Ja echt zielig om te zien! ze trekt zich altijd al wel veel aan, maar zo erg had ik dit niet zien aankomen. nee ze gaat niet naar de bso, gaat ze normaal ook niet heen. Man is de vanaf de geboorte gelijk 3 weken thuis, er zijn moeders van vriendinnetjes die al hebben aangeboden haar op te halen mocht ze dat willen, mijn moeder zal er wel veel zijn voor haar. Dus dat komt vast goed. Ik denk dat de meeste spanning ook weg is als hij er eenmaal is, ze zegt nu bang te zijn dat het midden in de nacht gebeurt en ze dan naar opa&oma moet wat ze niet wil (ze is geen held met logeren) en ze is bang dat er wat met mij gebeurd. Ik heb geen idee hoe ze daar bij komt maar ze zal het een keer opgepikt hebben.. hopelijk is het allemaal snel achter de rug en kunnen we samen met haar gaan genieten van haar langverwachte en gevraagde broertje
Oee spannend! Ik denk dat jullie snel jullie baby mogen verwachten hoor! Duim voor jullie! En natuurlijk heel veel succes tijdens de bevalling en daarna.. GENIET ERVAN!!!!! Hier ook bagger geslapen. Mega last van maagzuur gehad, ben er uren van wakker geweest. De kinderen waren om 8u de deur uit dus ben toen weer in bed gaan liggen en net helemaal warm en rozig wakker geworden. Ik kreeg net van vriendinnen al de eerste appjes: "ik denk dat vandaag je keizersnede is, succes alvast!" hahahaha. De geplande keizersnede is pas later deze week, dus ook voor hen, wordt dit vast een lange week @zegenwens ja ik had afgelopen donderdag die controle, alleen voelde ik mij sinds woensdag ineens heel slecht. Dus vooral eerst dat besproken. Bloeddruk was keurig, maar vanwege klachten toch weer ctg, bloed, urine. Allemaal goed. Ze denken dus bijwerkingen van de medicatie. Wel toen aangegeven dat een week nog wel lang duurt als ik mij zo voel. Ze gaven aan dat ze wel grote voorkeur hebben voor de geplande datum, omdat het kindje dan net wat verder is en een betere start heeft hopelijk. Maar het moet voor mij ook wel houdbaar zijn. Als ik mij slecht bleef voelen mocht ik bellen, maar waarschijnlijk vervroegen ze de keizersnede niet, maar zouden ze mij bijv een nachtje op kunnen nemen. Naja ik voelde mij afgelopen weekend dus niet veel beter (het komt en gaat, zaterdag was slecht, gister ging het wel), maar ik hoef echt niet in het ziekenhuis te slapen. Dan slaap ik nog slechter ben ik bang. Dus ik laat het nu maar even. Morgen weer een poli controle, dus dan bespreek ik het wel. En daarna komt de geplande datum ook wel heel dichtbij, dus tsja, hoe ruk ik mij ook voel,. het is even afwachten en de kids zijn dinsdag en woensdag ook gewoon hele dagen weg dus kan ik echt toegeven aan mezelf en wat ik nodig heb.... Echt nog even volhouden dus. Hij is er bijna! Dus iets meer vrede ermee. Maar wel onwijs krom dat ze niet meebewegen met mij. Wat maken die paar dagen nou uit denk ik dan. Voelt wel alsof omdat waar ik nu onder controle ben een klein regioziekenhuisje is, het allemaal lastiger is. Hiervoor woonden we in de randstad met mega ziekenhuizen en leek alles wel mogelijk. Hier voelt wel duidelijk; liever niet want dat is allemaal lastig en ingewikkeld. Naja, ik heb ook geen energie om nu weer te bellen en moeilijk te doen, het slurpt namelijk ook energie... Dus ik wacht wel braaf af en zie ze morgen wel weer tijdens mijn poli afspraak Houd mij vast aan het idee dat ik eind deze week mijn mannetje heb <3
Nou na het douchen zijn de weeen wat minder geworden. Maar verlies nog wel slijm en beetje bloed nog. Pfff ze houdt me wel steeds voor de gek
Wie weet zet het vanavond door bij je. Kan nog steeds ineens snel gaan hoor Of het is toch nog wat voorwerk eventueel. Maar het klinkt hoopvol.
@Wes88 heel herkenbaar allemaal, zoon vroeg gisteren wat er gebeurt met kinderen waarvan de papa en mama dood zijn en de kinderen geen centjes hebben. Hij gaf aan dat hij bang is dat we doodgaan, zo sneu. Ik wil daar ook wel eerlijk in zijn (als in: ik kan niet beloven dat ik nooit dood ga, maar ik ga er wel alles aan doen om zo lang mogelijk te blijven leven en het gebeurt echt bijna nooit dat een papa en mama allebei doodgaan). Komt denk ik ook dus door het overlijden van die jonge jongen afgelopen week. Ik hoop voor de kindjes dat ze zich snel weer zeker voelen. @JupitR ja precies, hier is zoon wel echt dolgelukkig dat hij een broertje krijgt en hij is natuurlijk ook al wat ouder dus hij beseft het heel goed allemaal. Maar het zal wel even wennen worden straks en dat mag natuurlijk ook. @Veertje22 irritant is dat hè, je mag wel contact opnemen maar eigenlijk doen ze er niks mee. Ik baalde eerst ook wel even toen iemand had gezegd dat ze in mijn geval het zekere voor het onzekere zouden nemen en waarschijnlijk al met 37/38 weken de baby zouden halen. En daarna zeiden ze toch nee echt pas met 39 weken. Maar daar heb ik nu wel rust in gevonden, inderdaad het beste voor de baby maar ik voel me lichamelijk nog goed dus dat is natuurlijk ook wel een flink verschil met jou. @Cikaa oh zo spannend joh! Ben echt benieuwd.
Aaah zoveel last ervan, arm meisje. Onze dochter ook wel en is er ook zoveel mee bezig, maar jouw dochter is al wat ouder en zal het beter beseffen ook allemaal. Hopelijk komt haar knappe broertje snel!
Oh meid wat vreselijk pittig. Hopelijk kun je overdag nog heel even slapen? Ik zou straks in de kraamweek wel proberen in te zetten op wat slaap inhalen. Krijg jij volledige uren kraamzorg? Hopelijk gaat het slapen direct beter zodra je van die zwangerschapshormonen af bent.
Ik hoop het ook, ging bij dochter toen gelijk goed weer met slapen dus ik heb een kleine hoop. En inderdaad dan maar veel slapen, zegt man ook al en hij zal daar dan ook alles voor doen. Als Het goed is krijg ik inderdaad de volledige uren kraamzorg. Dochter heeft het volgehouden op school dus ik heb net van 12:00-14:00 geslapen en ga haar zo ophalen. Voel me nu wel echt brak hoor, haha.
@Veertje22 Ja, nog heel even en dan zit het er op voor je. Over een paar dagen heb je gewoon je kleine jongen bij je Vervelend dat je je niet zo gehoord voelt. Maar ik snap ook dat dit allemaal energie kost, en je zoiets hebt van 'Laat nu maar'. Allerlaatste loodjes, zet 'm op! Fijn dat je deze week nog 2 dagen voor jezelf hebt.
Hebben jullie iets van de drogist voor je maag? Of via vk, schijnt stuk prijziger te zijn. Heb sinds dagen hele dag branderige pijn op mijn borstkast, heel vervelend maar ik kan dus geen pillen s Slikken, heel Irritant dus benieuwd of er wat anders is of dat je ze open kan maken die capsules. Morgen ook even aan de vk vragen