29 mei ♡ Robijn89, 28 jaar, 3e kindje 1 juni ♡ Mom86, 32 jaar, 4e kindje 2 juni ♡ Marielle1985, 32 jaar 2e kindje 3 juni ♡ Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 4 juni ♡ Moppie35, 37 jaar, 2e kindje 5 juni ♡ Jolicoeur, 36 jaar, 1e kindje ♡ Dehi, 29, 3e kindje 6 juni ♡ Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje ♡ Ritoy, 29 jaar, 3e kindje 8 juni ♡ Mitsy, 26 jaar, 5e kindje ♡ Fien25, 31 jaar, 2e kindje 9 juni ♡ Mila27, 28 jaar, 2e kindje ♡ Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje ♡ Williie, 25 jaar, 2e kindje 10 juni ♡ Rietje84, 34 jaar, 3de kindje ♡ Liefdes, 32 jaar, 2e kindje ♡ Lily94, 24 jaar, 1e kindje ♡ Dexendon, 33 jaar, 1e kindje ♡ Nuage, 36 jaar, 3e kindje 11 juni ♡ lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje ♡ Melmel , 28 jaar , 4e kindje 12 juni ♡ Phloxie, 38 jaar, 2e kindje ♡ Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje 13 juni ♡ Yankee, 31 jaar, 3e kindje ♡ Luipaard88, 30 jaar, 2de kindje ♡ Ponyh, 38, 2de kindje ♡ Minivosje, 27 jaar, 1e kind ♡ Dotjes, 29 jaar, 3e kindje 14 juni ♡ Tinywish,26,2e kind ♡ Nochti, 37, 6e kindje 15 juni 17 juni ♡ Miesje25, 31 jaar, 2e kindje ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (29) ----------------------------------------------- ⭐️Liefsvanha⭐️Zonnebloem92 ⭐️Lorraine89⭐️Doornroosje94 ⭐️Momtobejuni2019⭐️Miltje ⭐️Stz90⭐️Jale Afspraken: 7 November Nuage 6e echo ZKH + intake Liefdes 2e echo + intake 8 November Ritoy intake + echo vk 12 November Robijn89 termijnecho Moppie35 termijnecho 13 November Lily94; termijnecho 14 November Phloxie termijnecho 15 November Rietje84 termijnecho Melmel termijnecho Jolicoeur gesprek gyn Kimberley92 Termijn echo Dehi termijn echo Marielle1985 termijn echo Sienna96 termijn echo Minivosje afspraak gyn. 19 November Miesje25 termijnecho + intake Tinywish termijnecho Yankee termijnecho 20 November Fien25 termijnecho Lautjuh85 termijnecho 21 November Phloxie intake Mitsy termijnecho 23 November Williie termijnecho 26 November luipaard88 termijnecho Nochti 4e echo Rietje84 afspraak gyn 30 November Robijn89; afspraak gyn 6 December Sienna96 geslachtsbepaling 11 December Rietje84 geslachtsbepaling 15 December Dehi geslachtsbepaling Melmel geslachtsbepaling 17 December Jolicoeur geslachtsbepaling 19 December Fien25 geslachtsbepaling 21 December Lily94 geslachtsbepaling WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wow daar moet je wel van geschrokken zijn @Phloxie. Hoe gaat het nu met je? @Ritoy hier duikt de onzekerheid ook elke keer op. Wachten is het enige wat we kunnen doen. Spannend ik moet nog een hele week wachten
Dank je wel! )) Vind het heeeeel spannend! Vorig jaar bleek bij de 12 weken echo dat er geen hartactiviteit meer was sinds de 9/10 weken. Het voelt heel dubbel. De onzekerheid omdat ik nu in de 10de week zit en tegelijkertijd de gedachte dat we ons kindje nu wel “bewegend” gaan zien, maakt me best emotioneel....❤️ @Nuage, jij ook heel veel succes!!
Succes met de echo's vandaag meiden! @Phloxie , dat is schrikken zeg! Zelf nergens last van? Ik heb morgen om 16.00 de termijnecho... spannend! Vandaag nog even bloed laten prikken om te kijken of ik antistoffen heb voor waterpokken. Onze jongste zoon kwam gisteren thuis met die dingen... hopelijk vandaag of morgen de uitslag. Ze hebben er spoed achter gezet. Dus ben benieuwd.
Heel veel kijkplezier en succes met de echo's vandaag! @Phloxie jeetje dat is schrikken. Ik hoop dat je verder nergens last van hebt, behalve de schrik. Ik kan sinds 3 dagen weer gewoon iedere dag naar de wc. Waar een (zwanger)mens al niet blij van kan worden . Mijn buik is alleen wel een heel stuk gekrompen nu. Blijkbaar was mijn buikje dus geen trots mooi babybuikje hahahaha.
Ik slaap ook gewoon goed. Word wel wakker om te plassen, dat wel. Heb net als jij enorm gebrek aan energie, zodra ik s avonds iets moet doe ik dat echt op reservestand, ben steeds gesloopt...
Thnx ladies, met mij gaat het fysiek wel goed. Beetje spierpijn nu, maar verder geen last. In de buik ook geen bijzonderheden gelukkig!
@Phloxie wat een schrik!! Gelukkig mankeer je niks. Hier ook vreselijk moe. Totaal geen energie meer s’avonds. Mijn vriend vind me heel gezellig s’avonds haha. Zag weer een mooie echo voorbij komen. Ik moet nog 2 weekjes wachten. Ben ook wel geschrokken van het bericht van Jale. Maar had even bij haar terug gekeken en ze had ook al een bericht geplaatst over bloedverlies bij afvegen.
Jeetje dat is schrikken @Phloxie !!!! Hier ook weer nachtmerries vl is al vier keer vreemd gegaan.... vannacht zelfs met twee vrouwen... Ik wordt min 2x wakker per nacht om te plassen. De laatste keer ook altijd een half uur voor mijn wekken.... heel frustrerend!! Vanmorgen had ik ineens buikpijn. Koffie smaakte goed en ik zag een ienimieni sliertje bloed tussen de afscheiding die ook wat dikker was. Ik werd mede doordat er zo'n zeurend gevoel bleef in mijn buik zo bang dat ik huilend de auto aan de kant heb gezet en het echo centrum heb gebeld. Ik moet volgende week wet edn of het nog oke is.... klinkt misschien overdreven, maar hoe verder ik kom hoe heftiger de onzekere/bange momenten er zijn...
Dat is vervelend @Ponyh maar ik snap heel goed dat je gerustgesteld wil worden! Waarschijnlijk is er gewoon niks aan de hand maar die bevestiging heb je even nodig. Vind ik niks overdreven aan hoor ik ga voor je duimen dat alles goed is
@Ponyh en toen mocht je niet meteen langskomen???! Hier een superecho gehad! Meteen ook de intake in het zkh gehad. Het is afwachten wat ze besluiten nu, ik heb gevraagd of ik gedeelde zorg mag krijgen met mijn vk en het zkh. Ik vind die controles niet echt meer toevoegen ofzo in het zkh. Ze gingen het overleggen, maar ze noemde me ook “driedubbel medisch”. Dus de kans is klein. We gaan het zien. Uitgerekende datum is 12 juni dus zal me even verplaatsen in de lijst.
29 mei ♡ Robijn89, 28 jaar, 3e kindje 1 juni ♡ Mom86, 32 jaar, 4e kindje 2 juni ♡ Marielle1985, 32 jaar 2e kindje 3 juni ♡ Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 4 juni ♡ Moppie35, 37 jaar, 2e kindje 5 juni ♡ Jolicoeur, 36 jaar, 1e kindje ♡ Dehi, 29, 3e kindje 6 juni ♡ Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje ♡ Ritoy, 29 jaar, 3e kindje 8 juni ♡ Mitsy, 26 jaar, 5e kindje ♡ Fien25, 31 jaar, 2e kindje 9 juni ♡ Mila27, 28 jaar, 2e kindje ♡ Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje ♡ Williie, 25 jaar, 2e kindje 10 juni ♡ Rietje84, 34 jaar, 3de kindje ♡ Liefdes, 32 jaar, 2e kindje ♡ Lily94, 24 jaar, 1e kindje ♡ Dexendon, 33 jaar, 1e kindje 11 juni ♡ lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje ♡ Melmel , 28 jaar , 4e kindje 12 juni ♡ Phloxie, 38 jaar, 2e kindje ♡ Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje ♡ Nuage, 36 jaar, 3e kindje 13 juni ♡ Yankee, 31 jaar, 3e kindje ♡ Luipaard88, 30 jaar, 2de kindje ♡ Ponyh, 38, 2de kindje ♡ Minivosje, 27 jaar, 1e kind ♡ Dotjes, 29 jaar, 3e kindje 14 juni ♡ Tinywish,26,2e kind ♡ Nochti, 37, 6e kindje 15 juni 17 juni ♡ Miesje25, 31 jaar, 2e kindje ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (29) ----------------------------------------------- ⭐️Liefsvanha⭐️Zonnebloem92 ⭐️Lorraine89⭐️Doornroosje94 ⭐️Momtobejuni2019⭐️Miltje ⭐️Stz90⭐️Jale Afspraken: 8 November Ritoy intake + echo vk 12 November Robijn89 termijnecho Moppie35 termijnecho 13 November Lily94; termijnecho 14 November Phloxie termijnecho 15 November Rietje84 termijnecho Melmel termijnecho Jolicoeur gesprek gyn Kimberley92 Termijn echo Dehi termijn echo Marielle1985 termijn echo Sienna96 termijn echo Minivosje afspraak gyn. 19 November Miesje25 termijnecho + intake Tinywish termijnecho Yankee termijnecho 20 November Fien25 termijnecho Lautjuh85 termijnecho 21 November Phloxie intake Mitsy termijnecho 23 November Williie termijnecho Nuage 7e echo zkh 26 November luipaard88 termijnecho Nochti 4e echo Rietje84 afspraak gyn 30 November Robijn89; afspraak gyn 6 December Sienna96 geslachtsbepaling 11 December Rietje84 geslachtsbepaling December Nuage, geslachtsbepaling 15 December Dehi geslachtsbepaling Melmel geslachtsbepaling 17 December Jolicoeur geslachtsbepaling 19 December Fien25 geslachtsbepaling 21 December Lily94 geslachtsbepaling WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@Nuage mijn ervaring bij de andere miskramen in het verleden is dat het ziekenhuis in alkmaar altijd zegt, kijk het even aan. Bij hevige krampen of bloedingen terug bellen..... Ik hen daarom het echo centrum gebeld, maar die zitten vaak vol voor echo's op eigen verzoek. Dus de optie was morgen middag om 15.10 of vrijdag 16nov om 10.00 Morgen kan zowel vl als ik niet.... dus maar voor vrijdag gekozen. De 22ste moest ik voor de intake terug komen bij de gyn dus toch nog 6 dagen eerder. De spanning in mijn buik zit ernog, maar voelt meer aan nu als een vol gevoel. Geen bloed meer gezien, dat was natuurlijk ook maar een heel klein beetje. Deze echo is dan ook voor mijn eigen gerustheid.
Bedoel je prentaal echo centrum bij het elizabeth ziekenhuis? Haha volgens mij wonen we niet zo ver uit elkaar. Het is daar idd stervens druk , ik had vorige week gebeld en toen konden ze ook pas na 3 dgn.... nou laat maar dan haha
Ik loop in het ZMC in Zaandam en daar kan ik juist altijd terecht vanwege mijn verleden. Vind het echt bizar dat ze je niet direct laten komen.
Nee, daar wel een keer geweest ook zwangerschapsgym gehad daar. Maar vond echo centrum Alkmaar (geert grootplein in alkmaar)beter. En fijner. Nieuwere apparatuur ook.
@Nuage Ja het is wel dubbel maar snap dat ze je niet bij elke paniekaanval laten komen. Toen ik bij mijn dochter verder was wel een aantal keer door buikpijn mogen komen. Maar de begin weken was het altijd afwachten. Trouwens super dat het nu bij jou zo goed gaat! Mooie echo ook.