Super goed ! En ook 8,2 weken ? Ik heb morgen ook een echo , dan ben ik ook 8,2 weet ik precies wat te verwachten haha
Haha hier ook. Heb nog kans om 2 dagen teruggezet te worden want ik heb onze klusdagen bij gehouden en wrsch was de bevruchting 20 sept. Dan ben ik morgen precies 8 weken. Heb pas om 19.30 afspraak.
Oehhhh wat toevallig ik heb de echo ook pas savonds 19:20 ! Word echt een superrrrrr lange dag morgen zo.... Ik heb een dag voor de echo (tot aan de echo) ook altijd een soort van paniek en onrust dat het misschien niet goed zit of fout is gegaan , echt afschuwelijk. Weer even totaal al het vertrouwen kwijt, misschien toch onbewust een soort van zelfbescherming maar vooral angst denk ik... man man man wat een spanning elke keer weer.... echt mn hart in mn keel , bijna ademloos elke keer als ik daar lig en je op het punt staat te zien of alles prima is of misschien wel niet... Maar ik probeer hard positief te blijven , lukt ook heeeel vaak maar die spanning voor zn echo word me vaak gewoon teveel.
@MelMel ik vind het ook heel spannend hoor. Ik ben zo benieuwd wat we te zien krijgen. Eerst de hele dag werken. Moet moeite doen om uit enthousiasme me mond niet voorbij te praten
Dankje! Ik ga nu lekker voetballen dus hopelijk val ik straks als een blok in slaap en is het snel morgen. Andere meiden ook succes morgen met de echo!
Aan alle meiden die morgen een echo hebben succes en veel kijk plezier. Ps: ik vind zo erri dat ZP vaak niet meld dat er nieuw berichtjes zijn. Mis op deze manier heel veel of moet vaak veel achteraf lezen.
Yes! Morgen eindelijk ook naar de leuke vk ipv zo'n gynaecoloog met nummertjes werk. Mijn echo is ook pas om 20.15, dus ook de hele dag afwachten. Mijn neefje is jarig dus een verjaardag ter afleiding voor het wachten is wel fijn!
Heel herkenbaar! Doodeng die echo’s. Al moet ik zeggen dat ik het alleen de eerste maanden heb. Daarna ga ik er rustiger heen. Gelukkig mag ik vandaag om 9:30 uur dus hoef ik niet te lang te wachten.