Haha geen probleem toch! Ik had zelf m’n afspraak van afgelopen vrijdag afgezegd en er ook nog niet uitgehaald dus meteen even opgeschoond
Ja zeker! Was ook nodig want hadden vanmiddag/vanavond 2 verjaardagen die op elkaar aansloten. Nu net thuis, dochter naar bed gebracht en nu lig ik voor Pampus op de bank. maaaar: man heeft vanmiddag ook nog de klossen onder het bed gezet! Nu alleen de box nog maar dat kan eventueel ook nog wel als de baby er is
@Cikaa Jaa, jij zit nu echt in de fase van het kan elk moment gebeuren! Spannend! Heb je al wat voorweeën af en toe of is het compleet rustig?
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ 1 juli ❤️ Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 8 juli ❤️ Bloem36 - 3e kindje 9 juli ❤️ Roni7888 - 34 jaar - 2e kindje 10 juli ❤️ Wes88 - 34 jaar - 2e kindje 11 juli ❤️ Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 13 juli ❤liza1991 - 31 jaar 4e kindje 14 juli ❤️ Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 15 juli ❤️ Veertje22 - 4e kindje 16 juli ❤️ Flora53 - 32 jaar - 1e kindje 17 juli ❤️ Olive92 - 30 jaar - 1e kindje 18 juli ❤️ Krv - 32 jaar - 2e kindje 21 juli ❤️ Kaatje92 - 30 jaar- 2e kindje 24 juli ❤️ KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e⭐) 26 juli ❤️ Mammavan2 - 35 jaar - 3e kindje ❤️ Vaianana - 37 jaar - 2e kindje 27 juli ❤️ Saby - 33 jaar- 3e kindje ❤️ Donna1993 - 29 jaar - 1e kindje 29 juli ❤️ DaiSSyy - 4e kindje 2 augustus ❤️ JupitR - 33 jaar - 4e kindje Afspraken juni: 20 - Kaatje92 - opvolging extra groeiecho 20 - Roni7888 - controle verloskundige 20 - Mammavan2 - controle vk 20 - Wes88 - controle vk 21 - saby - 34.6 vk laatste afspraak 21 - Krv - groeiecho gyn 23 - Zegenwens - controle vk 23 - Vaianana - liggingsecho (35.2) 23 - JupitR - controle vk en groeiecho (34.2) 29 - Wes88 - controle vk Afspraken juli: 3 - Zegenwens - controle vk 6 - Wes88 - controle vk 13 - Zegenwens - controle vk 4 - Saby- controle gyn 36.5 11-Saby-controle gyn 37.5 ----------------------------------------- jongen (11) | meisje (7) | verrassing (1) ❤ ☆ Sterretje: Charls (18+2) ☆ ❤
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ 1 juli ❤️ Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 8 juli ❤️ Bloem36 - 3e kindje 9 juli ❤️ Roni7888 - 34 jaar - 2e kindje 10 juli ❤️ Wes88 - 34 jaar - 2e kindje 11 juli ❤️ Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 13 juli ❤liza1991 - 31 jaar 4e kindje 14 juli ❤️ Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 15 juli ❤️ Veertje22 - 4e kindje 16 juli ❤️ Flora53 - 32 jaar - 1e kindje 17 juli ❤️ Olive92 - 30 jaar - 1e kindje 18 juli ❤️ Krv - 32 jaar - 2e kindje 21 juli ❤️ Kaatje92 - 30 jaar- 2e kindje 24 juli ❤️ KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e⭐) 26 juli ❤️ Mammavan2 - 35 jaar - 3e kindje ❤️ Vaianana - 37 jaar - 2e kindje 27 juli ❤️ Saby - 33 jaar- 3e kindje ❤️ Donna1993 - 29 jaar - 1e kindje 29 juli ❤️ DaiSSyy - 4e kindje 2 augustus ❤️ JupitR - 34 jaar - 4e kindje Afspraken juni: 20 - Kaatje92 - opvolging extra groeiecho 20 - Roni7888 - controle verloskundige 20 - Mammavan2 - controle vk 20 - Wes88 - controle vk 21 - saby - 34.6 vk laatste afspraak 21 - Krv - groeiecho gyn 23 - Zegenwens - controle vk 23 - Vaianana - liggingsecho (35.2) 23 - JupitR - controle vk en groeiecho (34.2) 26 - JupitR - controle zkh 29 - Wes88 - controle vk Afspraken juli: 3 - Zegenwens - controle vk 6 - Wes88 - controle vk 13 - Zegenwens - controle vk 4 - Saby- controle gyn 36.5 11-Saby-controle gyn 37.5 ----------------------------------------- jongen (11) | meisje (7) | verrassing (1) ❤ ☆ Sterretje: Charls (18+2) ☆ ❤
De nachten worden hier ook wel steeds korter. Niets aan zo om naar bed te gaan om te slapen. Hoe houden anderen, onder andere @Wes88 en @Cikaa, dat vol? Het idee nog minstens 4 weken dit soort nachten te hebben is niet echt aantrekkelijk.
Hahahah jaa zeker spannend!! Maandag had ik veel slijmverlies. Weetniet zeker of het delen van slijmprop was. Heb regelmatig last van harde buiken. Vooral als ik iets te veel doe. Maar heb gisteren en vandaag heerlijk geslapen hahaha dus nog geen teken
Ik kon ook nachten niet geslapen. Gelukkig heb ik gisteren en vannacht veel ingehaald en heerlijk kunnen slapen haha. Hopen dat het zo blijft tot de bevalling
@Cikaa Je bent de eerst uitgerekende dus misschien ook wel de eerste die gaat bevallen. Ik hoop dat de bevalling voorspoedig gaat met weinig last daarna. Zet hem op hè alvast .
♡ Uitgerekend 1 - 31 juli 2023 ♡ 1 juli ❤️ Cikaa - 29 jaar- 2e kindje 8 juli ❤️ Bloem36 - 3e kindje 9 juli ❤️ Roni7888 - 34 jaar - 2e kindje 10 juli ❤️ Wes88 - 34 jaar - 2e kindje 11 juli ❤️ Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje 13 juli ❤liza1991 - 31 jaar 4e kindje 14 juli ❤️ Nijntje87 - 35 jaar - 3e kindje 15 juli ❤️ Veertje22 - 4e kindje 16 juli ❤️ Flora53 - 32 jaar - 1e kindje 17 juli ❤️ Olive92 - 30 jaar - 1e kindje 18 juli ❤️ Krv - 32 jaar - 2e kindje 21 juli ❤️ Kaatje92 - 30 jaar- 2e kindje 24 juli ❤️ KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e⭐) 26 juli ❤️ Mammavan2 - 35 jaar - 3e kindje ❤️ Vaianana - 37 jaar - 2e kindje 27 juli ❤️ Saby - 33 jaar- 3e kindje ❤️ Donna1993 - 29 jaar - 1e kindje 29 juli ❤️ DaiSSyy - 4e kindje 2 augustus ❤️ JupitR - 34 jaar - 4e kindje Afspraken juni: 20 - Kaatje92 - opvolging extra groeiecho 20 - Roni7888 - controle verloskundige 20 - Mammavan2 - controle vk 20 - Wes88 - controle vk 21 - saby - 34.6 vk laatste afspraak 21 - Krv - groeiecho gyn 23 - Zegenwens - controle vk 23 - Vaianana - liggingsecho (35.2) 23 - JupitR - controle vk en groeiecho (34.2) 26 - JupitR - controle zkh 29 - Wes88 - controle vk 29 - Donna1993 - controle vk Afspraken juli: 3 - Zegenwens - controle vk 6 - Wes88 - controle vk 13 - Zegenwens - controle vk 4 - Saby- controle gyn 36.5 11-Saby-controle gyn 37.5 ----------------------------------------- jongen (11) | meisje (7) | verrassing (1) ❤ ☆ Sterretje: Charls (18+2) ☆ ❤
Ik weet niet hoe ik het volhou maar het lukt, haha. Bij mij is het drama vanaf ongeveer 30 weken. Zit nu ook geregeld bijvoorbeeld om 5:00 beneden. Het enige voordeel is dat ik dan alles al kan openzetten zodat het wat kan afkoelen binnen.
Hier ook drama met slapen. Ik moet er 1 tot 3 keer uit om te plassen. Daarnaast komt mijn zoontje ook tussen de 1 en 5x en soms is het echt drama. En al 3 nachten loopt hier een krolse kat die alles bij elkaar schreeuwt en mijn hond wil ook weleens snachts gaan blaffen. Daarnaast zitten de buren vaak tot 12 uur snachts buiten en praten niet zacht. Dus heel veel stoorzenders... oowja en ik heb de laatste weken veel krampen in mijn kuiten en scheenbeen waardoor je ook in 1 min naast je bed staat om het te strekken. En dan is het boven 29 graden. Zwaar leven Hahaha en de dag begint elke dag om 6 uur tegenwoordig. Probeer smiddags wel een uurtje mee te slapen maar pfff tis wel aanpoten zo. Maar vandaag 37 weken dansje! Hij is helemaal af en mag officieel thuis bevallen! Mooie mijlpaal. Alhoewel die ondanks alles nog wel even mag blijven zitten. Bekken doen sinds deze week ook enorm veel zeer. Voelen heel onstabiel aan. Opstaan doet zeer en lopen gaat als een slak. Kan ook echt niet ver meer lopen Ondanks alle kwaaltjes weet ik nu al dat ik t zwanger zijn heel erg ga missen. Dus probeer er ondanks alles toch van te genieten.
Ah @Roni7888, dat zijn inderdaad veel stoorzenders bij elkaar. Ook irritant dat als je makkelijker in slaap zou vallen, je door sommige dingen misschien gewoon heen zou slapen. Behalve je kind dan Hopelijk heb je vannacht een redelijke nacht gehad! De temperatuur zakt nu iig iets, dat is wel fijn. En top van de 37 weken! Ik doe woensdag de 34 weken mijlpaal. Ook een mooie Ik heb na elke zwangerschap soort van spijt of weemoed gehad dat ik niet meer heb genoten tijdens de zwangerschap, maar met al die kwaaltjes is genieten soms ook wel erg moeilijk. Dus de momenten die goed gaan maar koesteren, denk ik
@Roni7888 Wat vervelend met dat slapen zeg.. Helemaal als het veelal externe stoorzenders zijn. Hopelijk zit er af en toe een betere nacht tussen om op te laden. Ook rot van je bekken. Zo zijn het wel echt de laatste loodjes hè? Je lijf begint er wel klaar mee te zijn. Maar ook goed dat je toch probeert te genieten nog even! Voor je het weet is deze periode voorbij. Dat maakt mij ook nu al weemoedig
Ik had gister mijn eerste huilbui-en-ik-heb-het-zwaar dag. Had het fysiek zwaar met een zwaar lijf, lage bloeddruk, vermoeide benen, etc. En was ook gewoon heel de dag overprikkeld. 's Ochtends in de kerk nog ontroerde tranen. Er was een andere zwangere vrouw in de kerk en ik dacht eigenlijk dat zij minder ver was dan ik, maar gister was ze er ineens met een heel klein baby'tje. Ik moest er gewoon spontaan van huilen. Over een paar weken ben ik gewoon aan de beurt! Ik blijf het zo'n wonder vinden. Toen eind van de middag gewoon een ordinaire ik ben moehoe en het komt zo dichtbij huilbui. En 's avonds waren we een serie aan het kijken en hoorden we ineens gegil en geroep op straat. Bleek een scooterrijder een peuter te hebben aangereden hier voor op het plein. Zo zielig! En toen de politie als eerste kwam, is hij gewoon gevlucht! Ik keek boven vanuit het raam, maar ik moest er zo van huilen! Hoe kun je nou de benen nemen op zo'n moment?! Nou ja, vandaag weer een nieuwe dag en ik voel me weer wat stabieler geloof ik. Ik ga lekker wat in huis rondscharrelen. Morgen 37 weken
@zegenwens wow wat erg! Hoe kan iemand zo zijn?! Weet je hoe de peuter eraan toe is? Echt vreselijk. Herkenbaar zo’n dag hoor, ik vind het ineens ook een stuk zwaarder en heb echt nergens meer puf voor. Ik ben heel moe en hier ook mega pijnlijk bekken. Lopen is lastig, omdraaien in bed kost veel moeite en ben ook alweer ruim 1,5 uur wakker. Als ik iets wil doen dan zwellen in no time m’n handen en voeten op. Oké, einde geklaag voor mij nu. Laatste loodjes!!
Volgens mij viel het relatief mee. Hij was volgens mij wel gewoon bij bewustzijn, hij lag alleen heel zielig in zijn moeders armen. Meerdere mensen boden meteen hulp aan gelukkig. Toen de ambu aankwam zijn ze een stukje verplaatst, dus toen kon ik het niet meer zien, maar ik denk dat ze hem wel even hebben meegenomen. Oef, ja, dat klinkt ook pittig allemaal bij elkaar. Dan begint het aftellen toch wel een beetje hè. Helpt het jou dat je echt al een datum hebt staan?
@JupitR vannacht voor t eerst in lange tijd dat mijn zoontje door sliep. Wel eruit voor plassen en de hond. Maar ben tevreden. Heel fijn. Ben heel blij met dit weer. Ik geniet er echt van haha. Eindelijk een beetje koeler en geen felle zon. 34 weken is ook een super mooie mijlpaal. Je kan zomaar eerder bevallen nog dan ik hoor. Ben benieuwd. Idd proberen te genieten van t getrappel want over een maand is het echt gedaan voor de meeste hier. @zegenwens idd echt de laatste loodjes. Even doorbikkelen nu. Die bekken zijn echt funest. Blij als dat straks kan genezen na 2 bevallingen. Aaah wat schattig dat ze de baby al meenam naar de kerk. Ik kan ook ineens tranen op voelen komen hoor. Maar nog niet echt gehuild. Maar zou me ook niet uit maken. Lekker laten gaan. Oow van die aanrijding is minder. De politie zal hem vast nog wel kunnen achterhalen. @Krv herkenbaar. Hier doet ook elke beweging pijn nu. Opstaan, lopen, draaien in bed. Voelt heel onstabiel en ook echt pijnlijk. Hopelijk verbeterd het vlot straks. Maar vrees er wel een beetje voor.
Zo sneu, zo’n kleintje Het helpt heel erg om een datum te hebben! Vorige zwangerschap moest ik nu gewoon nog 6 weken door, zonder dat ik het wist uiteraard. Dat is nu minder lang gelukkig. Straks een afspraak met de anesthesist (preoperatief spreekuur). Eigenlijk best gek want dat had ik de vorige keer natuurlijk niet. Ben benieuwd!