Ons nachtkastje als luier verzamelplaats. Oplossing ruimtegebrek. Merk wel dat ik t lastig vind om geen babykamer te hebben. Maakt mij onrustig
ah dat hebben wij ook hoor hier kom een commode op onze kamer en bedje staat er al..je ben niet de enige wij moeten boven ook veel verhuizen..
Wij zetten een dressoir neer op de kamer die in gebruik gaat als commode en baby kast. En dan een wiegje en ledikantje op onze kamer erbij . Als de baby dan een half jaar is of wat , kijken we weer verder voor kamers verhuizen. Kan ik toch een beetje mn nesteldrang kwijt zo.
Mooie echo @ZoeteAardbei !! Prachtig plaatje. Ik twijfel of ik ook nog plan, mn oudste wil wel graag. Dus misschien gewoon maar doen. Tis toch de laatste zwangerschap.
o wow nu al baby shower ? Wel super leuk! Baby brezza is echt ideaal!!! Maar dat ding moet je nadat die leeg is ( de poeder ) echt goed schoon en droog maken.. anders schimmelt hij onder je klauwen vandaan. Dat poeder met nat.. mega bacterie gevoelig!
Hier ook geen aparte babykamer. Ik heb een wandcommode en ook 2 Ikea raskog trolleys met luiers, doekjes, spuugdoekjes, hydrofiel doeken etc
Klopt! Dat moet om de 5 beurten dacht ik. Best snel! Je hebt ook een opwarmer voor het water. Is dan binnen een minuut klaar en op juiste ingestelde temperatuur. Je moet dan alleen zelf ff het poeder erin doen. Maar dan hoef je het niet zo vaak schoon te maken als die baby cappuccino
Hier ook nog in de verbouwing beneden pfff. Over 2 maanden klaar. Babykamer komt vrijdag. Maar de gordijnen past 19 april. Daar baal ik dan weer van
Tips voor legging waarbij je niet meteen de naad van je ondergoed ziet? Heb er nog geen kunnen vinden. Die je ook buitens huis aan kan
Ja misschien wat vroeg voor de babyshower, maar nu ben ik nog lekker goed op de been dus helemaal blij mee haha. Merk dat alles nu al wat zwaarder begint te worden door de 2 dames, en ben bang dat ik dit met 28/30 weken niet meer zo fijn had gekund, zo lang rechtop zitten op een niet zo heel comfortabele stoel @Milou94 geen tips hier, alles schijnt echt mega door he.. Mijn tip zou zijn een lange jas, dan maakt het weinig uit Als je ergens binnen bent ga je toch vaak zitten dus dan maak ik me er niet zo druk om. Mooie buikjes allemaal hoor! Ik zal van de week ook even een goede foto plaatsen En het lijkt me inderdaad lastig geen aparte babykamer te hebben, maar een hoekje in de slaapkamer kun je ook wel leuk aankleden denk ik? Kan me voorstellen dat je je nesteldrang ergens kwijt moet haha. Ik heb er dus nog niet echt last van helaas, want er is nog heel veel te doen in de kamer. Merk eerder dat ik het wil doen omdat ik bang ben dat ik het anders niet meer kan over paar weken (behangen bijvoorbeeld) dan de typische nesteldrang. Misschien komt het nog en zo niet dan komt het ook allemaal wel goed
Ja ik snap het wel van je babyshower! Je draagt toch 2 mini’s. Wordt net even wat zwaarder lichamelijk. En ik denk dat tweelingen ook niet vaak tot 40 weken blijven zitten toch?
Nee klopt, ze gaan ze ook halen met 36-37 weken uiterlijk. Ze delen een placenta en die kan niet zoveel meer voor ze doen na deze termijn. Dus dan hebben ze niet veel meer te winnen in de buik, maar het risico op complicaties wordt dan wel hoger en is het beter voor ze om eruit te komen Vind het wel spannend, want dat is dus eigenlijk al over 13 weken Klinkt ineens heel dichtbij dan..
Lijkt mij ook loeizwaar als je de 30 weken grens al over gaat met zo'n buik propvol baby's. Ik vind 1 al pittig.
Ik neig ernaar om toch met 39 weken te worden ingeleid. Een of andere manier vind ik een einddatum hebben rustiger. Dus ik hou mijzelf gewoon voor dat ik geen 40 weken aantik