Wonderlijk he? Er was geen gyn beschikbaar vandaar. De verpleegkundige mocht en kan geen echo maken. Dus dan is het beleid dat ze gewoon alles maar opstarten. Naja heb wel een setje ecg banden nu in mijn tas neem maar mee zei ze, kun je de kinderen mee vastbinden als je even rust wil
Ja ik Kreeg toen echt eerst een echo maar dat was een klinisch vk. Snap ook die vpk wel als ze anders daarna weer de gyn moet laten wachten (wordt vaak ook niet gewaardeerd). Vandaag de hele dag in een pretpark gelopen, Wow dat kon ik vorige zwangerschappen echt niet meer met 35 weken. Gek ik had gedacht nu immobiel te zijn maar het viel alles mee!
Baarnmoeder ontspanner Ritodrine of zoiets. Heb de naam niet top onthouden. Zodat het draaien makkelijker gaat. En infuus zat er ook voor het geval ze met spoed moesten ingrijpen. Die kans was nihil, maar wel reden voor hun om standaard infuus te plaatsen.
Was ik ook heel blij mee vond t niet erg infuus, word er niet anders van. Pluspunt is dat ze ook gelijk bloedonderzoek hebben gedaan. hopelijk daalt hij in en blijft hij op zn plek
Hoe gaat het met iedereen? Ik ben gister door een van mijn beste vriendinnen meegenomen voor een zwangerschapsshoot. Echt zo'n lief en mooi cadeau. Dat was echt iets wat ik graag wou. En ook in de style die ik echt mooi vind. Daarna meteen een gezellig dagje Amsterdam gedaan. ♡ Ik ben zo benieuwd naar de resultaten. Kon wel huilen van geluk en trots.. stond voor de spiegel met een prachtige jurk waarin mijn buik heel mooi te zien was... iets waar ik 12 jaar lang alleen maar van kon dromen. Ben zo trots op mijn lijf. Bijna 70 kilo afgevallen en mooi zwanger....... ondanks al het losse huid wat ik maar voor lief moet nemen.
Haha ja alleen in de bootjes en de karretjes, de achtbaan mocht helaas niet. Dus zoontje en ik stonden zielig te kijken (achtbaanfanaat hier). Overigens de afgelopen dagen wel een stuk meer last van m’n bekkenbodem, alsof m’n baarmoeder naar buiten wil zakken zo zwaar Maar goed, dat hersteld wel weer.
Dan weet je dat het tijd wordt om te bevallen ik heb nu een jurkje aan, maar het kan beter door als een lang T-shirt
Wat een gave foto zo! Heel mooi! Eindresultaat zal vast ook heel tof zijn. Mag je ook zeker trots op zijn!