Uitgerekend 1 januari - 15 januari 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Gliss, 25 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bee1986

    Bee1986 Fanatiek lid

    29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Er is oploop, maar idd niet mega. Nou kan er soms ook een slechte test tussen zitten, had ik laatst ook. Het blijft nog even spannend meid. Hopelijk is ie morgen donkerder. Middag is het vaak donkerder idd maar dan moet je daarna ook middag met middag gaan vergelijken en niet afwisselend ochtend en middag.
     
    Diesel2013 en Mommy94 vinden dit leuk.
  2. Bee1986

    Bee1986 Fanatiek lid

    29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Wat lees ik veel dames die zich beroerd voelen! Heftig!!
    Hier al wel enige tijd wat weeeig maar sinds gister echt de hele dag een misselijk gevoel. Net ook weer misselijk wakker geworden. Hopelijk gaat het meevallen en kan ik blijven functioneren. Zwaar zoals dat voor sommige van jullie niet echt lukt :(. Het hoort erbij maar fijn is anders!

    oja, en die darmen. Helemaal herkenbaar. Normaal geen problemen mee en nu echt drama.
     
  3. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    760
    581
    93
    Vrouw
    Ja hoor dat kan. Mijn vorige zwangerschap met 5 weken steken in mijn rechterbeen, is nooit weggegaan en werd ernstig bekkeninstabiliteit. Niet om je bang te maken hoor! Het kunnen ook gewoon je banden zijn! Het is in ieder geval niet schadelijk voor je baby!
     
    Naleyah1999 vindt dit leuk.
  4. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    760
    581
    93
    Vrouw
    Kruidvat is echt ruk! Als je gerustgesteld wilt worden, even predictor kopen (jumbo of online).. Ik schrok me een hoedje van die rare kv testen vorig jaar. Gelukkig niets aan de hand en kv is niet meer zoals vroeger...
     
    Diesel2013 en Mommy94 vinden dit leuk.
  5. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Ik wil je niet bang maken of je in de stress laten zitten. Maar als de pijn heel erg aan 1 kant aan houd dan zou ik toch even met de verloskundige/HA opnemen. Als het niet duidelijk aan 1 kant dit zou ik me geen zorgen maken...

    Ik heb een BBZ gehad en daarbij is de pijn vaak volledig aan 1 kant. Ik kreeg op de laatste dag pijn in mijn rug/buik. Flinke steken en lichte weeën met uitstraling naar mijn been enz... alle pijn was volledig aan een kant te voelen. Bij mij was het helaas te laat eerder niks gevoelt. Maar zijn ook mensen die de pijn al lichtjes eerder voelen. Hou het even in de gaten en vertrouw je het niet en is de pijn echt volledig aan 1 kant trek gewoon even aan de bel. Het kan namelijk dan gevaarlijk zijn als de zwangerschap wat verder vordert.

    Nogmaals wil je niet in de tress laten zitten maar dit is wel een belangrijke om in de gaten te houden vooral voor jezelf!
     
  6. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Nee heb geen andere testen liggen nu. Doe er met 2e urine nog een want die andere ook met 2e urine gedaan. En dan kijk ik wel. Hoor toch best vaak dat er veel foutjes in die testen kunnen zitten dus denk dat ik dan gewoon stop met testen en er maar in vertrouw dat het goed zit
     
    Diesel2013 vindt dit leuk.
  7. Naleyah1999

    12 mei 2021
    43
    40
    18
    Vrouw
    Dank je voor je tip! Ik ga het in de gaten houden. Had jii verder nog andere symptomen die aantoonden dat het om een bbz ging?
     
  8. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Nou vind het ook ruk testen. Maar goed dit stelt me toch iets meer gerust. Nu 14 DPO dus ga denk niet meer testen. Deze test zie je ook allemaal vlekjes er in dus had beter toch een predictor kunnen doen. Maargoed het ziet er goed uit in ieder geval :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Beay, Babywens95, Joy20 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Bee1986

    Bee1986 Fanatiek lid

    29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Volgens mij is de huidige badge testen gewoon ruk. Zie hier mijn foto’s van vorige week vrijdagavond (de ‘lichte’ die klopte gewoon niet, liep ook heel gek door. Kreeg spontaan stress) en van de volgende ochtend.

    maar het belangrijkste; jouw test ziet er geweldig uit qua streep! Blij voor je!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Joy20

    Joy20 Fanatiek lid

    1 mei 2021
    1.033
    989
    113
    Vrouw
    Ziet er zeker goed uit.:thumup:
    Idd, niet meer testen... alhoewel ik dat soms ook nog wel lastig vind hoor. Haha
     
    Diesel2013 en Mommy94 vinden dit leuk.
  11. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Nee daarom is een BBZ ook gevaarlijk omdat dat er echt in kan sluipen... maar sommige voelen het wel al aan hoor. Ik totaal niet (buiten het feit dat alle onderzoeken slecht waren)

    ik had netjes oplopende testen. Gelukkig liep ik al bij de gyn waardoor ik al direct een echo kreeg (inwendig) en toen 2 weken lang om de dag. Ik moest ook om de dag bloedprikken om te kijken hoe mijn HCG opliep... Het verdubbelde telkens net aan of net niet, eigenlijk gewoon net iets te weinig. De echo's moesten pijnlijk of gevoelig zijn zeiden ze, maar ik voelde er totaal niks van. Ook daarvoor geen pijn aan 1 kant gehad. Op een gegeven moment was mijn HCG van 1800 naar 1500 gedaal dus was er gezegt dat ik een 'normale' miskraam had.... 5 dagen later stond ik op met heftige pijn aan 1 kant. Toen wel aan de bel getrokken, kon einde van de middag pas langs komen!! Had de volledige dag al een buikbloeding want vruchtje in de eileider was te groot geworden. Vermoeden is dat ik rond de 7 weken zwanger was. Toen geopereerd en de eileider verwijderd. Dus zelfs onder hele strenge controle 2 weken lang zijn ze er niet achter gekomen...

    Verder had ik wel weinig symptomen. Nu echt veel meer dus voor mij wel een goed teken nu... ik had toen alleen een opgeblazen buik... had wel eens steekjes in liezen, maar kan me niet herinneren of dat aan 1 kant was (zal vast wel dan)

    Hou jezelf iig goed in de gaten. Duimen dat het gewoon niks is, maar pijn aan 1 kant in ieder geval serieus nemen.
     
    Naleyah1999 vindt dit leuk.
  12. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Nou inderdaad. Beide testen zijn raar... de laatste 2 die ik heb gedaan ook beide vlekken in te zien. En had ze expres uit 2 verschillende verpakkingen gepakt. Maar dat die stuk donkerder is kan ook door 2e urine komen. Want merk dat ik ook altijd donkerder test met 2e of 3e urine... met de LH testen test ik in de avond ook altijd donkerder.

    Als er nog een keer komt neem ik geen kv testen meer :roflmao:
     
  13. Diesel2013

    Diesel2013 Bekend lid

    6 jul 2018
    737
    565
    93
    Vrouw
    Dat ziet er goed uit!
     
    Mommy94 vindt dit leuk.
  14. Essie28

    Essie28 Fanatiek lid

    6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Die ziet er heel goed uit! Inderdaad beter niet meer testen nu.
     
    Mommy94 vindt dit leuk.
  15. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Een tip voor de misselijken onder ons; ik heb vanmiddag Sea-bands binnengekregen. Lag er vanochtend bij als een half lijk en voel me nu best wel wat beter! Dat ligt aan de bandjes, want heb niks anders gegeten / gedronken dan vanochtend.
    Baadt het niet, dan schaadt het niet denk ik dan maar. En voor nu helpt het dus een beetje :D
    Ook appelsap (die gewone van appelsientje oid) hou ik goed binnen :rolleyes:
     
  16. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Vergeet mijn bovenstaande post :| Heb zojuist alles wat ik vandaag gegeten heb er weer uit gegooid. Sorry, tmi :oops:

    Het lijkt mij eigenlijk heel vroeg, ben morgen pas 6 weken.. ik kan net als gisteren alleen maar slap op de bank hangen en verder niks. Als het zo moet... :cry: Ik kijk morgen nog even aan en anders toch maar ziekmelden voor m'n werk maandag :(
     
    Mommy94 vindt dit leuk.
  17. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.538
    931
    113
    Vrouw
    Oeps wat ellendig... beterschap! Hopelijk blijft dit niet het hele trimester... duimen!
     
    Babywens95 vindt dit leuk.
  18. Diesel2013

    Diesel2013 Bekend lid

    6 jul 2018
    737
    565
    93
    Vrouw
    Ach dat is rot!! Probeer morgen een pakje crackers oid
    Ach wat rot zeg. Probeer morgen nog voor je uit bed gaat een cracker te eten en daarna een kop gember thee te drinken. Dit schijnt iets te helpen. Rot hoor, succes!
     
    Babywens95 vindt dit leuk.
  19. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.538
    931
    113
    Vrouw
    Nou ik ben ook gezwicht hoor. Had ineens zo'n gevoel van; is het wel echt zo?! Beeld ik het me niet gewoon in?! Maarja menstruatie is natuurlijk uitgebleven..maargoed..net een test gedaan en wooow wat is dit goed haha. Nog voor de controle lijn er was, was er al een streep!!! Waar ik eerder minuten lang tuurde...was er nu gewoon binnen 5 sec een streep. En na 5 min was hij zo. Donkerder kan niet! Ik ben blij:D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mommy94, Babywens95, DN2017 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Joy20

    Joy20 Fanatiek lid

    1 mei 2021
    1.033
    989
    113
    Vrouw
    Bah, wat vervelend zeg. Hoop voor je dat het mee gaat vallen met de misselijkheid.

    Dat is idd een hele mooie test. :thumup:
    Nu niet meer testen. Beter dan dit wordt het niet:roflmao:
    Lekker genieten nu!
     
    Babywens95 en Preitjuh90 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina