Ik heb mijn verlof ingezet met de grote kuis! Eindelijk kan ik mijn huis weer op orde krijgen en houden. Voor de rest staan er dit weekend wat leuke uitjes op het programma en volgende week eindelijk mijn vluchttas maken en de laatste dingen in orde brengen. Nadien gewoon heerlijk luieren!
Vermaak je je nog wel een beetje @MKH? @sierheester veel succes met je bevalling! @Newbie123 heerlijk verlof, geniet er van! Neem ook even de tijd om te relaxen hè Voor maagzuur kan je ook omeprazol slikken hè. Ik slik al sinds 20 weken 10/20 mg per dag.
Gefeliciteerd aan alle bevallen mama’s ik begin ook al een beetje ongeduldig te worden hahaha maar moet nog wel even
Haha jahoor, had een heleboel creatieve projectjes liggen die nog af moesten. Ze zijn bijna allemaal klaar. Dus genoeg te doen. En zoonlief had vakantie afgelopen 2 weken, dus ook die moest vermaakt worden. Maar vind het nu ook wel goed. Ben gewoon benieuwd hoe het gaat lopen. Moet nog steeds m'n vluchttas klaarzetten . Ik heb alleen een lijstje gemaakt
Goed te lezen dat ik niet de enige ben die dat to do puntje maar niet afvinkt haha, maar je bent er wel rijkelijk “last minute” mee
Ik weet niet wat ik erin moet stoppen... Alles wat ik in het ziekenhuis nodig heb, heb ik hier thuis ook nog praktisch elke dag nodig . Dus geen idee. En het idee is thuis te bevallen, dus dan hoef ik niet per se heen. Daarvoor ligt in principe wel alles klaar. Kleertjes voor baby liggen klaar, dus kunnen zo in een tas. Maxicosi staat klaar voor gebruik, dus kan mee. Enige wat ik dan moet doen is even het lijstje langs gaan en de dingen pakken die ik nodig heb. Maarja, om elke avond m'n tandenborstel weer in een tas te gaan stoppen vind ik ook zo'n onzin.
Ik heb dus serieus nieuwe tandenborstels gekocht voor in de vluchttas . Maar goed als thuis bevallen jouw grootste voorkeur heeft dan zijn die paar setjes kleding en toilettas zo ingepakt. En bij spoed boeit het allemaal niet.
Ik heb alles dubbel gekocht haha incl oordoppen, lippenbalsem, handcreme etc. Heb trouwens wel gewoon handtandenborstel gekocht. Elektrische thuis gelaten. Wegwerpscheermesje mee (ja echt haha, ik wou wel gladde oksels houden) Scheerapparaat man en mijn medicatie zijn ter plekke gepakt. Zelfs meerdere aparte voedingspyjamas gekocht die ik nieuw in de vluchttas deed en niet eerder droeg dan in t ziekenhuis. Zodat ik er wel netjes bij lag
Ik vloei al 2 dagen bijna niet, hoera. Cotton maandverband van always is fijn! Heb bij de bevalling ook zo weinig bloed verloren, dat het niet eens te wegen was. En dat terwijl dus dat laatste stuk zo snel ging en hij ook van 10cm naar geboorte in 3 minuten ging. En ik heb voor het eerst in mijn leven een baby in bad gedaan in de kraamweek geweldig!!! Bij de andere 2 kon ik gewoon niet staan. Duurde echt lang voordat ik zelf dat soort handelingen kon verrichten. Echt zo bijzonder (Bad is wasbak keuken gheghe, stelde kraamhulp gelijk al voor)
Haha ja ik ook! Nieuwe tandenborstel, tandenpasta, nieuwe kam, douchegel. Nieuwe zachte bh En heb ook cola blikjes, water en snoepjes erin gedaan voor de suikers Mag je eigenlijk eten tijdens de bevalling?? Stel het wordt een (spoed) keizersnede ineens?
Hmm ik twijfel of je mag eten tijdens de bevalling. Ik had er weinig behoefte aan in de laatste fase. Alleen slokjes water gehad en wat druivensuikertje. Denk als je medisch word dat je vanzelf te horen krijgt dat je niet meer mag eten. Ik ben nooit medisch geweest. Wel heel belangrijk als het begint om nog even goed te eten! Je weet nooit hoe lang het duurt.
Goeie tip idd! Even goed proberen te eten bij de start. Ben wel heel benieuwd hoe ik het ga ervaren. Zo spannend!
Zelfs voor de derde keer vind ik het ook wel spannend. Ondanks twee ongecompliceerde niet medische bevallingen. Maar komt vast goed. Het is ook een prachtig proces.