Vanmiddag in mn angst en paniek gebeld en ik kon gelukkig terecht ! Alles helemaal goed maar nu ook flink duidelijk dat mn bm erg naar achter is gekanteld en ze zag dat de placenta zich aan het onwikkelen was aan de voorkant dus eigelijk dubbelop moeilijk te zien. Denk dat ik daarom ook nog niets voel in mn buik en die stomme doppler dus niets laat horen. Erggg goed verstopt... En erg slecht beeld op de echo helaas...
Ja, alsof ik 3 dagen mijn tanden niet heb gepoetst en de hele nacht met mijn mond open heb geslapen van verkoudheid. Of iets in die richting dan . Ik heb overal doosjes tictacs en smintjes liggen hahaha.
Nou ik had nu inmiddels wel verwacht ( vegeleken met mijn eerdere zwangerschappen) een baarmoederrand te voelen opkomen maar daar hoef ik dus echt niet op te wachten. Miss met 15 /16weken ongeveer , hopelijk wel snel beweging voelen tegen die tijd al is dat ook nog afwachten...
Als je placenta zich aan de voorkant ontwikkeld dat zal het voelen van je kindje een stuk langer duren. Dit komt doordat de placenta erg dik is.
Vandaag de termijnecho gehad. 2 dagen terug gezet. Uitgerekende datum is 30 mei 2019. Nu dus 11 weken zwanger. Kindjen is goed gegroeid ❤❤ en we hebben het hartje gehoord. Wow blijft bijzonder. Ook te horen gekregen dat ik antistoffen heb tegen waterpokken en ze dus vroeger zelf gehad heb. Dus hoef me geen zorgen te maken en kan gewoon bij m'n zoontje in de buurt zijn. Toch ook wel een opluchting.
Ik heb beide kinderen pas met 19w 5d gevoeld voor het eerst. 2x placenta aan de voorkant. Heb een platte buik van mezelf dus ook niet omdat ik veel buikvet heb. 9 weken zou erg uitzonderlijk zijn als je het al voelt..
Nee ik bedoelde geen beweging van de baby , dat zou idd erg uitzonderlijk haast onmogelijk zijn (zeer zeker met een gekantelde bm en placenta aan de voorkant) . Ik bedoelde mijn baarmoeder, normaal gesproken met deze termijn kon ik liggend op mijn rug deze voorzichtig voelen. Ik voel nu dus niks haha.
29 mei ♡ Robijn89, 28 jaar, 3e kindje 1 juni ♡ Mom86, 32 jaar, 4e kindje 2 juni ♡ Marielle1985, 32 jaar 2e kindje 3 juni ♡ Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 4 juni ♡ Moppie35, 37 jaar, 2e kindje 5 juni ♡ Jolicoeur, 36 jaar, 1e kindje ♡ Dehi, 29, 3e kindje 6 juni ♡ Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje ♡ Ritoy, 29 jaar, 3e kindje 8 juni ♡ Mitsy, 26 jaar, 5e kindje ♡ Fien25, 31 jaar, 2e kindje 9 juni ♡ Mila27, 28 jaar, 2e kindje ♡ Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje ♡ Williie, 25 jaar, 2e kindje 10 juni ♡ Rietje84, 34 jaar, 3de kindje ♡ Liefdes, 32 jaar, 2e kindje ♡ Lily94, 24 jaar, 1e kindje ♡ Dexendon, 33 jaar, 1e kindje 11 juni ♡ lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje ♡ Melmel , 28 jaar , 4e kindje ♡ Dotjes, 29 jaar, 3e kindje 12 juni ♡ Phloxie, 38 jaar, 2e kindje ♡ Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje ♡ Nuage, 36 jaar, 3e kindje 13 juni ♡ Yankee, 31 jaar, 3e kindje ♡ Luipaard88, 30 jaar, 2de kindje ♡ Ponyh, 38, 2de kindje ♡ Minivosje, 27 jaar, 1e kind 14 juni ♡ Tinywish,26,2e kind ♡ Nochti, 37, 6e kindje 15 juni 17 juni ♡ Miesje25, 31 jaar, 2e kindje ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (29) ----------------------------------------------- ⭐️Liefsvanha⭐️Zonnebloem92 ⭐️Lorraine89⭐️Doornroosje94 ⭐️Momtobejuni2019⭐️Miltje ⭐️Stz90⭐️Jale Afspraken: 12 November Robijn89 termijnecho Moppie35 termijnecho 13 November Lily94; termijnecho 14 November Phloxie termijnecho Ritoy termijnecho (poging 2) 15 November Rietje84 termijnecho Jolicoeur gesprek gyn Kimberley92 Termijn echo Dehi termijn echo Marielle1985 termijn echo Sienna96 termijn echo Minivosje afspraak gyn. 15 November Ponyh extra echo 19 November Miesje25 termijnecho + intake Tinywish termijnecho Yankee termijnecho 20 November Fien25 termijnecho Lautjuh85 termijnecho Dotjes termijnecho 21 November Phloxie intake Mitsy termijnecho 22 November Ponyh termijnecho23 November Williie termijnecho Nuage 7e echo zkh 26 November luipaard88 termijnecho Nochti 4e echo Lvdv89, termijnecho + gyn Rietje84 afspraak gyn 29 November Melmel termijnecho 30 November Robijn89 afspraak gyn 6 December Sienna96 geslachtsbepaling 10 December Lvdv89 geslachtsbepaling 11 December Rietje84 geslachtsbepaling December Nuage, geslachtsbepaling 15 December Dehi geslachtsbepaling Melmel geslachtsbepaling 17 December Jolicoeur geslachtsbepaling 19 December Fien25 geslachtsbepaling 21 December Lily94 geslachtsbepaling WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
29 mei ♡ Robijn89, 28 jaar, 3e kindje 30 mei ♡ Mom86, 32 jaar, 4e kindje 2 juni ♡ Marielle1985, 32 jaar 2e kindje 3 juni ♡ Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 4 juni ♡ Moppie35, 37 jaar, 2e kindje 5 juni ♡ Jolicoeur, 36 jaar, 1e kindje ♡ Dehi, 29, 3e kindje 6 juni ♡ Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje ♡ Ritoy, 29 jaar, 3e kindje 8 juni ♡ Mitsy, 26 jaar, 5e kindje ♡ Fien25, 31 jaar, 2e kindje 9 juni ♡ Mila27, 28 jaar, 2e kindje ♡ Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje ♡ Williie, 25 jaar, 2e kindje 10 juni ♡ Rietje84, 34 jaar, 3de kindje ♡ Liefdes, 32 jaar, 2e kindje ♡ Lily94, 24 jaar, 1e kindje ♡ Dexendon, 33 jaar, 1e kindje 11 juni ♡ lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje ♡ Melmel , 28 jaar , 4e kindje ♡ Dotjes, 29 jaar, 3e kindje 12 juni ♡ Phloxie, 38 jaar, 2e kindje ♡ Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje ♡ Nuage, 36 jaar, 3e kindje 13 juni ♡ Yankee, 31 jaar, 3e kindje ♡ Luipaard88, 30 jaar, 2de kindje ♡ Ponyh, 38, 2de kindje ♡ Minivosje, 27 jaar, 1e kind 14 juni ♡ Tinywish,26,2e kind ♡ Nochti, 37, 6e kindje 15 juni 17 juni ♡ Miesje25, 31 jaar, 2e kindje ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (29) ----------------------------------------------- ⭐️Liefsvanha⭐️Zonnebloem92 ⭐️Lorraine89⭐️Doornroosje94 ⭐️Momtobejuni2019⭐️Miltje ⭐️Stz90⭐️Jale Afspraken: 12 November Robijn89 termijnecho Moppie35 termijnecho 13 November Lily94; termijnecho 14 November Phloxie termijnecho Ritoy termijnecho (poging 2) 15 November Rietje84 termijnecho Jolicoeur gesprek gyn Kimberley92 Termijn echo Dehi termijn echo Marielle1985 termijn echo Sienna96 termijn echo Minivosje afspraak gyn. 15 November Ponyh extra echo 19 November Miesje25 termijnecho + intake Tinywish termijnecho Yankee termijnecho 20 November Fien25 termijnecho Lautjuh85 termijnecho Dotjes termijnecho 21 November Phloxie intake Mitsy termijnecho 22 November Ponyh termijnecho23 November Williie termijnecho Nuage 7e echo zkh 26 November luipaard88 termijnecho Nochti 4e echo Lvdv89, termijnecho + gyn Rietje84 afspraak gyn 29 November Melmel termijnecho 30 November Robijn89 afspraak gyn 6 December Sienna96 geslachtsbepaling 10 December Lvdv89 geslachtsbepaling 11 December Rietje84 geslachtsbepaling December Nuage, geslachtsbepaling 15 December Dehi geslachtsbepaling Melmel geslachtsbepaling 17 December Jolicoeur geslachtsbepaling 19 December Fien25 geslachtsbepaling 21 December Lily94 geslachtsbepaling WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Vandaag helemaal niemand voor een echo . Zo blij dat het bijna weekend is.... zo geen zin meer @Miesje25 balen dat je morgen nog mag werken, hopelijk gaat de dag voor jou snel voorbij.
Ik 'mag' ook het hele weekend werken. Maandag termijnecho! Ik ben er weer aan toe, ik hou angstvallig mijn klachten in de gaten en of mijn buik nog wel groeit. De 16 weken komen steeds dichterbij.. Blij als ik die voorbij ben!
WOW zie dat jij al over de 11 weken heen ben en een week op me voorloop. Gaat snel! Ja spannend hopelijk ook zo snel de 16 weken voorbij. Succes met werken dit weekend!
Ik heb dinsdag de termijnecho, komt nu gelukkig ook dichtbij. Groeit je buik al? Ik ben wel iets aangekomen maar kan het nog niet echt goed aan mijn buik zien, kijk er ook elke dag naar in de spiegel!
Ja bijna de 12 weken bereikt . Voelt aan de ene kant wel als een geruststelling, aan de andere kant blijf ik bang. Ik ben heel blij hoor! Maar ik leef wel echt van echo naar echo. Had ik bij de eerste ook niet hoor, bij de tweede gaat het allemaal wat sneller en dit is de derde keer dat hij uit gaat zetten. Dus hij kent zijn vorm al, haha.
Lijkt me wel leuk, een buikje te zien Hier is echt nog geen buikje te bekennen. Zal dit weekend weer een foto maken. Ik snap dat de komende weken nog heel spannend zijn voor je. Waren er de vorige keren “tekenen” achteraf? Echt verschrikkelijk zon ervaring niemand zou dat mogen meemaken ..
Hier de hele dag opleiding gehad. Zit nu in de trein naar huis. Pfff ben echt gaar. Hier al best een buikje....