Bij mij begint de misselijkheid nu pas...echt vreselijk. Gister de hele dag een beroerd gevoel gehad. De dagen daarvoor was het goed te doen als ik begon met eten. Maar vandaag weer zo heftig...ging echt bijna over mijn nek...ik moet mij ook echt dwingen om te eten. Maar wanneer bel je de huisarts? Ben bij vorige zwangerschappen nooit misselijk geweest. @deentjepeentje wel fijn voor jou dat je je weer beter voelt!
Ik heb na 2,5 week tobben gebeld. Had het misschien beter eerder kunnen doen, maar op zich heb ik nu ook tussentijds alles zelf geprobeerd dus dat voelt dan ook wel weer goed. Bij mij was de druppel dat ik echt niet meer kon functioneren (niet alleen op werk maar überhaupt)
Het is goed gegaan vandaag. Kleintje was weer lekker gegroeid je zag al armen en voeten en was ook al aan het bewegen. Hartslag was 180 dat was ook goed. Ik was weer verder dan ik had berekend. Dus verwacht dat uitgerekende datum wordt verplaatst naar 1 of 2 januari. Maar ik wacht nog even tot de termijnecho dan weten we t zeker. Bruinverlies is ook sinds gister gestopt en ze zag verder geen bloed meer boven mn baarmoeder.
Fijn dat de echo goed is gegaan! Ook dat je bloedverlies is gestopt en ze verder geen bloedverlies meer zagen, super nieuws
Vandaag ook weer mijn extra echo gehad. Alles was goed en ook was alles een stuk duidelijker als vorige keer. Heel bijzonder om het dit keer weer te zien en denk ook dat het elke keer zo bijzonder blijft!
Vandaag alles binnen gekregen dus ik kan gaan verzamelen testje voor de leuk gedaan zo fijn om die streep direct zo donker te zien worden na zo lang tuuuuuren op testen
Ik heb vandaag een beetje een rot gevoel. Vandaag last van wat krampjes. Maar zijn het mijn darmen (ga veel minder naar de wc als voor de zwangerschap) of de baby? Hoe voel ik het verschil? Bah, akelige onzekerheid, wordt soms gek van mezelf.
Herkenbaar. Mijn darmen zijn vandaag ook heel raar aan het doen!! Echt een enorm opgeblazen gevoel en krampen....ik lees t overal terug dus het zal wel heel normaal zijn. Maar vervelend is het wel!! Je darmen worden ook steeds meer aan de kant geschoven dus het klinkt best wel logisch dat ze in de war zijn.
Intake was prima! Stelde niet zoveel voor. Vooral wat we allemaal moeten regelen enz. En stiekem nog even de kleintjes gezien op een oud echo apparaat Met mij zelf gaat het minder, heb echt nog steeds erg veel last van misselijkheid en moeheid. Heb na mijn opname vorige week (3 nachten) een dag later weer een ziekenhuisopname gehad, van 4 nachten.. alleen maar aan het infuus gelegen met vocht en primperan. Heb nu de primperan zetpillen thuis, daarmee spuug ik iig minder maar verder is het alsnog helemaal niks met me. Hopelijk is het snel voorbij dat 1e trimester.. zondag ben ik 9 weken.
Jeetje....wat een toestand!!! Sterkte en beterschap hoor...hoop dat t gauw beter gaat met je en je kunt gaan genieten!!
Jeetje wat heftig @Babywens95. Hoop echt voor je dat het heel snel over is die misselijkheid. Ik heb vandaag van de huisarts emesafene gekregen. Hopelijk loop ik dan niet meer zo krom van de maagzuur en de misselijkheid. We gaan het ervaren morgen
Vandaag echo: Zeer goed nieuws gekregen, flink gegroeid, intussen 2,1 cm. Hartje klopt heel erg goed! Vooruit gezet naar 8 weken en 5 dagen. Wij gaan genieten en dit weekend onze families het goede nieuws vertellen!
♡ Bevallingslijst 1 - 15 januari 2022 ♡ * Flo1234 - 25 jaar - 1ste kindje- UD 05-01-2022 * Lily1989 - 32 jaar - 1ste kindje - UD 05-01-2022 * Joy20 - 42 jaar - 2e kindje - UD 05-01-2022 * Beay - 32 jaar - 2e kindje - UD 06-01-2022 * Essie28- 31 jaar - 3e kindje - UD 07-01-2022 * Bee1986 - 35 jaar - 3e kindje - UD 08-01-2022 * Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - UD 09-01-2022 * Babywens95 - 26 jaar -1e + 2e kindje (tweeling) - UD 09-01-2022 * Joliendr - 23 jaar - 1e kindje - UD 09-01-2022 * Diesel2016 - 38 jaar - 1e kindje - UD 12-01-2022 * Pinklady - 39 jaar - 4e kindje - UD 14-01-2022 * Preitjuh90 - 30 jaar - 1e kindje - UD 14-01-2022 * Mommy94 - 27 jaar - 2e kindje - UD 15-01-2022 Afspraken * Babywens95 - 3 juni - telefonische intake verloskundige * Essie28 - 3 juni- extra echo * Joliendr - 4 juni: eerste echo * Preitjuh90 - 7 juni - tweede echo (VK) * Joy20 - 7 juni - tweede echo * mommy94 - 10 juni - tweede echo (7+5 weken) * Pinklady - 11juni - intake verloskundige * Lily1989 - 11 juni - termijn echo * Bee1986 - 14 juni - termijnecho en aanpak * Essie28 - 17 juni - termijnecho * Flo1234 - 17 juni tweede echo * Deentjepeentje 21 juni - termijnecho * Babywens95 - 21 juni - termijnecho 11 weken * Beay - 21 juni termijnecho +, controle gyn * Pinklady - 25 juni - termijnecho * Joliendr - 1 juli - termijnecho