Whohoeeeeeew 40 weken dansje Hopelijk de laatste keer haha Heb alvast afspraak ingepland voor volgende week donderdag/vrijdag. Dan komen ze bij me thuis strippen. Inleiden wil ik zolang mogelijk uitstellen. Maar goed hoop dat ik voor donderdag al bevallen ben haha
De eerste van ons die de uitgerekende datum aantikt! Voel je je verder nog goed? Rommelt het nog ondertussen? Hopelijk uiterlijk dit weekend een baby!
@zegenwens Mijn moeder is vier jaar geleden overleden. Mijn schoonvader heb ik nooit gekend dat is al 19 jaar geleden.
hahah jaa had ik echt niet verwacht. Dacht echt wel voor de 40 weken. Zo zie je maar. Ja soms rommelt het wel en soms niet. Jaa hoop ook uiterlijk dit weekend. Duim met me mee
@zegenwens zo jammer dat je het niet met je moeder mee kan maken. Hopelijk hebben jullie veel lieve mensen om jullie heen die als familie voelen. Al maakt dat het gemis natuurlijk niet minder. Mijn vader is vorig jaar zomer overleden inderdaad, bijna een jaar geleden nu. Moet zeggen dat het inderdaad wel weer een nieuwe soort rouw oproept, maar dat mag er ook zijn. Hij had het zo graag meegemaakt!
Snap dat dat heel verdrietig is! Maar dat gevoel mag er idd ook zijn. En wat fijn dat jullie het wel met de drie andere ouders kunnen delen allemaal ❤
Wij zijn weer goedgekeurd bij de verloskundige . bloeddruk mooi laag, zo goed als ingedaald. Mijn lijf is er klaar voor, nu hij nog
Wat pittig zeg, ook nog best kort geleden. Laat dat gevoel ook toe. Hopelijk genoeg lieve mensen om jullie heen!
Ah @KarlijnA91, ook al zo verdrietig dat je een ouder moet missen. Dat was vorig jaar echt niet jullie jaar
Nee hoor, ik pas hem nog, alleen gaat wel knellen aan het eind van de dag, dus loop al maanden in voedingsbh’s. Bh’s zijn sowieso een beetje op dus ik ga straks lekker nieuwe kopen. Goede reden voor. @KarlijnA91 wat fijn dat het steeds beter gaat, hopelijk mag de sonde er snel uit en dan op naar huis! @zegenwens wat verdrietig om je moeder te moeten missen in deze periode. Ik ben mijn vader verloren 6 jaar geleden, maar kan me voorstellen dat een moeder ook anders voelt als je daar een goede band mee hebt. (Niet dat het gemis minder is, maar wel anders wat je deelt met een moeder of vader).
Oh dames, ik lijk wel bezeten. Huis is schoon, dus ga ik door in de tuin Zit ik de kantjes van het gras te knippen op m’n knieën met 38+4 zwanger. Ik lijk echt wel gek
Geef mij wat van je energie Hoe doe je dat met die gebroken nachten? Het is hier de hele week alweer drama met slapen, ben niet vooruit te branden daardoor..
Ik las net je post in het slapelozen topic, ik zou misschien eens contact opnemen met het ziekenhuis of je onder begeleiding een nachtje daar mag doorslapen met medicatie. Straks ben je al uitgeput voordat de bevalling begint.. ik heb echt met je te doen!
Op zich trek ik het nog wel hoor. Vaak slaap ik de eerste uurtjes van de nacht wel en val ik in de ochtend nog wel even in slaap als ik heb liggen nachtbraken. Vannacht was wel voor het eerst dat ik dacht: als de bevalling maar niet begint nu, ik ben echt veeeel te moe Uiteindelijk ben ik wel in slaap gevallen, nu kan ik een bevalling wel weer aan Het is ook vooral de combinatie van niet kunnen slapen en maagzuur wat het extra ellendig maakt. Had jij nou ook dat je meer omeprazol moest slikken inmiddels? Ik merk dat mijn oude dosis hier ook niet meer toereikend is.
Mijn afspraak afgezegd bij de verloskundige gisteren. Zoontje is ziek had 40 graden koorts. Lijkt nu wel beter te gaan. Heeft de waterpokken dus de kleine mag nog even blijven zitten tot hij beter is. De eerste die de 40 weken aantikt! Spannend hoor.
Zo sneu! hopelijk heeft hij niet te lang last en knapt hij snel op. En jouw baby moet dan nog eventjes blijven zitten idd. Het positieve is dat jij nu weer nieuwe antistoffen aanmaakt en je baby daarmee beschermt