Ik hoop hier ook door te gaan tot 36 weken, omdat ik dan daarna langer verlof heb. Maar we gaan het zien. Gisteren al gesprek gehad op m'n werk voor als ik moet stoppen voor de 34 weken. Dus ergens in mijn hoofd heb ik denk ik al zitten dat ik die 36 weken niet ga redden. En dan vanaf m'n verlof tot de kleine ong 5/6 maand is ga ik niet werken. Mijn werk doe je ook niet eventjes een beetje, dus hier is het ook echt weg = weg. Vanaf oktober ga ik weer beginnen.
We duimen hard, elke week langer in je buik is goed!! Jij bent eigenlijk van. Nederland toch? Wat bizar eigenlijk dat ze in nl niks doen de eerste keer..
@Saartjee Jezus ben je nu op eigen verzoek en betaling naar België gegaan? Heftig dat nl het niet doet. Wij hebben ook in België Gent geïnformeerd voor embryo selectie vorig jaar. Zo dichtbij en toch zo anders geregeld.
Ik ben net gevraagd bij het pret echo bureau of ik model wil liggen. Er is een vrouw die voor de 20 weken echo wil oefenen ja zeker wil ik dat!!
Nou heb me werk gemaild bepaalde cliënten houden geen rekening met me.waar ik morgen heen moet ook.zwaar tillen willen ze buiten vegen.me werk zeg nog een paar weken heb je eindelijk verlof thats itdenk dat bedrijfsarts bellen word.vandaag echt een naar gevoel voel de baby goed maar beetje ongi gevoel
Zwaar tillen is echt niet oké. Je hebt recht op aanpassingen in je werk. Ik zou idd de bedrijfsarts bellen
Vanmorgen wakker geworden van pijnlijke harde buiken. Nu een zeurend gespannen buik. Pff begint dat geouwehoer nu al Als het slijm en bloedverlies maar achterwege blijft. Pff de vorige zw zoveel last van gehad. En iedere keer voor Jan lul naar het zhuis gestuurd.
Ik heb last van dromen. Ik kon vandaag uitslapen en ben nog moe wakker geworden. Gedroomd dat papa zo geschrokken was wat er gebeurd was dat hij een huisje in Brugge had gehuurd zodat hij met alleen zijn kinderen zonder aanhang even samen kon zijn. en ik elke keer maar zeggen, papa je bent begraven je kan hier niet zijn....
Met die harde wind buiten vegen pffff Ja je hebt ze erbij idd.... die geen schaamte hebben om je keihard in te zetten
Vandaag controle gehad, alles was gelukkig goed. Ze heeft wel inwendig onderzoek gedaan aangezien ik al 3 dagen buikpijn had door stress, en vannacht in bed dus echt uren harde buiken had was op een gegeven moment zo intens met lage rugpijn dat ik ben gaan timen. Ze zaten 10-15 minuten van elkaar af maar gelukkig ben ik uiteindelijk wat meer gaan ontspannen en in slaap gevallen maar phhh wat een stress. De verloskundige vroeg hoe het ging en ik barste in tranen uit, puur stress. Dus nu op haar advies weekendje rust en paracetamol en een kruikje. En als het erger word natuurlijk bellen. Over twee weken ben ik op consult in het ziekenhuis en dan gaan ze gelijk een baarmoederhals meting doen ivm 3 lisexcisies, dat kaarte ik aan namelijk en dat vind de verloskundige wel een goede reden om te laten onderzoeken. Maar voor nu alles dus goed. Sorry btw voor me geklaag, maar dacht moet het even kwijt