5 mei om 23.33 en 23.58 ben ik bevallen van twee prachtige knulletjes. Ze doen het goed, maar zijn dysmatuur geboren dus we verblijven nog even in het ziekenhuis. Hopelijk mogen we morgen of dinsdag naar huis. Het was een snelle, pittige bevalling maar ook zo mooi. Borstvoeding komt traag op gang en de naweeën zijn intens maar oh wat ben ik gelukkig!
van harte gefeliciteerd en die tijden bijna allebei eigen verjaardag. Fijn achter de rug nu lekker bijkomen van bevalling en hopelijk genieten.
Gefeliciteerd!!! Ze zagen bevrijdingsdag letterlijk als hun bevrijding! Welkom ventjes Potverdikkie, heb je gewoon beide armen vol ♡
Dames, wat zijn jullie anticonceptie plannen? Ik ben zo zoekende merk ik. Na 9 jaar geen anticonceptie is t ineens zover. Oke voorlopig leef ik als non hoor.
@sierheester gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoons @GroeneBomen anticonceptie goed punt, met de tijd wil ik eigenlijk een definitieve oplossing als in zelf of man sterilisatie. Ik wil niet meer aan hormonale anticonceptie ivm m’n leeftijd en trombose risico. Dus tot die tijd goed opletten met condooms. Maar stel ik krijg alsnog een keizersnede dan mogen ze mijn tweede eileider er ook uit vissen
♡♡ Hoera! Wij zijn uitgerekend tussen 29 april en 31 mei 2023 ♡♡ 29 april MKH, 32 jaar, 2e kindje 30 april Priscilla1987, 35 jaar, 5e kindje 1 mei Myjune, 34 jaar, 5e kindje 3 mei Vierhartjes, 32 jaar, 4e kindje Bibmsl, 33 jaar, 4e kindje 4 mei Groenebomen, 37 jaar, 3e kindje 5 mei Jess89, 33 jaar, 2e kindje 6 mei ZoeteAardbei, 31 jaar, 1e kindje Mamamarloes, 39 jaar, 4e kindje 12 mei Bluedrake, 28 jaar, 2e kindje 13 mei SJD1988, 35 jaar, 2e kindje Anniek88, 35 jaar, 3e kindje 3musketierseneengirl, 34 jaar, 5e kindje 14 mei 2jongensmama, 39 jaar, 4e kindje Ixem, 31 jaar, 1e kindje Lilium, 35 jaar, 1e kindje 17 mei Bittersweetsymphony, 32 jaar, 2e kindje Erzi, 33 jaar, 3e kindje 18 mei Mermaidoffduty, 27 jaar, 2e kindje 19 mei Mer, 39 jaar, 5e kindje Milou94, 28 jaar, 1e kindje 20 mei Bonobo, 28 jaar, 2e kindje 24 mei Rosje83, 31 jaar, 2e én 3e kindje Groots, 31 jaar, 1e kindje 25 mei sierheester, 34 jaar, 5e én 6e kindje Disneymama, 33 jaar, 3e kindje 26 mei Kaatje2017, 31 jaar, 3e kindje 28 mei 201987, 35 jaar, 1e kindje Christiana, 34 jaar, 4e kindje Delana, 28 jaar, 1e kindje 29 mei EenwensEendroom, 34 jaar, 1e kindje Dansprinsesje, 34jaar, 2e kindje 30 mei Newbie123, 28 jaar, 1e kindje MEISJES: 14 JONGENS: 10 VERRASSING: 11 BEVALLEN: Priscilla1987 - 04-02-2023 NOAH (27+6) Saartje - 15/04/2023 ZAYN (35+2) Vierhartjes - 20/04/2023 Charlie (38+1) Groenebomen - 30/04/2023 (39+3) Myjune - 01-05-2023 3musketierseneengirl- 03/05/2023 (38+4) Britt Mer - 03/05/2023 (37+5) Fedde Mamamarloes - 03-05-23 Ivy Mae (39+4) Sierheester - 05-05-2023 tweeling Afspraken: Mei X Sophia89 ⭐ Bloem36 ⭐ Noa1987 ⭐ Lvs88 ⭐ LisaW27 ⭐ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Als ik een keizersnede had moeten ondergaan hadden ze mij ook wel mogen 'helpen' hihi. Ik hoop ook mijn man zover te krijgen voor le snipperdesnip
Haha, heb weinig keus he. Kan haar moeilijk eruit trekken . Het scheelt dat ik hier al vanuit ging, dat maakt het wel beter volhouden. En dat ik genoeg afgeleid word hier thuis, als het de eerste was geweest, had ik er denk ik anders in gestaan. Enige wat ik zat ben is die gebroken nachten en eigenlijk is dat wel grappig, want dat gaat niet beter worden
Qua anticonceptie, dat gebruik ik al bijna 8 jaar niet meer. 3 geplande zwangerschappen en (bijna) 2 kindjes verder, ik vind het goed zo. Wil die troep niet meer in m'n lijf. Heel misschien dat ik een koperspiraaltje ga overwegen, maar aangezien de wens voor nr 3 niet weg is nog, denk ik dat ik dat nog uitstel (wie weet denk ik er na de bevalling heel anders over ).
Anticonceptie gebruik ik ook al 10 jaar + niet meer. En aangezien we in al die jaren nog nooit op een natuurlijke manier zwanger zijn geraakt en zelfs met ivf 0 bevruchtingen hadden, geloof ik het wel. We gaan niks gebruiken/ geen knipjes etc.
Nee dat is ook zo hoor wat je zegt, alleen ik heb ook afleiding met een dreumes maar dan nog denk ik als ik nog 2 weken minstens moet lopen oh dear, nee dat hoeft nu ook niet! Zo rond de 40 weken helemaal prima. De gebroken nachten met een newborn vind ik een heel verschil met zwangerschapsvermoeidheid!
Gefeliciteerd met jullie zoons @sierheester! Hopelijk doen jullie het allemaal goed en mogen jullie vlot naar huis
Wat betreft anticonceptie ga ik weer aan de pil. Niet dat het mijn voorkeur heeft. Alle andere alternatieven lijken mij niks. Daarvoor ook jaren de pil geslikt.
Ik heb de verlosafdeling en de kraamafdeling weer gezien. Vannacht geslapen op de kraamafdeling. Kreeg gisteravond ineens koorts uit het niets en was zo ziek ervan. Kon niet meer op de benen staan ook. Verloskundige erbij, ingestuurd met ambulance naar t ziekenhuis. Alles lijkt oke, mogelijk een beginnende baarmoeder ontsteking: buik is super gevoelig ook en baarmoeder staat hoger dan dagen ervoor. Dus wel kuur erbij. Hopelijk vandaag weer naar huis.
@GroeneBomen wat een ellende zeg. Denk je eindelijk thuis te genieten gebeurd dit! Hopelijk snel weer thuis.. bij N. ben ik toen ook opgenomen in het ziekenhuis. Achteraf te snel naar huis gegaan omdat ik zelf zo eigenwijs was. Goed aansterken!