Ik heb wel al alles in de kast en commode gelegd alsof die helemaal klaar is voor de baby. Binnenkort ook al even het bedje opmaken enzovoort. Een maandje op voorhand begin ik dan met wassen. Is dubbel werk, maar het geeft me veel rust om nu te zien dat het in orde is en uiteindelijk door de nestdrang blijf je toch maar bezig. Wat luiers betreft hou ik zelf verschillende sites in het oog en reken ik de prijs per luier uit. Vaak is het het goedkoopste met de acties van Kruidvat als je daar nog de pampers kortingsbonnen bij doet kan het echt zo voordelig zijn!
Ik heb altijd pampers voor die ukkies en bestel via amazon Duitsland (shampoo, haarverf etc bestel ik gelijk mee, is daar veel goedkoper) Billendoekjes van pampers idem. Box... doe ik echt pas na 36 weken. Kleren wassen idem. Anders ligt t weer te lang vind ik Bedje is opgemaakt maar... nog niet gewassen haha Anders beetje zonde om dat 10 week van t voren te doen.
Ik wil echt de tijd vooruit spoelen om alvast alles te wassen en écht klaar te maken Ik wil m’n verlof, vluchtkoffer inpakken. Kan niet wachten! En oja…. Het lente zonnetje Aanstaande zaterdag een 4d echo. Ben zo benieuwd ❤️
Haha ik heb al wel een nieuwe luiertas de oude was na ruim 7 jaar echt af. Dat wordt de vluchttas voor de baby. Ik heb voor mijzelf wel 2 nieuwe bhs en 2 nieuwe pyjamas klaargelegd. Moet nog naar de zeeman voor t degelijke Mady ondergoed wil dat ook nieuw.
Ik stuur ze in een privé berichtje! Maar wij hebben hier echt nog veel werk. Nog niets van aankleding is in orde.
Over het ondergoed moet ik toch ook nog eens researchen! Wat soort onderbroeken voorzie je huis en ik welke maat dan?
Oma onderbroeken kort gezegd haha, lekker hoog en degelijk. Tenminste voor de 1e dagen totdat t kraamverband eruit gaat. Daarna ga ik over naar boxers. Heb ze bewust hoog, maar komt ook omdat ik gewoon extreem platte billen heb en anders de boel afzakt met kraamverband erin
Oef, sinds vandaag ineens last van harde buiken. Ik wil ook veel te veel doen... Het 3e trimester is inmiddels echt aangebroken en elke keer denk ik wat is het nog een zooitje hier in huis De kamer is nu bijna leeg, er moeten nog een paar ritjes naar de milieustraat gedaan worden en een kleur uitzoeken word nu ook wel echt tijd.
3e trimester voelt opeens zo officieel he Ik heb vandaag wat last van m’n banden rechts lijkt het wel. Alsof de spier te kort is
Maar koop je dan je ‘normale’ maat of een maat waar je nu in past of iets tussenin? Ik draag nu altijd strings en die passen gewoon nog in mijn normale maat, maar als ik een slip of boxer wil dragen pas het niet meer in mijn small.
Ik ben er helemaal niet aan toe om de 30 weken te bereiken deze week. Nog teveel te doen Als mam zich wat koest houdt,ben ik al blij. Ze staat nog steeds open voor hulp, haar jongste zus heeft haar voorbereid op dat de huisarts komt met verwijzing naar de psychiater. Dat is wel een dingetje natuurlijk,klinkt zo heftig. Maar goed ze wil t wel had geen van ons verwacht dus ben trots!
oh Ik ben enorme fan van hoge taille in broeken en ondergoed, dus dat zou me ook wel fijn zijn lijken!
Ik koop zelf altijd 2 maten. Er moeten best wat lagen kraamverband in en dan vind ik een maat groter wel fijn. En daarna mijn normale maat. String wil bij mij nu niet haha. Ik ben ook getrouwd met mijn positie joggingbroeken. Ik heb gewoon geen kont dus elke positiejeans zakt van mijn kont
Ja gewoon je normale maat, rekken lekker mee. En de eerste week droeg ik ook wel boxers van mijn man. Eind Vd kraamweek kon ik het af met maandverband en als vrij snel met inlegkruisjes.
Die netonderbroeken trek ik overigens niet aan. Ik kreeg dat ding aan bij de 2e,maar wist niet hoe snel ik moest omwisselen Bij de 1e weet ik t niet meer zo, ik had een blaaskatheter mee naar huis voor 3 dagen. Dat is mij meer bijgebleven. Zonder zak aan bed... had t altijd om mijn enkel, ook in bed. Horror. Omdraaien in je slaap, die slang afknijpen en dat doet zeeeeeeheeeeer.
Beide jongens zijn met 39+3 geboren. Gek idee... 10 weken. De verloskundige had t ook over 10 weken. Ik gok toch echt dat de uitgerekende datum halen weer geen optie is. Dat t of vanzelf begint of ik weer ingeleid wil/moet/ga worden.
Nou dat is zeker waar dat het officieel voelt! Mijn lijf is ook officieel in deze modus gegaan, dat merk ik echt wel.