Hahaha! Nou ik was bezig met afvallen, gewoon door gezond te eten en geen ongezonde snacks meer. Dus geen dieet!! Maar sta nu al een week op hetzelfde gewicht terwijl ik voorheen n halve kilo tot kilo verloor per week. Dus vandaar mijn vraag. Iedereen zegt wel dat mn gezicht smaller is, dus er gebeurd gelukkig wel nog wat met de vetjes
Eigenlijk moet je dat nu ook niet meer willen. Gezond eten natuurlijk wel! Maar nu nog actief afvallen niet. Kan wel zeggen, doe dat na de bevalling maar, maar ik ben daar niet echt het perfecte voorbeeld voor
Bruinverlies is voorlopig gestopt (afkloppen!). En net mijn bloedwaarde gekregen, heel mooie verdubbeling. Vorige dinsdag dus 269, nu 2600! Hier ben ik toch door gerustgesteld.
@Beay nee klopt. Maar heb wel flink overgewicht..dus hou nu de nieuwe levensstijl aan met gezond eten. Je wilt niet weten wat ik voorheen allemaal weg snoepte...alleen al door dat te laten viel ik af. En feitelijk eet ik nu meer ook bij een diëtiste dus die kan ons ook goed adviseren in deze situatie @Joliendr aah wat goed!! Wat een prachtige stijging. Ik heb echt neiging om nog eens te testen..maar VK gister aan de lijn gehad en ze zei; laat het los, doe het niet want heeft totaal geen zin hihi.
Ik juist afgevallen. Echt wel misselijk gelukkig nog niet overgeven. Maar daardoor echt minder eetlust.
Hopelijk wordt de misselijkheid gauw wat beter @Essie28 en @Preitjuh90. Hier met vlagen. Is goed te doen. En juist de hele dag door trek. verder ook al een darmenbuikje, heb m’n broeksknoop al los haha. Over een paar weekjes zullen de zwangerschapsbroeken wel weer een feit zijn .
Oo hier ook prima te doen hoor. Als t zo blijft teken ik ervoor!! Hihi.. Darmenbuikje? En bizar joh nu al de knoop los hihi! Ben benieuwd wanneer ik wat ga merken. Tis ons 1e kindje dus alles is een verrassing hihi
Ik noem het een darmenbuikje omdat het nu alleen nog maar de darmen zijn die van slag zijn en aan de kant geschoven worden door de groeiende baarmoeder . Het vruchtje zelf is natuurlijk nog mini. is mijn derde zwangerschap, misschien komt het daardoor. Al is de vorige wel 6 jaar geleden al. Als je nog niks ziet is dat ook helemaal normaal hoor!! Dus geen zorgen over maken iig.
Hier ook een mega opgeblazen buik, begint halverwege de middag. Hier de derde dus lichaam weet wat het moet doen!
Voor mij ook 3de zwangerschap en ook vaak last van rommelende darmen. Weer heel de dag misselijk dat is echt niet leuk hoop dat dat wel beter wordt.
Aha interessant hihi!! Ik heb idd wel sinds vorige week erg rommelende darmen en moet vaker naar t toilet. Misschien dat er dus wel van alles aan het gebeuren. Maar goed ik heb al overgewicht dus ik denk dat ik niet zo heel snel n babybuikje krijg hihi.
Heb ik ook af en toe... testdrang. Vorige week was de laatste. Je kunt het idd beter nuet doen. Want je kunt er heel onzeker van worden.
Hahaha ja. Maar werd weer zo onzeker....Ga de normale testen niet meer doen maar heb nog een CB wekenindicator liggen...