uitgerekend 1-31 mei 2023 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 2jongensmama, 7 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sierheester

sierheester Actief lid

25 aug 2021
    349
    446
    63
    Vrouw
    Het wordt wel steeds zwaarder, maar het valt me echt nog mee (afkloppen!!). Ik doe bijvoorbeeld wel veel minder in het huishouden, slaap 's nachts slecht doordat ik telkens naar het toilet moet maar ik stond dit weekend nog gewoon langs de lijn en laat de hond ook uit. Van mij mogen ze nog wel even blijven zitten, ze groeien nog goed en afscheid nemen van dit tijdperk blijft lastig.
    Ze zijn echt geweldig! Eigenlijk heeft de kleine meid ondertussen 2 vaders en 2 moeders, zonder te vragen halen ze haar uit bed of gaan ze een stukje met haar lopen. Dat maakt het toch wel een stuk makkelijker! Ze zitten beiden in hun examenjaar dus zullen veel thuis zijn komende maanden (buiten leren/werk om).

2. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    @sierheester Wauw jij wordt meester bikkelaar. Zijn jouw jongste kindjes uit dezelfde relatie of is het gewoon zo gelopen met het leeftijdsverschil?
    Fijn dat de oudsten zo kunnen helpen!

3. sierheester

sierheester Actief lid

25 aug 2021
    349
    446
    63
    Vrouw
    De pubers hebben een andere (biologische) vader, maar mijn man heeft ze tijdens ons huwelijk erkent. Hun biologische vader heeft geen contact met ze, en ook nooit gehad.

Christiana en EenwensEendroom vinden dit leuk.
  4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.657
    27.305
    113
    Vrouw
    @sierheester wat heerlijk dat ze er zo betrokken bij zijn! Ik heb zelf ook een veel oudere broer en zus (soortgelijk leeftijdsverschil) Mijn zus kroop dan in mijn bed om mij voor te lezen. Mijn broer die mij ophaalde van school en meenam naar zijn appartement.

sierheester vindt dit leuk.
  5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.657
    27.305
    113
    Vrouw
    Letterlijk alleen een verwekker dus :( wat jammer dat hij geen interesse heeft in zijn kinderen. Fijn dat jouw man die rol op zich heeft genomen.

6. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat jouw man nu deze rol vervult! En tof dat ze nogmaals broer / zus worden dan!

7. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Wauw wat goed om te horen zeg dat alles eigenlijk vrij soepel verloopt, je bent volgens mij nog actiever dan dat ik ben haha. Langs de lijn van de voetbal staan lukte mij al niet meer.. te vermoeiend. Het slechte slapen is wel heel herkenbaar!

En ik begrijp ook dat het moeilijk is om afscheid te nemen van dit tijdperk, daar heb ik zelf ook last van. Bij jou helemaal bijzonder omdat je een tweeling draagt ♥️

8. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Dagje alleen met 2 kinderen, ik lig er echt volledig af. En als ik dan bedenk wat ik heb gedaan? Voornamelijk kleine stukjes lopen en ze aansturen. Harde buiken, pijnlijk bekken. Zo maar in een warm bad zitten want echt niet fijn.

9. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Is wel herkenbaar ook al heb ik 1 kind.. het is gewoon aanpoten deze periode. Hopelijk heeft het warme bad geholpen?

10. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Ja best redelijk! Voel m’n spieren nu nog wel aan alle kanten. Ben heel terughoudend met paracetamol slikken, las dat dat toch iets minder wordt aangeraden dan eerst.

succes vandaag @GroeneBomen op naar een baby dit weekend!

bluedrake en GroeneBomen vinden dit leuk.
  11. EenwensEendroom

EenwensEendroom Bekend lid

22 mei 2013
    607
    567
    93
    Vrouw
    ,,,
    Tiel
    Vandaag 35w2d zwanger en ben zo enorm toe aan mijn verlof. Ik moet vandaag, vrijdag, zaterdag en zondag nog werken en dan is het eindelijk zo ver! Merk toch dat de lange dagen werken nu echt teveel aan het worden zijn. Het voelt ook wel heel dubbel om de kindjes uit mijn opvang 4 maanden lang te moeten missen hoor. Ook niet alle kindjes komen na mijn verlof weer terug. Ipv 24/7 opvang ga ik na mijn verlof ook alleen nog open op de ma-di-do-vr en in die dagen haal ik al makkelijk 40/50 uur.. lijkt mij meer dan genoeg met een eigen kindje erbij

M'n meisje lag 2 maanden lang in een stuit maar bij de 35 weken groei/liggingsecho gister lag zij mooi met het hoofdje naar beneden en ook al iets tussen de bekken. Ik ben blij! Wat betreft groei volgt zij al de hele zwangerschap de middenlijn... als goed is een hele gemiddelde baby dus. Daar doen we het voor! Haha ❤️♡♡

Vierhartjes, SJD1988, Lilium en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.657
    27.305
    113
    Vrouw
    Ze hebben plek, op naar t ziekenhuis!

13. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Zo ik snap zeker dat je erg moe bent en toe bent aan je verlof! De laatste dagen lijken het langst te duren dan. Snap heel goed dat je na je verlof wat minder gaat werken. 24/7 is echt wel heel heftig.

Wel prettig dat de baby zelf in de juiste positie is gaan liggen dat is ook soms maar de vraag :o:

EenwensEendroom vindt dit leuk.
  14. EenwensEendroom

EenwensEendroom Bekend lid

22 mei 2013
    607
    567
    93
    Vrouw
    ,,,
    Tiel
    Ja ik merk ook echt dat t veel is nu allemaal... het weekend nog maar 1 kindje dus dat valt reuze mee natuurlijk.

Haha... ze is de hele zwangerschap al zo lekker eigenwijs dat het me niet had verbaasd als ze nog lekker in een stuit lag. Was echt verrast!

bluedrake vindt dit leuk.
  15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.657
    27.305
    113
    Vrouw
    Ballon erin, ik ben thuis. Kreeg gelukkig groen licht na onderhandelen haha

16. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Fijn dat je weer thuis bent! En nu wachten...

GroeneBomen vindt dit leuk.
  17. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.657
    27.305
    113
    Vrouw
    De verloskundige die het plaatste was een oude bekende van mij, jaren mee op school gezeten. Was wel heel toevallig! Ik zei al 'zie je mij eens van de andere kant" :roflmao:

18. MKH

MKH Actief lid

21 aug 2022
    367
    358
    63
    Vrouw

Haha, ja gaat prima hier hoor! Ben het natuurlijk wel zat inmiddels dat m'n lijf niet meewerkt, maar had mezelf al echt ingeprent dat ze later komt dan de 40 weken komt, dus dat helpt wel met m'n eigen verwachtingen. En ik laat het ook gewoon op me af komen. Het helpt ook wel dat ik genoeg te doen heb met m'n zoontje en dus ook wel bezig blijf. Vind dat wel anders dan met een eerste waarbij je echt aan het wachten bent en in die zin niet beziggehouden wordt.

bluedrake vindt dit leuk.
  19. Milou94

Milou94 Fanatiek lid

2 sep 2021
    1.310
    1.113
    113
    Vrouw
    Hahahahah :roflmao:

Doet dat pijn een ballon plaatsen? En voel je dat ook nu zitten?

20. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Ja ik ben ook wel benieuwd hoe zo’n ballonnetje werkt / voelt. Het is toch gewoon een blaaskatheter die ze ervoor gebruiken?

@MKH goede instelling elke dag een nieuwe datum zonder of misschien wel met baby. Het kan zo omslaan. Gemiddeld bevalt iedereen toch met 40+5 dacht ik, dus velen van ons zullen nog een tijdje geduld moeten hebben.

Deel Deze Pagina