Oh dat is iets waar ik soms nog door het dak door kan gaan ik lig te woelen en man is binnen 0.3 seconden vertrokken en dan helemaal met een baby die de volksdans aan het uit proberen is en een rug die aanvoelt als drijfhout hihi
Oh heerlijk toch! Ook even goede afleiding van de drukte op je werk en even heerlijk genieten van de voorpret van de komst van je babytje
Gisteren hebben wij naar onze kleine meid mogen kijken ❤️ mijn ouders en oma konden daar gelukkig bij zijn en was een heel bijzonder moment voor ons allemaal. En ze was voorbeeldig, we hebben echt prachtige foto's
Slapen gaat hier nu beter heb oordoppenmaar idd de baby rave er op losik ga de laatste week van het tweede trimester in.dat is echt onwerkelijk eigenlijk.nu echt naar de bevalling toeleven en me verlof
Ja heerlijk zo hele dagen nietsen, geen zorgen. Ook mijn misselijkheid is verdwenen, desondanks ik voor mijn vertrek nog had geprobeerd zonder medicatie en ik de dag niet door kwam. We gaan de vakantie nog afsluiten met een zwangerschapsshoot op het strand, dus ik ben helemaal gelukkig!
Jeej onze vakantie staat ook gepland. Voorjaarsvakantie even paar dagen in eigen land in een huisje. Mijn man heeft sinds de zomer geen vrije vakantiedag gehad dus dit is welkom. En voor mij ook fijn, ik vind t altijd best wel ff pittig die schoolvakanties alleen draaien Mijn schoonouders ook geregeld voor de bevalling. Bij de jongste kwam mijn vader in ons huis slapen voor 3 nachten maar ja... dat kan nu niet Schoonmoeder wou t gelukkig wel doen. Ook deze keer wéér in de schoolvakantie
Heerlijk dat nestelen, ik heb er ook last van! We hebben nu eindelijk een vloer uitgekozen voor de zolder Dat betekent dat de studeerkamer wat nu babykamer gaat worden leeggehaald word en we daar ook mee aan de gang kunnen. Eindelijk het idee dat er een beetje voortgang in zit @ZoeteAardbei waanzinnig mooie echo zeg
@Newbie123 Zwemmen tijdens de zwangerschap heeft bij mij altijd drukke baby's opgeleverd, ook tijdens de zwangerschap van m'n dochter. Ik zwom iedere week 1km borstcrawl en werd van binnen tijdens het zwemmen soms helemaal kapot geschopt Laatst ook even gaan zwemmen en weer hetzelfde. Kan een beetje kou zijn, of druk van het water, maar kan echt geen kwaad. Hier gisteren een babyshower gehad van lieve familie en vriendinnen, echt super gezellig met een high tea en zo goed als iedereen was er. Zo lief, dat iedereen zo de tijd en moeite neemt voor je, waren met 17, ik heb een grote familie en veel (goede) vriendinnen. En als kers op de taart, ik heb de BabyBrezza (senseo voor babyflesjes haha) gekregen als 1 groot cadeau van iedereen Zoiets waar ik zelf over twijfelde en wel graag wilde hebben, maar nu niet meer na hoef te denken of ik hem het waard zou vinden
Oo wat leuk zeg! Flink verwend dus. Wat vroeg voor een babyshower... hoor ik niet veel zo vroeg in de zwangerschap dan is de verrassing misschien nog wel groter!