@Erzi mijn vk zei je kan beter een kolf kopen dan huren..omdat je zelf de opzet stukken moet kopen nu zat ik aan de medela te denken ook maar welke is nou echt goed.
Ohnee meid! Wat is dat spannend nu. Gelukkig nog geen ontsluiting en hopelijk blijft dat zo!! Hopelijk gaat de bedrust helpen. Heel veel sterkte en hopelijk geven al deze.acties je mannetje nog fijn 18 weken ofzo om te groeien!!!
Joh wat zullen jullie geschrokken zijn. Hopelijk mag hij nog minimaal een hele lang tijd blijven zitten!
Ik heb de freestyle en daar heel tevreden over! Maar dat is geen medische kolf, dus om je productie te starten weet ik niet of die goed is.
Ooh dat is echt geen nieuws dat je wil krijgen! Hopelijk kan je met bedrust en de spuiten je kleintje zo lang mogelijk veilig bij je houden!
Oh nee @saartje heel veel sterkte meid! Wat schikken!! Knuffel voor @GroeneBomen @priscilla1987 wij hebben net als Milou de Dubatti two gekozen, vind ik ver uit de mooiste en praktischste (is dat een woord? Haha)
Wij hebben een Bugaboo buffalo. En omdat de jongste bijna 1,5 is kopen we er denk ik een buggy bij voor hem. Of evt een Bugaboo donkey 2de hands
Maar hoe fijn is het dat je alles op tafel gegooid hebt. Vind ik zo sterk, hopelijk kan er af en toe ook iemand voor jou zorgen .
Hi dames Mijn goede voornemen is om hier meer te schrijven. Was even offline, gedoe op het werk, komt een reorganisatie waar ik flinke stress krijg. Ik ben bekend met angst en paniek aanvallen wat door de hormonen ook her en der worden getriggerd. Met de baby alles goed, drukke voetballer in mijn buik. Hopelijk met jullie alles goed..
klopt je huurt de machine en koopt de set.. die kan natuurlijk niet verhuurd worden ivm hygiëne. freestyle is een goede kolf. Alles erop en eraan. Maar nogmaals de eerste 2 weken is een huurkolf veel beter, krachtiger en heeft het 2 programma’s ( iniatitet en maintain) die je productie op de top brengt. Dat kan je echt niet met een huurkolf. ( sommige mensen hebben wel dat geluk )
♡ Zei de vk ook: wees lief voor jezelf, je doet het hartstikke goed. T is oke dat ik ook zeg: nee ik ga niet naar verjaardag X of Y want dat is mij nu teveel. Nieuw voornemen dit jaar: mij er niet schuldig over voelen. Ook naar de kinderen toe; t is oke dat ze deze vakantie meer tablet/tv kijken dan gebruikelijk zodat ik meer rust pak en een leuker mens blijf. Ik heb geleerd mij kwetsbaar op te stellen,mede door alle medische ellende met de jongste die ons vaak tot wanhoop hebben gedreven. Is een enorm leerproces geweest maar ik voel mij nu al beter omdat ik het eruit heb gegooid.
Wat vreselijk.... ja het vormt je juist als je jong bent en beide ankers verliest. Mijn schoonvader is er ook anders door geworden doordat hij vroeg wees was (voor zn 18e)... Ik denk dat dit voor mannen ook lastiger is dan voor vrouwen. Mannen zijn vaak niet zulke praters.... en als je zo jong bent heb je vaak ook geen mensen om je heen die ook dat verdriet kennen. Lijkt mij eenzaam.... en dan druk t maar weg. Vanaf kind leer je je langzaam los te maken van je ouders, maar als zij jou loslaten is dat gewoon vreselijk. Ik kies er heel bewust voor om er dwars doorheen te gaan. De paniekaanval te accepteren en te zeggen dat ze er mag zijn en heel normaal zijn als je wereld zo instort en je zwanger bent. Ik ben niet bang voor depressie, heb de praktijkondersteuner en huisarts ook am gepeild hoor maar ook zij zien een hele gezonde reactie op alles wat is gebeurt en geen tekenen van depressie. En we zijn nu 3 maand verder en ik zie echt wel verschil gelukkig. Ik kan weer genieten van dingen, ik kan weer lachen, ik kan ineens huilen van verdriet om daarna ineens onwijs dankbaar te zijn voor alles. Ik kan mij weer ergeren aan het weer, een slechte haardag of mijn moeder die piano speelt. De normale dingen des leven zeg maar sijpelen weer door. Met ertussen hele diepe dieptepunten. Die er mogen zijn. Ik wil geen last krijgen van uitgestelde rouw. Ik wil t niet wegstoppen. Ik wil dit hele lelijke proces ook gewoon omarmen.
Ik heb bij de 1e ook bedrust gehad. Ik was toen zo stom om geen bed in de woonkamer te zetten. Ik wou niet de patient zijn. Nou lig je daar maar eenzaam boven dag en nacht. Ook na de bevalling, mocht niet traplopen dus man bracht in de ochtend een dienblad boven met proviand.... Bij de 2e stond er dus een bed in de woonkamer. Bedrust had ik niet nodig gelukkig, maar de bank in de woonkamer was toen een ramp om op en af te komen dus bed was fijner voor mijn lijf. Ook ik ben team bed in de woonkamer. Ja t staat in de weg. Ja t is lelijk. Maar ik was er zooo blij mee. Maakt de bedrust periode écht een stuk beter en minder saai. Dit keer een nieuwe bank gekocht haha, hopelijk is dat voldoende. Maar ik kan de trap nog goed op en af. ben heel blij
@GroeneBomen ook wat sterk van je om alles er even uit te gooien in alle hectiek van de afgelopen tijd. Fijn dat het iets oplucht. @Saartjee jemig zeg, dat is heftig. Hopelijk helpt de rust en blijft de beeb lang genoeg zitten!! Kinderwagen hadden we de quinny mood fijne kortdraaiende kinderwagen maar vrij laag. Deze was kei versleten dus de vorige zw de Stokke gekocht ivm mijn man van 2 meter. 3 nachten slapen tot de 20 weken echo. laat die tijd toch opschieten....