Ja is ook haha en wie ik hier zie en tegen wie ik praat is me nog niet geheel duidelijk. Maar het is wel gezellig ❤️
@Lilium Wat naar dat je zo in je vel hebt gezeten, voel je je nu wel beter? Wat lief dat jullie zo verwend worden, zeker omdat jullie financieel zelf niet heel ruim zitten toch? Dat gevoel van onderen herken ik wel hoor, had ik niet gemist haha. Op 't einde bij m'n dochter leek het soms of ze haar voetje al naar buiten aan het gooien is @ZoeteAardbei ik heb jullie gewoon opgeslagen met ZP 'echte naam' 'Nickname'. Houdt het wel iets overzichtelijker hoor, want anders weet ik het echt niet meer haha
Goedemorgen,ik lig lekker te kolven alles op gang brengen Maar heb tijd.. Mijn bevallings verhaal Woensdag nog op zoals jullie weten op een goede controle geweest niks aan het handje.. Donderdag ochtend normale opstart en kindjes aangekleed bakje koffie.tot ik naar de wc ging en klaar was.voelde ik wat uit me vagina komen.iIk dacht o dat is een slijmklodder kan gebeuren.me nachtmerrie bleek werkelijk het was dus bloed. Ik me man naar boven achterna gelopen.die ging me andere zoon eten geven.ik zei schat ik moet gaan bellen wil geen paniek zaaien bij jullie maar ik verlies bloed.vk gebeld en mocht half 9 terecht.. Vanuit daar door gestuurd naar de gyn.daar begint de ellende.ik werd onderzocht ctg heel veel bloed prikken niks inwendig waar bloed vandaan kwam nee ze waren bang dat het me placenta was die los ging laten..ze hadden nog niet eens gekeken.mijn man ging niets vermoedend naar huis en ik mocht niks meer ja zitten ben in de avond met rolstoel naar beneden gegaan en gaan wachten op me gezinnetje... Dag twee: Na een nacht geen slaap (lees herrie op gangen boven tv doe het niet)begin vandaag pas echt de ellende.ik mocht mobiliseren helaas was dat dus niet zo.ik verloor bloed heel veel bloed.appte me man dit is mis schat dit gaat mis.ik had op de knop gedrukt maar niemand kwam.ik bleef maar bloeden ik werd bang het gutste er uit. Opeens kwam er toch een keer een zuster die drukte alarm in.me gyn kwam liet me welliswaar op een kotsbak zitten.want was geen andere optie.placenta voor de uitgang man belde zuster nam op kom maar hier heen het gaat niet goed. Ondertussen had de gyn gebeld met alle academische ziekenhuizen.vol dus naar antwerpen gebeld.die gingen terug bellen.maar Erasmus belde ze mag komen.we sturen een ambulance.mijn man kwam nadat hij de kinderen had gebracht aan.5 min later ook de ambulance personeel.om mij mee te nemen.me man niet ik verscheurd achter. Onderweg naar rotterdam kreeg ik instructies om aan te geven als meer werd dan werd het een a1.eenmaal in rotterdam de vk in alles werd gedaan bloed geprikt.ctg echo en er kwam uit volledig voor de ingang..nadat de dag voorderde kwam me broertje en schoonzusje langs man was nog alles aan regelen met de kinderen.tot de gyn zei het is verstandig dat haar man deze kant op kom..dus me vader en moeder naar kindjes.me moeder bleef daar.manlief met me vader mee.zo naar rotterdam.niemand weer van me zeide.me man was er toen me broertje met me vader mee naar de kinderen.me schoonzusje later ook die hebben overnacht in ons huis.. (Beetje lang verhaal) Die nacht lag ik alleen maar aan de ctg.kleine was actief maar begon te dippen.manlief sliep op een stoel..maar ik kon maar niet slapen na meerde keren wakker zijn gemaakt om half 3 3 uur kom er een zuster ik moet haar wakker maken ik moet de ctg goed doen.alles goed en wel om 3 uur de gyn kom binnen kijk me man aan.die begon zijn schoenen al aan te doen.gyn maak me wakker we gaan naar beneden. Jullie zoontje doe toch nog dippen we gaan hem halen binnen nu en een half uur, Om half 4 waren we beneden op ok en om 3:49 is onze zoon Noah geboren met een gewicht van 955 gram. Het gaat goed met ons we leven in overlevings stand.slapen amper manlief is thuis nu ik in een kraamhotel en zal een dezer dagen ook naar huis gaan.ik ben wel blij als ik me andere kinderen zie na zoveel dagen mis ze enorm maar moet er ook voor Noah zijn. Dames geniet echt van jullie zwangerschap.ik dacht ook te kunnen genieten maar dat liep toch anders dan verwacht
♡♡ Hoera! Wij zijn uitgerekend tussen 29 april en 31 mei 2023 ♡♡ 29 april MKH, 32 jaar, 2e kindje 30 april Priscilla1987, 35 jaar,5e kindje 1 mei Myjune, 34 jaar, 5e kindje 3 mei Vierhartjes, 32 jaar, 4e kindje Bibmsl, 33 jaar, 4e kindje 4 mei Groenebomen, 37 jaar, 3e kindje 5 mei Jess89, 33 jaar, 2e kindje 6 mei ZoeteAardbei, 31 jaar, 1e kindje Mamamarloes, 39 jaar, 4e kindje 12 mei Bluedrake, 28 jaar, 2e kindje 13 mei SJD1988, 34 jaar, 2e kindje Anniek88, 35 jaar, 3e kindje 3musketierseneengirl, 34 jaar, 5e kindje 14 mei 2jongensmama, 39 jaar, 4e kindje Ixem, 31 jaar, 1e kindje Lilium, 35 jaar, 1e kindje 17 mei Bittersweet symphony, 32 jaar 2e kindje Erzi, 33 jaar, 3de kindje 18 mei Mermaidoffduty, 27 jaar, 2e kindje Saartjee, 31 jaar, 1e kindje 19 mei Mer, 39 jaar, 5e kindje 20 mei Bonobo, 28 jaar, 2e kindje 23 mei Milou94, 28 jaar, 1e kindje 24 mei Rosje83, 31 jaar, 2e én 3e kindje Groots, 31 jaar, 1e kindje 25 mei sierheester, 34 jaar, 5e én 6e kindje Disneymama, 33 jaar, 3e kindje 26 mei Kaatje2017, 31 jaar 3e kindje 28 mei 201987, 35 jaar, 1e kindje Christiana, 34 jaar, 4e kindje Delana, 28 jaar, 1e kindje 29 mei EenwensEendroom, 34 jaar, 1e kindje Dansprinsesje, 34jaar, 2e kindje 30 mei Newbie123, 28 jaar, 1e kindje MEISJES: 14 JONGENS: 10 VERRASSING: 11 BEVALLEN: Priscilla1987 - 04-02-2023 NOAH (27w,6d) Afspraken: Februari 06-02: SJD1988 - kinkhoest vaccinatie 06-02: Bonobo - controle vk 07-02: Bonobo - kinkhoest vaccinatie 08-02: SJD1988 - controle vk 08-02: Lilium - Groeiecho 15-02: EenwensEendroom - controle vk 15-02: Christiana - controle vk 15-02: Christiana - Bevalling bespreken gynecoloog 16-02: Milou94 - controle VK 27-02: Milou94 - groei echo Maart 14-03riscilla1987 - nacontrole gyn ☆☆Sterretjes☆☆ Sophia89 ⭐ Bloem36 ⭐ Noa1987 ⭐ Lvs88 ⭐ LisaW27 ⭐ ♡♡♡♡♡
O erg hoor ik vergeet jullie gewoon...was net aan kolven..had me verslapenik sta in overleef modus nu.slapen is amper sinds zaterdagik ben gister lekker naar buiten geweest ook even frisse neus hier in het parkje.ik ga bijna hele dagen naar Noah soms blijf ik ff rusten...kolven gaat goed komt op gang gelukkigwe krijgen goede begeleiding omtrent ons en noah.dat worden taaie weken om heen en weer te rijden...
@priscilla1987 ben zo blij dat ze de juiste beslissing hebben gemaakt om Noah te halen, het zal een lastige periode worden de komende tijd. Jullie mannetje kan dit. En denk goed aan je eigen herstel. Wat fijn dat het kolven wel lukt! Door jou opmerking zal ik wat meer proberen te genieten. En hou ons als je tijd hebt op de hoogte hoe het gaat met de kleine Noah.
@priscilla1987 sterkte meis ❤️ en dank je voor je uitgebreide verhaal. Leef erg met je mee, ben blij dat je zoon het nu goed doet, ik zal voor jullie blijven duimen!
@priscilla1987 wat een uitgebreid verhaal, super dat er uiteindelijk gekozen is hem te halen. Goede beslissing! En fijn dat hij het zo goed doet. Het zullen de komende maanden pittige tijden worden inderdaad, maar hopelijk met goede zorg komt het allemaal goed! En hij is gewoon bijna een kilo, mooi gewicht!
Ik heb aangegeven op m’n werk dat het niet meer gaat. Ik loop zo vreselijk op m’n tenen. Ik werk veel overuren en val na een werkdag onderhand in slaap in de auto zo moe ben ik. Ik ga denk ik toch met 34 weken met verlof en wil toch voor 25% oid de ziektewet in zodat ik meer ruimte krijg in m’n rooster.
Ik voel me weer lekker in m'n velletje hoor. Bedankt dat je er naar vraagt Wij hebben het inderdaad niet breed. Dus dat we zo verwend zijn is fantastisch. Daardoor hoeft ook niet alles het goedkoopste van het goedkoopst en dat geeft een heel goed gevoel. Niet veel te makke hebben is opzich niet erg. Je wordt er creatief van en enorm dankbaar. Wij kunnen inmiddels sparen als de beste Maar het is soms eenzaam... Het naast de groep vallen, niet mee kunnen doen en het altijd achter de feiten aanrennen is soms wat pittig. Maar goed, geen gezeur van mij hier verder hoor. We hebben het de laatste tijd helemaal top voorelkaar en hebben geluk bij ongeluk Zoals een geheel nieuwe vloer doordat we enorme lekkage hebben gehad
Het is trouwens wel leuk om te lezen dat meerdere dames zich hier herkennen in het trappen krijgen in de kwetsbare zones