Hier vandaag een hogere bloeddruk 133/91 Als deze maandag nog hoog is zal er nagedacht worden over een inleiding Wat ik momenteel niet zo zitten want niets ontsluiting en bmh is nog heeeel stug
@priscilla1987 is dat vanwege zijn vroeggeboorte dat ze geen risico durven te nemen? Hoe gaat het thuis met Noah? Ik snap dat je je kindje mist!
@MKH ik hoop dat je inmiddels een baby in je armen hebt @priscilla1987 sneu dat hij wordt opgenomen voor de prikjes maar wel fijn dat ze hem extra goed in de gaten houden! 39+3 vandaag, hele zwangerschap niet heel erg afgeteld qua dagen, maar deze week gaat ZO langzaam. En iedereen maar zeggen: geniet er nog even van, oooh het kan ieder moment gebeuren etc
Als alles goed gaat mogen we morgen naar huis! Ze zijn allebei uit de warmtebedjes en drinken de flesjes leeg. Man is de boys aan het aangeven dus ik kan ook hier hun namen gebruiken zal ze zo in het schema zetten. De borstvoeding is eindelijk op gang gekomen dus de stuwing is intens. Ik ben fulltime aan het kolven omdat ze nog niet sterk genoeg zijn om aan de borst te drinken. Heb dus ook alvast een kolf voor thuis besteld (leen er nu een van t ziekenhuis). Maar jeetje wat kost dit veel tijd, ze moeten om de 3 uur gevoed worden, waar je minstens 1 uur mee bezig bent (met zn 2en) en daarna ook nog kolven. Ben zo blij dat man nog een maand thuis blijft want dit is echt zwaar. Wordt straks nog wat met Lola dr bij. Ze heeft de tweeling overigens nog niet ontmoet dus ben heel benieuwd hoe ze gaat reageren op hun. Bij de gastouder hebben ze sinds kort ook weer een baby'tje en daar moet ze niet zo veel van af weten dus dat wordt nog wat haha. Nou goed, ik log zo weer uit wat ik hoor dr eentje wakker worden. Succes dames die nog moeten, de laatste loodjes!
♡♡ Hoera! Wij zijn uitgerekend tussen 29 april en 31 mei 2023 ♡♡ 29 april MKH, 32 jaar, 2e kindje 30 april Priscilla1987, 35 jaar, 5e kindje 1 mei Myjune, 34 jaar, 5e kindje 3 mei Vierhartjes, 32 jaar, 4e kindje Bibmsl, 33 jaar, 4e kindje 4 mei Groenebomen, 37 jaar, 3e kindje 5 mei Jess89, 33 jaar, 2e kindje 6 mei ZoeteAardbei, 31 jaar, 1e kindje Mamamarloes, 39 jaar, 4e kindje 12 mei Bluedrake, 28 jaar, 2e kindje 13 mei SJD1988, 35 jaar, 2e kindje Anniek88, 35 jaar, 3e kindje 3musketierseneengirl, 34 jaar, 5e kindje 14 mei 2jongensmama, 39 jaar, 4e kindje Ixem, 31 jaar, 1e kindje Lilium, 35 jaar, 1e kindje 17 mei Bittersweetsymphony, 32 jaar, 2e kindje Erzi, 33 jaar, 3e kindje 18 mei Mermaidoffduty, 27 jaar, 2e kindje 19 mei Mer, 39 jaar, 5e kindje Milou94, 28 jaar, 1e kindje 20 mei Bonobo, 28 jaar, 2e kindje 24 mei Rosje83, 31 jaar, 2e én 3e kindje Groots, 31 jaar, 1e kindje 25 mei Disneymama, 33 jaar, 3e kindje 26 mei Kaatje2017, 31 jaar, 3e kindje 28 mei 201987, 35 jaar, 1e kindje Christiana, 34 jaar, 4e kindje Delana, 28 jaar, 1e kindje 29 mei EenwensEendroom, 34 jaar, 1e kindje Dansprinsesje, 34jaar, 2e kindje 30 mei Newbie123, 28 jaar, 1e kindje MEISJES: 14 JONGENS: 10 VERRASSING: 11 BEVALLEN: Priscilla1987 - 04-02-2023 Noah (27+6) Saartje - 15/04/2023 Zayn (35+2) Vierhartjes - 20/04/2023 Charlie (38+1) Groenebomen - 30/04/2023 (39+3) Myjune - 01-05-2023 3musketierseneengirl- 03/05/2023 (38+4) Britt Mer - 03/05/2023 (37+5) Fedde Mamamarloes - 03-05-23 Ivy Mae (39+4) Sierheester - 05-05-2023 Jim & Dax (37+1) Afspraken: Mei X Sophia89 ⭐ Bloem36 ⭐ Noa1987 ⭐ Lvs88 ⭐ LisaW27 ⭐ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
dat is echt waar, straks vliegen de weken voorbij als die kleine er eenmaal is. Maar voor nu voelt het eindeloos. Komt ook door de onzekerheid dat je niet weet wanneer het gebeurd..
Helaas, we wachten nog steeds. Vandaag wel controle gehad en baby doet het nog goed, dus dat is fijn . @sierheester: Fijn dat alles goed gaat en jullie naar huis mogen! Het zal inderdaad pittig worden, maar ongetwijfeld dat je daar je ritme wel in gaat vinden!
@sierheester leuke namen en respect hoor dat je voor de borstvoeding gaat! Fijn dat de mannen het zo goed doen
Slaap lekker dames! Hopelijk beginnen er vannacht was bevallingen en slapen de pasgeboren baby’s een beetje door
Hier toch ook al een weekje die krampjes, maar er gebeurt nog steeds niks . Ik heb er ook meestal last van als ik een tijdje wat meer rechtop of voorover heb gezeten. Ik heb zelf ook echt het gevoel als ik 's ochtends wakker word, oh, weer geen baby vandaag. Terwijl het natuurlijk ook prima 's middags kan starten, maar omdat het bij m'n zoontje 's nachts begon, heb ik dat in m'n hoofd . Baby lijkt nu wel ingedaald, dus mogelijk doen die krampen toch nog wel iets hier. Maar we blijven rustig afwachten... Hebben jullie nog leuke ideeën voor kraamcadeaus voor een 2e? Ik hergebruik echt alles van m'n zoontje, dus ik kan me niks bedenken... Op zich hoeven cadeaus voor mij zelfs niet eens (eigenlijk liever niet), maar aangezien mensen toch vaak niet met lege handen willen aankomen, wil ik liever een lijstje maken zodat ze dan wel met iets komen waar ik wat aan heb. Maar momenteel zijn er echt maar 3 dingen die ik erop heb staan...
Ooh mkh mag ik alsjeblieft wat van jouw geduld? Hier is de verloskundige net even langsgeweest. Heb 1 cm ontsluiting, baarmoedermond is nog wel een tuutje. Strippen was succesvol! Nu hopen dat het iets in gang gaat zetten. Anders zaterdag verder.
Bij mij doen ze dat niet tot aan de 40 weken. Heb jij daar zelf om gevraagd? Nou wie weet geeft dit een zetje Hoe heb je het strippen ervaren?