Nee helaas heeft dat niet echt effect op mijn darmen. Ze zijn altijd gewoon koppig geweest en hun eigen ding gedaan.
Mazzelaar! Bij de 1e kon ik na 8 week nog niet zonder vloeken fietsen (klinkerpad ). 2e herstelde ik daaro echt sneller.
Ik ga voor grootte ook niet medisch worden. Ze zoeken het maar uit. De grootste was 4,1 kilo en de kleinste 3,9 kilo, dus groot waren ze niet. Al die drama om niks haha.
Mijn zoontje was bijna 4,4 bij de geboorte. Niks medisch aan gehoord. Maar deze was bij de 20-wekenecho al stukje kleiner, dus daar hoop ik maar op. Had m'n zoontje er prima goed uit kunnen krijgen, als ie de draai na de geboorte van z'n hoofd maar goed had gemaakt. Helaas zaten z'n schouders wat klem en moesten ze hem eruit trekken (niets van meegekregen, had graag nog de kans gehad het zelf te doen, maar ok) en toen ook subtotaalruptuur als gevolg. Nu heel erg de hoop dat dat beter gaat en dat ik er nu zonder kleerscheuren vanaf kom. Maarja, toch niks over te zeggen. @Saartjee Hopelijk lukt het met bedrust om de kleine lang genoeg in je buik te houden! Wel fijn dat je er "op tijd" achter bent gekomen. Veel sterkte komende tijd! Nog meer onzekerheid binnen een al onzekere periode! Ik heb deze week een afspraak bij de bekkenfysio, hopelijk kan die mij wat verlichting of tips geven. Ik heb nu permanent pijn en rustig aan doen lijkt het niet echt beter te maken.
Word ook veel te snel medisch, vk klaagde er ook al over. Hoeveel er onnodig worden ingeleid. Mijn schoonzus krijgt reuze kinderen, maar zij is al lang en haar man is erg lang en die hele familie is gewoon lang. Mijn schoonfamilie ook, 1 oom is zelfs 2,14.... Logisch dat zij p99 kids produceert..... En in mijn geval vertekend gewoon hun grote hoofd de meting. Tja ze zijn er beide toch echt doorgekomen. Dus de 3e x zal dat vast ook wel gebeuren.
Geslacht heb ik altijd een sterk voorgevoel voor gehad en dat klopte ook altijd. Als mijn gevoel me dit keer niet in de steek laat, weet ik dus ook al het geslacht van de tweeling. Heb nooit een vermoeden gehad voor een datum, wel voelde de zwangerschap van M* anders, vanaf het begin al. Eerst dacht ik dat het lag aan de omstandigheden; een andere partner, weer opnieuw in de luiers etc. maar ik ben nu wel zeker van mijn moedergevoel en dat het niet zomaar iets is.
@Saartjee Wat onwijs heftig, veel sterkte! Hopen dat het niet verergerd en jullie mannetje nog lang blijft zitten!
@ZoeteAardbei fijn dan je geen suiker heb! @hier helaas wel medische mag absoluut niet thuis bevallen wegens me afwijkende baarmoeder..draaien mag ook niet overigens wel gedaan toen..veel pijn gehad.loop wel vk en via de gyn controles... mijn kindjes waren ook klein overigens 2880 was het zwaarste gewicht van allemaal dus allemaal dysmatuurtjes..
Nou lekker op tijd, ik heb mijn bevalpyjama al in huis. Plus een schone voor erna. Ik moest toch nieuwe voedingsnachthemden bestellen, die van mij vallen de gaten in... dus ik heb gelijk 2 extra gedaan voor in mei
Ja ik heb een uturnus bicornis zonder tussenschot dus hij is hartvormig de jongste was het zwaarste van allemaal maar ik zeg maar zo lekker lang genieten als ze zo klein zijn is ook wel leuk
Dames ik heb vandaag al me gordijnen gewassen.alles van beneden tot boven schoongemaakt.nesteldrang is aan haha..wil morgen bij Kruidvat luiers inslaan 3 pakken 38 euro en wil ook maat 0 inslaan.... Welke billendoeken gaan Jullie nemen en verzorgings lijn.. En me verlof word goed gekeurd heel de zomer thuis Kinderwagen heb ik ook gevonden de puck stroller neem ik
Vanmorgen de 20 weken echo gehad en ons meisje is helemaal goedgekeurd ♡ Ze loopt iets voor in groei maar dat is helemaal prima. Ik ben zo verliefd!
Jeetje meid, ik schrik er van. Heel veel sterkte... ik hoop ook dat jullie mannetje nog zo lang mogelijk mag blijven zitten. Hoe voel je je nu verder?