Heb nu anta flu en dan honing mentol smaak ( gele verpakking) smaakt bijna hetzelfde als strepsels en deze mag je gewoon innemen
Even een beetje een zweverige vraag. Vanaf het begin van de zwangerschap had ik gewoon heel erg het gevoel dat het een jonge was. Totaal ongegrond en ik kon mijn vinger er niet op leggen wat het was, maar uiteindelijk bleek het te kloppen. Nu heb ik ook al vanaf het begin het gevoel dat ofwel de baby ‘veel’ te vroeg zou geboren worden (Door mijn voorgeschiedenis en bouw) of net te laat. 4 juni speelt heel de tijd in mijn hoofd, geen idee waarom. Zijn er dames die ook zo’n voorgevoel hadden en dat uiteindelijk klopte qua bevallingsdatum?
Nou ja meer dat ik dacht nooit de 40 weken te halen. Maar wel dat t spontaan kwam zeg maar. Nou die 40 weken idd nooit gehaald, maar was niets spontaans aan Ik heb ook deze keer niet de illusie dat ik spontaan beval...
@Saartjee benieuwd naar je meting. Ik weet dat je slijmprop gewoon weer “aangroeit”. Maar fijn dat je langs mag komen. Over afscheiding gesproken. Ik heb hele erge waterige afscheiding.. heeel irritant.
Onze ergste nachtmerrie is uitgekomen. Baarmoeder is 3.3cm waarvan er nog maar 8mm dicht zit. Gelukkig geen ontsluiting en ben er op tijd bij. Omdat ik geen ontsluiting heb is het advies nog geen cerclage omdat anders de vruchtzak beschadigd kan worden. Voor nu wordt ik vaker opgevolgd en krijg ik wekelijks een proluton injecties, ga de ziektewet in en moet volledige bedrust houden. Al met al blijf ik het positieve erin zien en zal ik alles geven om onze mannetje zoveel mogelijk in mijn buik te houden
Ik heb er geen.. had de bugaboo Buffalo.. maar verkocht aantal jaar geleden want er zou geen derde komen. Ik ga nu geen kinderwagen aanschaffen..
Controle bij de vk was intens. Ze vroeg hoe het ging en ik brak. Al die spanningen van de feestdagen en verjaardagen zonder pa, gigantisch slaaptekort en mijn man die de hele kerstvakantie gewoon moet werken en ik met 2 zieke/niet fitte kids achterblijf kwam eruit. Gehuild, zo enorm gehuild daar. Ook aangegeven dat ik meerdere paniekaanvallen heb gehad dus ze moest ook controleren of de jongens veilig zijn(zijn ze gelukkig). Ik kan t wel relativeren verder dus er is geen nood. En ik voel mij ook zo bleeeeegh omdat ik bloedarmoede heb dus ze stuurt recept op en bloeddruk blijft laag en regelmatig te laag dat ik onderuit ga. Baby is goedgekeurd en we hebben het gehad over de bevalling. Ik wil niet weer geprimed worden met 38 weken. Wel vanaf 39. Ik ben nu moe van die emoties.
Jeetje wat naar zeg! Goed dat je zo snel de VK hebt gebeld. Verwachten ze dat met bedrust en de injecties je geen ontsluiting gaat krijgen? Alles voor de kleine man ❤️
Als school en peuterspeelzaal weer beginnen is ook wat meer rust voor mij. Heb dan iig 2 ochtenden dat ik kan blijven liggen en 1 oppasmiddag zodat ik kan sporten. Maar goed die nachten zijn gewoon hel. Elke 2 uur is de jongste wakker. Doorslapen kende hij al niet, maar dit is wel echt intens. as donderdagmiddag heb ik ook even oppas. Dat moest gewoon. Jongste is ook jarig in t weekend. Dus wéér die 1e keer zonder pa erbij. Bah. Naja verloskundige heeft t genoteerd verder dus ze gaan t ook in de gaten houden.
ah @GroeneBomen heb het zo met je te doen!mijn man mist beide ouders.is misschien voor jou de pop poli niet iets..je moet wel uit kijken dat je niet in een depressie raak he
Voor de geïnteresseerde met verkoudheidsklachten. Deze bij de AH mag je wel nemen. Zit niets schadelijks in. Hopelijk helpt het voor mij
Voor je man ook vreselijk je wilt juist ook geluk ook zo graag delen met ze. We zijn waakzaam voor depressie. Is nu niet aan de orde, maar als de balans wel omslaat dan trek ik aan de bel. Maar voor nu zijn daar geen zorgen om en is er geen actie nodig.
Ach nee dat is niet het nieuws wat je wilde horen. Wat knap dat je het positieve probeert te blijven inzien, heel sterk van je. Veel sterkte gewenst ♡ hopen dat je zoon nog heel lang veilig bij je mag blijven
@GroeneBomen wat knap dat je het hebt verteld, dat zal vast niet makkelijk zijn geweest om je zo kwetsbaar op te stellen. Al was het, als ik je berichtje zo lees, onoverkomelijk huilen en vooral blijven zeggen wat je dwars zit en hulp zoeken waar mogelijk. Wees lief voor jezelf ❤️ sterkte
ja hij was ook heel jong nog maar ik heb zijn ouders ook nooit gekend.mijn man heb zelf ook een hele zware depressie gehad en na jaren kwam het er pas uit dus blijf wel praten met iedereen
nee jeetje ik zou wel je rust pakken nu ik heb het ook gehad dat ik bedrust moest houden mocht maar 1 keer trap lopen dus mijn man had toen het bed in de woonkamer gezet zodat ik alleen naar boven moest om te douche..