Wow, wat fijn dat zoveel baby’tjes er al zijn!! ❤️ Gefeliciteerd @Donna1993 en @Roni7888!! Ik word hier wel heel ongeduldig van haha!! Ik wil ook babyknuffelen
Ja zo mooi dat er ineens allemaal baby's bijkomen. En dan is het nog maar begin juli. Hier is de stuwing doorgebroken vandaag Zal morgen wel een nog groter feest worden.
Erg he?! Hier ook flink stuwing.. harde schijven en zoogcompressen die elk uur vervangen moeten worden. Ik ging eerst voor borstvoeding, maar doordat ons muppie te vroeg geboren is en ik controle wil hebben op wat er in gaat (zou anders veelvuldig moeten gaan kolven) toch besloten voor kunstvoeding te gaan. Werkt top! Hij komt elke dag zo'n 5 gram aan
Mocht je toch eigenlijk borstvoeding willen geven: kolven is in principe tijdelijk bij een vroeggeboorte, tot het kindje sterk genoeg is om aan de borst te drinken. En het niet weten wat er precies in gaat went ook, want je hebt o.a. plasluiers en groei om de intake op te baseren.
Ik weet niet of de bevaltermijn een normaalcurve volgt, maar je zou statististisch gezien toch wel een aantal baby's pas na de 40 weken verwachten Ik wacht sowieso nog maar beter even. Vandaag 36+2 en de komende twee weken is m'n zus niet beschikbaar mocht de bevalling 's nachts beginnen en de buren ook op vakantie. Na 21 juli is wat al dat betreft praktischer. Dan ben ik 38+3, dus is op zich nog wel realistisch ook
Klopt, tussen 40 en 41. Mag hopen van niet, sneu voor de Kids, die hebben een vakantie van niks Dinsdag trouwens afspraak met gyn. Benieuwd of ik weer een snelle echo krijg ivm groei Daarna nog geen afspraken staan, mag hopen dat er week later wel plek is. Toch wel prettig elke week op 't einde
Jazeker! Ik vond het fijn. Het haalt de pijn natuurlijk niet weg, maar het maakte het net wat dragelijker. Net als het bad. Ik vond de weeën in bad echt niet minder pijnlijk, maar het zorgde er wel voor dat ik tussendoor zo goed kon ontspannen dat ik gewoon wegdutte.
Ohja, bij jou ook al schoolvakantie! Hier idd ook. Jongste was naar de opvang vandaag en dat scheelt wel een hoop. De oudste twee hebben veel met lego gespeeld samen. En bij te veel mot stuurde ik er maar gewoon even één naar boven Gaan jouw kinderen nog af en toe naar vakantie opvang oid? Ik zei vandaag dat ze met de opvang wel uitjes gaan doen, omdat ik niet zo veel kan en ze waren er heel blij mee gelukkig
Jij vindt het dus nog wel even prima zo? Voel je je toch nog wat beter nu? Voor mezelf zou 38 weken in principe wel prima zijn
Ik vandaag 38 weken precies. Ben benieuwd! Hoop niet over de 40 weken heen te gaan (toch een soort grens waar je naartoe leeft), maar hoeft zich ook nog niet vandaag of morgen aan te kondigen als het aan mij ligt. Ben erg benieuwd. Dochter is geboren met 38+2, maar ben toen ingeleid. Hoop dat ik nu spontaan mag bevallen.
Het is vooral het mentale stukje waar ik nog niet klaar voor ben denk ik In de groepsapp hebben ze me al moed ingesproken en uiteindelijk zit je er toch gelijk weer in, maar buiten mijn migraines, vermoeidheden en bloeddruk doet m’n lijf het nog best goed (vergeleken met zwangerschap dochter). Klinkt best ironisch dit edit: ben dus lichamelijk heel wat kilo’s lichter en dat merk ik. Mijn lijf is nog niet doodop net als toen met dochter.