Gefeliciteerd! Ja het is heel lastig met bepaalde dingen heb ik ook gemerkt vooral dat ik geen wijntje hoef is moeilijk te verklaren haha. Wij gaan het morgen aan onze ouders bekend maken met moederdag. Wouden het eigenlijk al eerder zeggen maar met moederdag vonden we extra leuk. En de rest pas na 12 weken ( op een hele goeie vriendin na)
Welkom! Ik wil het bekend maken aan m'n ouders en schoonouders zussen broers na m'n 1ste echo. Als die goed mag zijn! De rest pas met 12 weken echo.
Eerst nergens last van. Maar sinds 3 dagen ongeveer echt wel extreem vermoeid misselijk en steekjes/krampen. Dus t begon pas later bij mij. Toen ik de 3+ op m'n clear blue had eigenlijk.
Ik hoop dat ik voor 28-5 de eerste echo kan hebben. Ik ga dat weekend weg met mijn 2 beste vriendinnetjes en ik doe dan natuurlijk niet mee met de wijntjes. We gaan als ik 11 weken ben trouwen en we denken er aan om dan een leuke foto te maken en die te gebruiken voor social media! Maar de mensen om ons heen zullen het dan wel al weten. Als ik weer zo misselijk wordt valt er weinig te verbergen
Door het traject die we hebben gehad in het ziekenhuis wist de familie al dat we bezig waren. Dus nu besloten dat we onze ouders het vandaag vertellen en mijn zussen vanavond. We wonen niet al te dicht bij elkaar, dus dat gaan we met videobellen doen denk ik. Niet echt heel leuk, maar we kunnen niet bij iedereen langs. En als ik het 1 van mijn zussen zo vertel, dat weten de andere zussen het ook al omdat ze dat moeilijk geheim kunnen houden
Hoi meiden, Ik lees al een tijdje mee en durf bijna niet mee te schijven omdat ik ban ben dat ik het nu ga jinxen. Dus wil nog even niet op de lijst en doe ook geen banner Na een aantal jaar de MMM te hebben gehad ben ik zwanger! Ik heb een biochemische miskraam gehad en de kans op miskramen is in mijn geval wat hoger i.v.m. ECD. Dus ik hou mijn hart vast. Ik zit vandaag op dpo 18. Sinds gisteren minder last van de kwaaltjes, wat een stress! Vandaag weer een test gedaan, dat stelt me gerust! Afgelopen woensdag had ik op 14 dpo een 2-3 weken test en wil a.s. donderdag testen voor de 3+ (duim duim). Op 1 juni heb ik de eerste echo, 7+6 ben ik dan. Op 12 januari uitgerekend. Succes en geniet er van dames! Fijn om mee te lezen en schrijven!
Ik snap je maar je test is in iedergeval super knal! Gefeliciteerd en welkom. Zodra je eraan toe bent kun je jezelf toevoegen aan het lijstje.
Gefeliciteerd en welkom hier! Wat een weg hebben jullie afgelegd. Dus snap je angst. Ik duim mee dat alles goed mag blijven gaan.
Ben stiekem wel benieuwd of het er maar 1 is?! Zoooo donker die streep joh!! Hihi. Zo donker is de mijne nog lang niet Maar leuk om je hier ook te zien ❤
Nou, hier per ongeluk aan schoonouders vertelt vandaag. Ik had het plan, from Texel with love (baby is op Texel gemaakt, haha) op een kaartje te maken. Maar mijn schoonouders besloten de frituur aan te doen en dat oude vet maakte dat ik moest kokhalzen. Besloten om maar te vertellen dat ze geen vies eten hadden klaargemaakt, maar dat ik zwanger ben. Helaas was schoonvader vooral bezig met het idee dat we dan maar dichterbij moesten komen wonen. Schoonmoeder was wel blij gelukkig..
Klinkt grappig Maar geloof dat het misschien een gekke situatie is grworden? Waarschijnlijk moet het bij schoonvader nog eerst even landen. En natuurlijk leuk dat je schoonmoeder wel enthousiast is. Ik hoop dat wij het nog even geheim kunnen houden...
Hier hele blije ouders en schoonouders. Voor mijn vriend is dit zijn eerste, dus zijn ouders worden nu voor het eerst echt opa en oma. Erg leuk! Voor mijn ouders is dit het 13e kleinkind maar waren net zo enthousiast als bij de 1e. Zo leuk!!
Wij hebben het onze ouders al verteld, verder nog niet. Vorige keer na de vmk verteld, vond het toch fijn om te delen doen. En had geen zin om me nu in allerlei bochten te wringen. Als het goed gaat (waar we vanuit gaan) blijven ze blij en anders zijn ze er ook voor ons. Ik ga het op mijn werk vertellen na de eerste goede echo. Want mijn zwangerschap zal niet standaard verlopen, ik denk preventief ziektewet (of deels) ivm zwakke baarmoeder hals. En aan ons zoontje van 5 pas na 12/13 weken. Daar kijk ik het meeste naar uit . vrienden/familie daar tussenin denk ik. Wanneer we ze zien
Ja wel een beetje een gekke situatie, schoonzus had net de uitdrukking verteld dat ze geen bus was (er zit altijd volk in) ik kende deze uitdrukking niet, dus uitleg gekregen, dat er van die mensen zijn die de ene na de andere erin hebben zitten. Dus toen ik niet meer durfde opstaan omdat ik bang was dat ik zou overgeven heb ik mijn man de blik gegeven en heb ik verteld dat ik een bus was. Uiteindelijk was het dus best grappig, want schoonzus schaamde zich hartstikke erg, haha! Tijdens de eerste zwangerschap een gedeelte in een rolstoel rondgeraced vanwege bekkeninstabiliteit. Daarom ook de keuze om hopelijk de 2e erachteraan te mogen plakken, omdat ik niet in een rolstoel achter een rennende dreumes aan kan vangen.
♡ Bevallingslijst 1 - 15 januari 2022 ♡ * Flo1234 - 25 jaar - 1ste kindje- UD 04-01-2022 * Lily1989 - 32 jaar - 1ste kindje - UD 05-01-2022 * Beay - 32 jaar - 2e kindje - UD 05-01-2022 * Joy20 - 42 jaar - 2e kindje - UD 05-01-2022 * Guusje39. - 39 jaar - 3e kindje - UD 06-01-2022 * Essie28- 31 jaar - 3e kindje - UD 07-01-2022 * Bee1986 - 35 jaar - 3e kindje - UD 08-01-2022 * Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - UD 09-01-2022 * Babywens95 - 26 jaar -1e kindje - UD 09-01-2022 * Joliendr - 23 jaar - 1e kindje - UD 09-01-2022 * Pinklady - 39 jaar - 4e kindje - UD 14-011-2022 * Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e kindje - UD 14-01-2022 * Preitjuh90 - 30 jaar - 1e kindje - UD 14-01-2022 * DN2017 - 28 jaar - 3e kindje - UD 15-01-2022 Afspraken * Beay - 12 mei - eerste echo * Deentjepeentje - 18 mei - intake (geen echo) * Guusje39 - 20 mei - eerste echo * Essie28 - 14 mei- vroege pretecho- 20 mei - eerste echo * Flo1234 - 20 mei - eerste echo * Joy20 - 20 mei - eerste echo * Babywens95 - 20 mei - eerste echo * Lily1989 - 21 mei - eerste echo * Beay 27 mei - vitaliteitsecho * Pinklady - 28 mei - eerste echo * Bee1986 - 28 mei - eerste echo * DN2017 - 31 mei vroege (pret)echo * Deentjepeentje - 28 mei - eerste echo * Joliendr - 22 mei: vroege pretecho - 4 juni: eerste echo * Preitjuh90 - 1 juni - eerste echo
Shit, ik moet woensdag getest worden op corona want ik zat vrijdag naast een collega in een training en zij werd zaterdag ziek en heeft dus corona. Dat lijkt me niet bevorderlijk voor het kindje. Ik hoop zo dat ik het niet heb.