@Jess89 jeetje meid heel veel sterkte!! Hier hebben we flink in de rats gezeten met onze jongste. Die ziet eruit of hij op een spijkerbed is gevallen, helemaal onder de rood / paarse puntjes (blauwe plekken). De acute erniste dingen zijn gelukkig ondertussen uitgesloten en straks nog een gesprek met kinderarts. Hopelijk is door een virale infectie ontstaan en kunnen we het daarna loslaten. Wat een zorgen heb je dan voor een paar dagen zeg. als het goed is gaan we morgen een weekje naar België met familie. Ik voel de baby nu wel goed en dagelijks, heeeeel anders dan de jongens. We heel leuk!
Meiden een gênant vraagje. Hoe herken je vaginale schimmel? Ik heb last van dikke witte afscheiding, op internet staat dat het een vaginale schimmel is. Maar het jeukt, brand en ruikt niet
Daar heb ik dus geen last van. En voordat ik mijn huisarts eraan laat zitten wil ik eerst zeker weten of het niet gewoon normaal is
Tijdens de zwangerschap maak je sowieso meer afscheiding aan. Als het niet jeukt en brandt da zou ik me er niet zo druk om maken
Dikke witte afscheiding is in de zwangerschap gewoon normaal. Schimmel jeukt als een malle. Daar twijfel je niet over . Nee maar zolang het niet jeukt, brand en ruikt zou ik er niks mee doen en is dat gewoon jou afscheiding tijdens de zwangerschap.
Ja eens! Jeuken, ruiken en rood zien. Ik denk dat het ‘gewoon’ je afscheiding is. Hier echt super dunne witte afscheiding. Ik moét een inlegkruisje in anders kan ik 100 x per dag m’n onderbroek verwisselen
Ik verf m'n haren niet, maar vaak genoeg gehoord dat dat geen enkel probleem is. @Jess89 Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd <3
Ik doe het al een tijdje niet meer, maar denk dat ik het liever niet had gedaan nu. Misschien wel een spoeling maar niks permanents of bleek, maar dat is persoonlijk denk ik.
Ja anders voel ik mij geen mens haha. Bij alle jongens mijn haar gewoon geverfd. Heb haarverf zonder ammoniak
Ja daar had ik dus eerst last van. Daarom wel even de schrik van een dikke. Nee hier net voor de zwangerschap haren geverfd gelukkig. Vroeger zeiden ze altijd niet verven, dat het door je hormonen de kleur anders kan worden. Daarom durf ik het niet te verven