Wakker van geworden? Dat lijkt me wel veel pijn.. ik heb ook af en toe veel pijn maar meer overdag.. hopelijk betekent het iets goeds. Ik weet nog dat ik een keer bij een vriendin op bezoek was en ik kreeg zulke steken in mn baarmoeder dat mensen het gewoon zagen, dat was achteraf de innesteling.. heel apart!
Balen zeg, ik heb er zelf ook af en aan last van.. sinds gisteren ook heel licht bruine afscheiding. Wordt er heeeeel nerveus van. Hopelijk lukt het je een beetje om te ontspannen. Is makkelijker gezegd dan gedaan..
Het is uiteindelijk gestopt. Gelukkig. Heb tot nu toe nog geen pijnlijke krampen gehad zoals vanochtend. Ga er maar gewoon vanuit dat het groeipijn of bandenpijn was.
Trouwens dames. Mijn arts in Gent waarschuwde me nog wel voor het cmv virus. Dat je kan krijgen van bijv van hetzelfde bestek eten als je kind en vieze was in de wasmachine doen (ik was sowieso altijd mijn handen daarna maar oke ) Wilde het nog even delen met jullie voor als jullie het niet wisten https://www.rivm.nl/cytomegalovirusinfectie
Ja iemand vroeg dus laatst over eet je van dezelfde lepel als je kind en ik zo ja.. en toen vertelde ze dat! Vind het wel heel heftig, daar waarschuwden ze nooit zo voor terwijl het vaker voorkomt dan toxoplasmose bijvoorbeeld. Trouwens ik zag dat iemand een andere april groep heeft aangemaakt, is het geen idee om gewoon een april groep te hebben we zijn maar met zn 3 haha Gewoon een idee hoor!
Ja normaal doe je ongeveer 2 weken omdat het verschil anders zo groot is maar er is erg weinig animo hé
Ja die van maart begon ook zo maar volgens mij samengevoegd, ik beval meestal na de uitgerekende datum dus schuift wel op haha Ja kijk maar, jij kan het veranderen, lijkt mij iig gezellig
*breekt in* las toevallig je comment over april groep. Lijkt mij ook gezellig om de april groep samen te voegen zal ik onze titel aanpassen en dat diegene die het leuk vind zich kan bijvoegen bij ons?? Hoe meer zielen hoe meer vreugde!
top! Ik heb beheer even gevraagd om de titel te wijzigen. Gisteren toen ik hem net had aangemaakt kon ik hem wijzigen, maar zie nu nergens meer waar ik dat kan doen, als het de maker van deze topic wel lukt mag ze deze wijzigen naar een gezamenlijk groep
Helaas denk ik dat ik uit de lijst moet, heb net een bloeding gehad en voel nu ook buikpijn.. had mn voorgevoel toch gelijk maar het is goed zo.. het had niet zo moeten zijn, hopelijk bij jullie wel alles goed!
Dit heb ik helaas zo 2 jaar geleden ook meegemaakt, dat was een miskraam, veel sterkte! Ik had een paar dagen later met een zwangerschapstest die ineens bijna negatief was bevestigd dat het een miskraam was, maar stiekem hoop ik voor je dat je 1 van de uitzonderingen bent waarbij het gewoon een grote schrik is.. Als de april topics samenvoegen zal ik mezelf ook aan de lijst toevoegen...uitgerekend op 15 april 28 augustus een vitaliteitsecho...
Ja ergens maakt het me niet uit, maar ik wil graag zekerheid, gaat het goed of juist niet. Ik denk zelf dat het het einde is, de vk belt straks terug.. had volgende week een echo
Het begon bruin-rood, is inmiddels wel helderrood met mini stolsels dusja ik denk dat het niet goed zit. 14.30 mag ik naar het ziekenhuis voor een echo