Hayy gelukkig nog helemaal niet zenuwachtig. Dat komt morgen denk ik. Ik heb 15.15uur de afspraak staan.
Wat lief van jou zeg. Heel erg bedankt dat je aan ons denkt. Hopelijk een voldragen zwangerschap voor ons alle.
Fijn toch! Nu niet meer testen en lekker genieten van je zwangerschap. Sinds ik niet meer test ben ik echt wat relaxter gelukkig.
@Essie28 succes en veel plezier vandaag!!! Dames, hoelang duurde het bij jullie eer moeders voor moeders contact op nam? Ik heb me afgelopen zaterdag aangemeld maar alleen een bevestiging ontvangen, verder nog niets?
Dank je wel! Ze reageerden erg leuk, en hadden idd een vermoeden . Benieuwd naar of je vriendin dan idd het door heeft, dat zal je na de echo snel genoeg weten haha. Leuk allemaal hè.
Ik werd de volgende dag gebeld. Misschien heeft de consulent uit jouw regio vakantie. Anders maandag ofzo even opnieuw sturen? Weet niet of er ook een telefoonnr bij staat?
Ik durfde niet te testen maar vandaag eindelijk gedaan. Vorige week woensdag (4) een 2-3 en nu op 5+2 hadden we een 3+. We zijn zó blij!! Nu is het testen klaar haha
Wat een mooie testen allemaal! Die ene controlestreep is echt een tuurstreep, dat heb ik nog nooit gezien! Hier zware borsten en een opgezette buik. Baal er best van dat ik niet harder mijn best heb gedaan om goed af te vallen want ik kom ongeveer 40kg aan in een zwangerschap en ik weeg nu 10kg zwaarder dan bij de vorige en 20 kg zwaarder dan bij die daarvoor. Moet nu dus eeeeeeecht erop letten dat ik weinig aankom en dat vind ik blijkbaar heul moeilijk. Na deze baby ga ik een mommy makeover doen! Tummy tuck en nieuwe boobsHeb er nu al zin in! Ik had eergisteren nog een mooie 2-3 weken staan dus ik dacht ik doe vandaag een gewoon testje die ik nog had liggen. BIGGEST MISTAKE EVER. Wat een rotding... Etos huismerk. Er staat in de gebruiksaanwijzing dat je de uitslag ná 5 minuten moet aflezen. I didn't. Dat was dom. En ik schrooook. Ik zag GEEN lijntje bij de teststreep toen de urine er doorheen liep. Geen! Had nu toch echt wel een knaller verwacht. Na 2 minuten was er een heel licht streepje... Ik dacht dit ga je niet menen! Toen na 5 minuten eeeeindelijk een wat betere streep. En na 10 minuten: En opgedroogd: Ben nog niet helemaal gerustgesteld. Maar ik doe alleen nog die digitale in ieder geval! Morgen 5 weken zwanger. Hopelijk zondag een 3+ daar op.
Mooie testen komen er voorbij! Vorige week zaterdag met 5 + 3 nog een CB digitaal gedaan, die gaf netjes 3+ aan en daarna heb ik niet meer getest. Ben vandaag 6 + 2 en sinds gister ben ik enorm misselijk. Helaas de hele dag door en heb hierdoor weinig eetlust. Tot nu toe nog niet hoeven spugen, dus dat is gunstig. Is bij jullie de misselijkheid al begonnen?
Owww zo herkenbaar met dat testen. Ik ga echt niet meer testen om dat gestress dus te voorkomen haha! Ik wacht wel op de moeders voor moeders test! Maar uiteindelijk is hij toch hartstikke mooi opgdroogd!!!
Hahahaha ja dat is dus precies de reden waarom ik nu niet meer ga testen! Je testen zien er prachtig uit, maar je maakt jezelf soms weer aan het twijfelen, daarom beter niet! Heeft het een reden dat je 40 kilo aankomt?
Ik koop straks nog 2 pakjes kruitvat 2 voor 5... vind de predictor veel fijner, maar vind ik te duur om nu nog te gaan gebruiken. Na die 4 testjes moet ik er gewoon in gaan geloven. Ga ook geen CB meer doen. Vertrouw het dan wel als ik goede lijntjes blijf zien. Vanavond denk een testje wagen nog. Morgen zou mijn NOD pas zijn!!