@ZoeteAardbei ai ai wordt dat een papa’s kindje?! Hier voel ik hem nu ook dagelijks als ik neer zit of in bed lig. Soms duurt het even en dan kan ik zeggen ‘ik denk dat de baby slaapt’. Dan komt er weer een stomp. Gek want eigenlijk horen ze toch nog niet met 17 weken? Mijn man heeft hem ook al 2 keer kunnen voelen. 1 keer een hele reeks schopjes de andere keer was het er maar eentje. Soms zijn de schopjes zo hard en onverwachts dat ik er even van schrik.
Bizar he! Het voelt nog steeds als een flinke plop ofzo. Heel raar hahah. Ik had vanmiddag toen ik op m’n rug lag dat het rechts bol ging staan en hard werd. Toen voelde ik plopjes. Oftewel de baby zat daar ineens. En even later was het weer ‘platter’. En dat terwijl mijn placenta voor ligt. Blij dat ik nu sinds deze week iets voel
Nee dat zie ik eigenlijk niet? Blij mee met deze mooie echo Vandaag de 20 weken aangetikt. Het gaat zoooo hard.
Gek hè, het gevoel is gewoon echt niet te omschrijven! Fijn dat je desondanks je placenta vooraan ligt je toch al iets voelt en ziet!
sinds deze week wordt ik ‘s nachts en ‘s ochtends regelmatig wakker met een slapende voet/ been/ hand. Super vervelend! Duurt dan weer even voor het tintelende gevoel over is en dan ben ik natuurlijk goed wakker tegen die tijd. Herkend iemand dit en weten jullie of er wat aan te doen valt?
@bluedrake gefeliciteerd wat leuk en was duidelijk zichtbaar! @Erzi spannend hopelijk is alles gewoon goed volgende week! @ schopjes in avond voel ik hem heel goedgister kerst diner gehad iedereen kwam naar me toe gefeliciteerd het gaat als een lopend vuurtje op school Werken word pittig cliënt had vier weken geen hulp van me 1 week vervanging moest van haar hard werken vandaag nou heb op me eigen tempo gedaancollega zei half uur is te kort je hulp moet half uur bij vragen. Heb aangegeven dat niet te doen.heb ook nog kinderen naast me werk Over 6 weken telefonische intake met kraamzorg vinden jullie het ook zo snel gaan allemaal?
Nou daar ben ik het 10000% mee eens. Laten vanaf vandaag streven naar meer genieten ❤️ het is zo'n wonder wat we afzonderlijk én samen doormaken, dat moet gevierd worden. Ik wens jullie allemaal een prachtig weekend toe!
Helemaal eens! Ik betrapt mezelf ook nog steeds op zorgen maken. We gaan genieten ❤️ Fijne feestdagen dames!