Oh wauw gewoon al een deel 2! Wat leuk dat de 20 weken echo’s er nu aankomen. Ik mag volgende week, ben best zenuwachtig
Fysiek wel, mentaal wat minder. Mijn grootvader is overleden vorige week, dus ik ben wat afwezig geweest. Het is mentaal even allemaal moeilijk te trekken en ook fysiek heeft het veel van me gevraagd. Ik ben dagelijks van ‘s ochtends tot ‘s avonds laat weg geweest. Blij dat het nu achter de rug is en dat Ik even kan bekomen. Daarbij ook nog eens rot verkouden en vrees dat het een beetje naar een sinusitis aan het gaan is.
Ah jemig toch. Gecondoleerd wat sneu. Hopelijk even pas op de plaats en hopelijk wordt je niet te ziek. Rustig aan!
inderdaad ik heb nu bijna heel het weekend vrij gemaakt en morgen hoef ik ook niet aan het werk, dus even wat zelfzorg voor mij en de baby.
Gecondoleerd @bluedrake Ik heb gisteren weer even het hartje gehoord, wij hebben wekelijks een inloopspreemkuur waar je even het hartje mag luisteren. Super fijn
Ik ga denk ik vloeken in de kerk, maar als je mij zou vertellen dat ik niet zwanger ben dan geloof ik je ook (qua symptomen dan, die bal onder m'n shirt is niet te missen ). Ik voel me zo 'normaal' fysiek gezien, ben zo benieuwd hoe lang dat nog duurt Qua gedrag, misschien dat ik daar iets last van heb van de hormonen. Ik vind mezelf de laatste tijd niet zo leuk en lief, maar dat heb ik eigenlijk altijd als ik het heel druk heb en de afgelopen 2 weken ben ik veel dagen van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat onderweg geweest. Naast afronding van opleiding 1, tussendoor een 'kleine' opleiding van 2 dagen maar wel veel voorbereiden hiervoor heb ik ook ineens mega veel werk toegeworpen gekregen. Heel lekker, want nu kan ik nog knallen haha, maar het put me wel uit en als ik druk ben in m'n hoofd dan ben ik vaak wat 'minder gezellig' Daarbij is mijn man 2 weken geleden met mijn neefje (3,5) van de trap gevallen, en heeft die kleine daarbij zijn scheenbeen gebroken En dat terwijl mijn zusje net 10 dagen ervoor was bevallen van de tweede met een KS.. Tot zover even 'iets uit handen nemen' want hij zit nu natuurlijk tot zijn knie in het gips en kan er niet op lopen, en zij mag niet tillen Dus ik ben ook nog een aantal keer daarheen gereden (uur heen en uur terug) om daar te 'werken' en te helpen in het zorgen voor hem. Al met al zo druk en vol hoofd, maar volgende week donderdag mag ik die verrekte casus verdedigen en het kan me echt oprecht geen hol meer schelen of ik slaag of niet, als het maar achter de rug is. Erna ga ik denk ik een week Netflixen op bed..
Mijn vorige post gaat wel van: Ik voel me zo goed en er is niets aan de hand naar Jemig wat is mijn leven ellendig op dit moment Punt was vooral dat ik me lichamelijk nog zo ontzettend goed voel
Ik heb ook echt nergens last van. Behalve als ik echt teveel doe dat ik last krijg van mijn bekken. Maar vol mij voor de rest helemaal top
@Rosje83 klinkt pittig zeg! Maar goed te horen dat jij je nog zo goed voelt, ik zeg vooral van genieten nu het nog kan. Maar wel optijd rusten voor jezelf en de baby's de man met de hamer komt sowieso helaas
Hier gaat het z'n gangetje, buikje word wel echt zichtbaar groter en heb een beetje een gansenpas maar daar ga ik woensdag even voor langs de bekkenbodemfysio. Verder voel ik de kleine meid elke dag nu wat echt onwijs leuk is. Gister in bed leek ze te draaien tegen mijn buikwand aan dat was een apart en nieuw gevoel haha. Mn man voelt haar vanaf de buitenkant ook duidelijk schoppen, dat maakt het voor hem ook tastbaarder Hij is nu bij de kaakchirurg geweest dus word een rustige avond met voetbal en bakjes soep of hutspot (waar die zin in heeft) en dan hopelijk het weekend de eerste meubeltjes in elkaar zetten gister een mooie ledikant, box en commode met wandplank gekocht via MP. Koste me 200 euro en die set is nieuw zo 1500 is hardhout en precies wat we zochten dus ben echt enorm blij. Heeft wel hier en daar een likje verf nodig maar dat vind ik prima.
Komt goed, nog even doorbikkelen tot donderdag en dan ga ik even rust nemen en me focussen op de kamer voor m'n dochter verhuizen zodat we erna de kamer voor de meisjes kunnen inrichten ♡
Gecondoleerd @Newbie123 hier hebben we het vanmorgen onze jongens verteld. Er komt hier………nog een jongetje bij helemaal leuk. Vond alleen de opmerking van de echoscopiste een beetje vreemd. Die zei ‘oh een jongen, laat het maar even bezinken’. Ik ben dus bang dat ik nog meer vervelende opmerkingen krijg als ‘nou jammer hè geen meid’. Daar kan ik zo boos om worden ik vind het hartstikke leuk een 4e jongen. Een meid was natuurlijk ook leuk! Ik had echt geen voorkeur.