Hihi ik had donderdag zo’n moment. Was er ook blij door. Nu kom ik zeker tot dinsdag door (intake) en dan nog maar 10 dagen tot de echo
Aah wat ellendig! Ja ik heb medicijnen van de huisarts gekregen tegen de misselijkheid. Ik moest er wel mee beginnen want ik kan me helaas niet ziekmelden van de mama taak voor de huidige baby.. Haha! Je hcg piekt ergens week10 geloof ik. Hopelijk wordt het met een beetje eten beter!
@Preitjuh90 @Diesel2013 @Joy20 Lief van jullie en bedankt voor de tips Crackertjes en iets eten voor het opstaan deed ik al, maar dat helpt dus niet En van het idee aan gemberthee alleen al ga ik rillen, dat vind ik zo vies Ik hoop dat het idd meevalt en snel weg is, maar zoals het er nu naar uitziet ben ik nog wel even zoet hiermee.. een rotnacht achter de rug ook
Die ga ik idd morgen ook bellen of ik al medicatie mag.. want zo mn 1e trimester door zou betekenen dat ik tot aan de zomervakantie zo beroerd ben.. dat gaat niet goed komen denk ik
@Babywens95 pfoeh balen hoor!!! En tot de zomervakantie duurt nog langgggg want die is pas laat in het jaar!! Ik hoop toch dat je je gauw wat beter voelt. Ik weet overigens niet of die gember tabletjes ook smaken naar gember...misschien is dat dan een optie voor je! Hap slik weg zeg maar hihi. Vandaag laatste vakantie dag...zo geen zin om te werken! We zitten nu in een soort van geluks bubbel...en dan begint het gewone leven morgen weer
Nee dat snap ik helemaal! Ik heb het bij mijn eerste niet gedaan, dat was echt elke dag overgeven tot de 14 weken... Ben benieuwd of het iets beter wordt van de medicijnen!
Jeetje dames. Dat is echt minder zeg, die misselijkheid... Ik heb geen tips voor jullie, helaas. Ik hoop alleen dat het mee gaat vallen voor jullie, en dat jullie je snel beter gaan voelen
Dat misselijk zijn lijkt me echt verschrikkelijk. Hier af en toe wat weeïg. Ik ben wel ontzettend moe! Zo moe dat ik wel in slaap kan vallen...en dan moet ik ook nog slaapdiensten draaien deze week
Wat ontzettend beroerd van de misselijkheid meiden, echt een rotkwaal! Hoe gaat het verder vandaag met iedereen?
@deentjepeentje jij hebt overmorgen een intake zie ik staan. Is dat in het ziekenhuis of bij een verloskundige?
Bij de eerste dit tot 18 weken gehad... het begon rond week 5 al. Ben toen 10 kilo afgevallen. Kon echt niks. Hopelijk voor jou niet zo!! Ben nu 2 keel licht misselijk geweest. Ik geef het nog hooguit 2 weken tot ik ook boven de pot hang...
Ik ben hier vroeg in de avonden ook wel erg moe... word heletijd aan gekeken van jeetje waarom ben je zo moe... uuuuuuh baby!? Tja soms is het jammer dat mannen ook niet even kunnen voelen hoe het soms is. Verder voel ik me tot nu toe gelukkig nog prima. Maar ik ben hier ook pas net 4 weken dus geef het nog 2 weken
Bij de verloskundige, ik hoor zo’n beetje overal dat ze dit combineren met een echo maar bij mij dus niet helaas. Heb dan de 28e een echo bij de verloskundige en de 31e een echo in het ziekenhuis. Daarna worden we daar ontslagen hoop ik
Hier valt de misselijkheid ook nog mee...hoop dat de andere dames zich gauw beter voelen! Maar wel eeeenorm moe! Vanmiddag even powernapje gedaan in bed en dan gaat t tenminste weer tot in de avond...echt erg!! Wist niet dat dat zo vroeg in de zwangerschap al zou zijn...ben benieuwd hoe dat is als ik weer ga werken! Denk dat ik dan echt KO ben
Ik heb bijna geen kwaaltjes, alleen nu alweer enkele dagen bruinverlies op rij... Ik maak me enerzijds echt ongerust, maar anderzijds weet ik dat het niet erg is, want wordt niet rood en ik heb geen buikkrampen. Moest het iets ergs zijn, zou het volgens mij wel al doorgezet hebben, denk ik. Maar het blijft toch onzeker tot het ophoudt of tot zaterdag...
Hoeft inderdaad helemaal niks te zeggen. Maar kan je je ongerustheid heel goed voorstellen. Zou ik ook hebben!! Misschien de VK eens bellen zodat je gerust gesteld kunt worden?
Hier in België, dus huisarts kan ik wel bellen. Maar hij zei deze week bij bloedafname al dat dit volledig normaal is... Dusja, daar houd ik me wel aan vast.
Voel me ook echt verrot. Hoop echt dat t snel beter wordt. Heel de dag misselijk en zo moeee kan alleen maar liggen terwijl ik 9/10 uurtjes slaap. Volgens de echoscopist ben ik nu 7 weken. Ben benieuwd wat ze donderdag zeggen.
@Joliendr ah oke. Nou dat dan maar onthouden!! Hoe moeilijk t ook is.. @Essie28 nou dar zijn wel een paar dagen vooruit. Zou lekker zijn toch!