Hoe is het met de echo’s gegaan? Succes nog voor degene die nog moeten wachten. Wat duurt zo’n dag lang dan. Vandaag ook bloed geprikt voor alle standaard onderzoeken. Er zijn ook wat dingen verandert sinds m’n laatste zwangerschap. Ik moet nu verplicht een afspraak hebben over de prenatale screening voor ik een beslissing mag nemen. Ze kunnen me echt niks nieuws vertellen en het antwoord wat ik wel en niet wil heb ik al. Daarnaast krijg ik ook een intake met een verpleegkundige over de zwangerschap. Wat kan zij mij vertellen wat ik al niet weet if wat de gyn niet kan vertellen? M’n moeder stond ook al te kijken van wat een onzin.
Succes nog met de echo’s! Ik heb ook hele rare dromen, misselijk en maagzuur. Maar wat ik ook heb, en ik weet dat het niet kan, is net alsof ik wat voel in mijn buik. Echt mini plopjes aan de kant bij Mn baarmoeder.
Huh wat gek, mijn naam met hartje en al is van de lijst gehaald, terwijl ik toch echt dagelijks meelees en kijk. Wie doet dit en waarom?
Ik zie als ik terugkijk dat hij bij jouw post verdwijnt, dan haal jij t er toch af? Voel me er op een of andere manier klote bij, alsof t een teken is. Eerder was ie niet weg hoor, zoiets verdwijnt niet vanzelf. Niet oke dat dit zomaar gebeurt, bah wat raakt me dit.
Hmm, ik heb gewoon de laatste post daarvoor gekopieerd en mijn naam erbij gezet Zal ik je er even bij zetten? Welke datum en gegevens dan pas ik het ff aan! Ja snap ik! En je hoort er ook gewoon op want je bent een van de actiefste !!
Ik heb ook geen idee waarom t me zo raakt, zijn maar woorden.... (Hartje) Moppie 35, 37 jaar, 2e kindje, 4 juni
29 mei ♡ Robijn89, 28 jaar, 3e kindje 1 juni ♡ Mom86, 32 jaar, 4e kindje 2 juni ♡ Marielle1985, 32 jaar 2e kindje 3 juni ♡ Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 4 juni ♡ Mooi 35, 37 jaar, 2e kindje ♡ Moppie35, 37 jaar, 2e kindje 5 juni ♡ Jolicoeur, 36 jaar, 1e kindje ♡ Dehi, 29, 3e kindje 6 juni Stz90, 28 jaar, 1e kindje ♡ Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje ♡ Ritoy, 29 jaar, 3e kindje 7 juni 8 juni ♡ Mitsy, 26 jaar, 5e kindje ♡ Fien25, 31 jaar, 2e kindje 9 juni ♡ Mila27, 28 jaar, 2e kindje ♡ Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje 10 juni ♡ Rietje84, 34 jaar, 3de kindje ♡ Miesje25, 31 jaar, 2e kindje ♡ Liefdes, 32 jaar, 2e kindje ♡ Lily94, 24 jaar, 1e kindje ♡ Dexendon, 33 jaar, 1e kindje ♡ Nuage, 36 jaar, 3e kindje 11 juni lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje ♡ Melmel , 28 jaar , 4e kindje 12 juni ♡ Phloxie, 38 jaar, 2e kindje ♡ Williie, 25 jaar, 2e kindje ♡ Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje 13 juni Yankee, 31 jaar, 3e kindje ♡ Luipaard88, 30 jaar, 2de kindje ♡ Ponyh, 38, 2de kindje ♡ Minivosje, 27 jaar, 1e kind 14 juni ♡ Tinywish,26,2e kind 15 juni ♡ Nochti, 37, 6e kindje ♡ Jale, 35 jaar, 3e kindje ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (28) ----------------------------------------------- ⭐️ Liefsvanha ⭐️ Zonnebloem92 ⭐️ Lorraine89 ⭐️ Doornroosje94 ⭐️ Momtobejuni2019 ⭐️ Miltje Afspraken: 1 november; lautjuh85; echo+ intake vk 1 november: Lesliefje 1e echo 1 november: Melmel echo vk 1 november: Stz90, 2e echo vk 2 november: Dexendon, 2e echo + intake 2 november: ponyh, 2e echo gyn 2 november; luipaard88, intake vk 2 november, Nuage, intake vk 5 november; Miesje25, 2e echo vk 5 november; Lvdv89, 3e echo gyn 5 november; Williie, extra echo 6 november; Jolicoeur; termijnecho 6 november; Kimberley92; Intake VK 6 november, Nochti, 3e echo 7 november; Nuage, 6e echo ZKH + intake 7 november; Liefdes, 2e echo + intake 8 november; Ritoy; intake + echo vk 12 november; Robijn89; termijnecho 13 november; Jale; intake 13 november; Lily94; termijnecho 14 november: Phloxie termijnecho 15 november: Rietje84 termijnecho 15 november : Melmel termijnecho 15 november; Jolicoeur; gesprek gyn 15 november; Kimberley92; Termijn echo 15 november; Dehi; termijn echo 15 november; Marielle1985; termijn echo 15 november; Sienna96; termijn echo 15 november; Minivosje; afspraak gyn. 19 november; Miesje25; termijnecho + intake 19 november; Tinywish; termijnecho 20 november; Fien25; termijnecho 21 november: Phloxie intake 21 november: Jale; termijnecho 21 november; Mitsy; termijnecho 23 november; Williie; termijnecho 26 november; luipaard88; termijnecho 30 november; Robijn89; afspraak gyn 6 december: Sienna96, geslachtsbepaling 15 december; Dehi geslachtsbepaling 17 december; Jolicoeur geslachtsbepaling 19 december; Fien25; geslachtsbepaling 21 december; Lily94 geslachtsbepaling WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik zie al wat er gebeurd is, je staat er nog wel op alleen de twee pp zijn op een of andere manier weg. Er staat mooi 35... dus nu snap ik er helemaal niks meer van hoe dat is gebeurd.
Lieve meiden Net de echo gehad. Helaas geen baby gezien alleen een vruchtzakje. Moet begin volgende week naar het ziekenhuis voor medicatie. Bedank voor alle steun de afgelopen week! Ik ga jullie helaas verlaten. Ik wens jullie allemaal een prachtige zwangerschap toe & veel geluk met jullie gezinnetjes
Vreselijk he wat die hormonen met je doen Wat verdrietig. Vandaar dat er vorige week geen hart actie was. Heel veel sterkte met het verlies en hopelijk heb je snel een goede zwangerschap