uitgerekend 1-31 mei 2023 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 2jongensmama, 7 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Meiden ik slaap zo slecht 4 uur vond onze zoon het leuk om even te trappen in me rug hij was aan het dromen ben gewoon klaar wakker beneden:(vorige zwangerschappen ook zo vroeg wakker.ik hoef gewoon geen wekker te zetten.en erge is nog 11 weken werken eigenlijk twaalf (carnaval vakantie)dan begin me verlof ben gewoon aan het aftellen:o:

Milou94 vindt dit leuk.
  2. Milou94

Milou94 Fanatiek lid

2 sep 2021
    1.310
    1.113
    113
    Vrouw
    24 weken is toch weer een mijlpaal vind ik! :rolleyes:

3. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    nou ik heb ook weer wat hoor manlief was de spulletjes boven brengen knal een plank naar beneden op me hoofd:evil:ik gebruik bloedverdunners dus moet uitkijken gelukkig kunnen koelen en hoefde niet langs te komen want ascal is uitgezonderd er van gelukkig niet van heel hoog.o_Omaar deed wel zeer..

ook een super mooie twf box gekocht voor 10 euro bij bekende...en een kinderwagen gekocht nu dus alleen nog kleine dingen aanschaffen

4. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    de meeste zijn lekker wat spulletjes aant verzamelen. Vind dat wel het leukste van de zwangerschap haha..

@GroeneBomen Wij zouden ook niet verbouwen (planning volgend jaar na de zomer pas ) Moesten een klein kamertje muur 80cm verschuiven naar de grootste (kamer oudste dochter ). Maar man had de kriebels met de kerst en heeft in een week de muur gesloopt en nieuwe gezet. Eigenlijk wel blij mee!

vandaag bezig met de box zwart verven. En net de commode gehaald bij de Ikea :D

ZoeteAardbei en GroeneBomen vinden dit leuk.
  5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.307
    113
    Vrouw
    Lekker! Man had geen vrije dagen meer dus dat is wel handig haha..zolder moet ook echt leeg daarvoor nog. Vloer eruit. Dus t is wel echt een intens project nog.

6. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    oja blegh.. t kleine kamertje moest ook leeg. Het was mijn naai kamertje :rolleyes: ik bleek meer zooi te hebben dan ik dacht.

7. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    @Saartjee Jeetje wat heftig, ik hoop dat alles nu nog oké gaat en je gewoon tot een mooie termijn mag dragen ❤️

Voor de rest alles bijgelezen maar teveel om overal te reageren :D

Verzorging hier Naïf of La Roche Posay, dat gebruik ik voor mijn dochter ook omdat ze een eczeemgevoelige huid heeft. Billendoekjes gewoon de pampers sensitive volgens mij.

Hier nog niet helemaal bezig met verzamelen, maar is ook omdat we het meeste al hebben. Wil wel vanaf 26 weken denk ik zorgen dat we iets klaar hebben staan voor wanneer ze te vroeg geboren worden dus moet nu wel maat 44 gaan verzamelen :o:

GroeneBomen vindt dit leuk.
  8. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.307
    113
    Vrouw
    Hahah ja kleine kamers kunnen onwijs veel zooi bevatten :p

9. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    zo niet normaal.. had echt onwijs veel stoffen. Heel veel verkocht wel! Maar nog 3 1000liter bakken vol hahaha..

GroeneBomen vindt dit leuk.
  10. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hebben jullie ook al nesteldrang...hier dus wel:roflmao:en als ik aan werk ben geen zino_Oterwijl ik dan ook schoonmaak...

vandaag drie dozen billendoekjes gescoord bij kruidvat in de aanbieding en luiers 2 plus 1 gratis...:o:mijn man zei luk het heb je haast :rolleyes: nu wacht ik tot april met shoppen als het me lukt:roflmao:

11. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.307
    113
    Vrouw
    Haha nou ik had de pampers al in t winkelwagentje gelegd maar bedacht: ik moet eerst opruimen voordat ik weer ga verzamelen. Terug gelegd dus.

12. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Aan de meiden die al kinderen hebben..

Hebben jullie ook dat je merkt dat je nu met je “zoveelste” ( derde hier dus ) zwangerschap je NOG bezorgder bent ?

Ik krijg op Fb reclames van fotografie voor stil geboortes en van tijdschriften met nare zwangerschap verhalen.. ik word er helemaal onpasselijk van en heb er zelfs vannacht van gedroomd dat de vervolg echo ( donderdag ) niet oké is. Ik loop er al een hele dag mee. Ik kan mij niet herinneren dat ik dit bij mijn oudste had. En bij mijn tweede ook niet..

13. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Ik heb dat ook ik ik heb dus die sites ontvolgd...ook groepen waar kindjes nu geboren zijn:(ben niet bezorgder maar heb wel dat het me aangrijpt

14. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Nou een stemmetje zei niet doen niet doen en kwam bij de kassa poef wel doen:roflmao:oja en een thermometer gescoord:cool:

Dure dingen hebben we al de rest wacht ik echt mee.alleen denk ik als me ma. Kamertje in elkaar zet dat me hoofd zeg...kopen maar:cool:

15. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mss is bezorgder een groot woord. Maar bij mij grijpt het mij naar de keel. Ik heb namelijk nog steeds “het is TE mooi om waar te zijn”.

Milou94 vindt dit leuk.
  16. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Dat herken ik wel hoor. Ik probeer dat soort dingen echt te vermijden. Heb het alle zwangerschappen wel gehad. En nu weer. En zeker dat gevoel , zo snel dat het lukte, 2de terugplaatsing. Ik probeer die gevoelens echt te negeren en niet aan te denken.

17. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Dat laatste herken ik wel, zeker omdat het bij ons echt de laatste kans was voor we weer maanden zouden moeten wachten. Ik moet zeggen dat ik bij mijn dochter echt heel angstig was en pas geloofde dat we echt een kindje kregen toen ze in m'n armen lag. Zelfs de laatste nacht voor de ks had ik nog angst dat er iets zou gebeuren. Voor nu geloof ik het ook nog niet helemaal, maar is het wel minder gelukkig.

Ik lees en hoor wel veel ook over overleden kindjes, vooral ook van mijn zusje die in november is bevallen in haar FB-groepje. Het schijnt een heel heftig seizoen te zijn met alle virussen (zal ook te maken hebben met de afgelopen 2 winters waarin niemand immuniteit heeft opgebouwd ergens voor), dus ik ben wel heel blij dat onze kleintjes pas na het voorjaar geboren zullen worden wanneer er minder virussen rondgaan!

18. Milou94

Milou94 Fanatiek lid

2 sep 2021
    1.310
    1.113
    113
    Vrouw
    #658 Milou94, 9 jan 2023
    Laatst bewerkt: 9 jan 2023
    Zo! Ik leef weer een beetje!
    Ben een week ziek geweest van de keelontsteking/verkoudheidsvirus. Rode keel, super pijn met slikken, droge kriebelhoest ( maar ook echt véél hoesten). Gelukkig geen koorts :) Wel alle nachten weinig tot niet geslapen. Gelukkig afgelopen nacht wel aan een stuk geslapen zonder hoest. Het leek afgelopen week alsof het nooooooit over zou gaan :mad:
    Heb elke dag 1 paracetamol genomen.
    Nu voel ik me dan weer zo schuldig. Vanwege het hoestten en de paracetamol.. Vraag me dan af of dat kwaad kon.

VK zei dat ik er 4 op een dag mocht… en tóch heb ik dan weer de drang om me helemaal te laten checken of alles oké is met de beeb. Zo stom..
    Ze is nog steeds beweeglijk.

Sinds ik zwanger ben, loop ik elk virusje wel op. Dat is echt een verschil met voorheen. Ik lijk er ook langer last van te hebben en minder snel te herstellen. Voel me dan ook knap lullig naar het werk. Voor de kerst had ik namelijk buikgriep.

19. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Paracetamol mag gewoon! Je mag er zelfs 6 van 500 op 24 uur. Ik heb een gezin draaiende te houden, dus ziek is leven op paracetamol . Hier ook na 2 weken weer fit. Heb denk ik 1,5 week geleefd op paracetamol :|

Fijn dat je je weer beter voelt! Hier loop ik ook elk virusje op. En het virus seizoen duurt nog wel een paar weken :cry:

Milou94 vindt dit leuk.
  20. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Najaar is altijd heftig. Mijn jongste is van november 21 en van de groep diverse met rs en rhino opgenomen geweest. Hij zelf ook met corona en maandenlang benauwd en pufjes gekregen. En nu bij ziek zijn blijft het een "feest" we hebben na de kerst weer dagen in het ziekenhuis gezeten met hem. Corona heeft zijn lijf en immuniteit volledig aan gort geslagen.

Deel Deze Pagina