Mooie echo weer altijd zo leuk om weer even te spieken ❤️ Maak je je druk om de ligging van je placenta?
Ja dat is inderdaad ook een optie. Maar ik vind t niet zo'n ramp voor een keer. Als het vaker gebeuren moet ga ik zelf wel een dagcurve doen idd. Waarom was er direct gezegd dat je een suikertest moest doen? Ergens op gebaseerd of meer routine?
Lekker boek mee, al voel je je dat eerste uur ook wel beroerd. Ik vind het heerlijk, 2 uur helemaal niks aan mijn hoofd dat drankje vind ik wel heel vies. maar ja. overleven we wel.
Ja toen ik het te horen kreeg dacht ik oké…. Dus ik meteen VK gebeld en die probeerde me gerust te stellen. Maar toch ben ik dan aan het googelen. Wat je natuurlijk niet moet doen. Hopelijk groeit die nog mooi mee en anders is geplande keizersnede ook niet t ergste van de wereld Maar omdat het m’n eerste zwangerschap is, is het allemaal zo onbekend en dat voelt onzeker
bij mijn oudste lag hij met 20 weken ook een stuk voor ingang. Later is hij heel mooi omhoog gegroeid en ben vaginaal bevallen
Hier moet ik ook de suikertest doen. Ben te zwaar. Vorige keer waren mijn waardes prima. Als ik mijn eerste kind als referentie mag gebruiken, dan maak ik hele kleine baby's Daar zie je overigens niks meer van
Buik en hoofd zaten ook ergens in de 80. Maarja, zelfs dan kan het dus nog goed gaan. Zolang die schouders maar niet ook nog vastzitten . Ik werd zo misselijk van dat suikerdrankje toen. En echt helemaal shaken enzo. Ik moest 3x prikken (wel allemaal vingerprik vanwege mijn naaldenangst ), nuchter, na 1u en na 2u. Als ik nu had moeten bijhouden had ik ook gezegd, doe wel zo'n dagcurve.
Ik kan me herinneren dat jij een gekantelde baarmoeder hebt? Zou het niet gewoon daarmee te maken hebben? Ik denk dat het allemaal geen kwaad kan. Een vriendin van me is van een gezonde zoontje bevallen terwijl haar placenta tegen haar baarmoedermond aanzat. Enige vervelende is bloedverlies de hele zwangerschap
Ik heb er ook 2 (3×4 cm) maar hoef niet naar de gyn? Arme baby lag netbsoort klem met hoofd ertussen en Placenta
ik had bij mijn eerste een laagliggende placenta. Ik zou met 30 weken een echo krijgen om te kijken of die al omhoog was gegaan. Maar ik lag met 29 weken al in het ziekenhuis met bloedverlies. Dit kan ook bij een laagliggende placenta horen. Oh meiden. Ik heb ook trek in dingen die ik mag en in slecht eten. Carpaccio, biefstuk, sushi. Ooooooh is het al mei. ik krijg extra groeiecho’s omdat 1 van mijn zoons wat lager geboortegewicht had, maar ja ik zei ook. Kijk eens naar mijn man en mij? Wij zijn allebei klein, wat wil je? En daarbij zo licht waren ze nou ook weer niet: 3,1 en 3,2 kg.
20 wkn echo helemaal goed❤️ Ze lag wel weer een soort klem, dit keer wel hoofd beneden, maar tussen de myomen en placenta in, 2 armen voor haar gezicht, dus 3D was kansloos, of überhaupt een profiel foto.
Ik las wat over de suikertest.. ik moet een 24 uurs meting doen door meerdere keren te prikken omdat mijn vader suiker heeft. Ik hoef dat drankje niet te nemen.. dat kan bij mij namelijk niet omdat ik een maagverkleining gehad heb. Zou het niet eens op kunnen. En daarbij kan ik een enorme 'dumping' krijgen dan Haha!