Uitgerekend 1 juni t/m 15 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mom86, 18 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hier een berichtje... bij de eerste echo was het kindje al kleiner dan het termijn wat we zelf dachten.

Hoe het nu gaat? Op en af... ene moment positief andere moment stromen de tranen over m’n wangen.

Nu wachten of het vanzelf op gang gaat komen....

2. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.125
    5.044
    113
    Vrouw
    #2522 Robijn89, 9 nov 2018
    Laatst bewerkt: 9 nov 2018
    Ja, achteraf gezien wel. Ik had de laatste dagen veel buikpijn en harde buiken. Ik maakte me ook wel zorgen, maar ik dacht dat dat door mijn miskramenverleden kwam. Dus uiteindelijk kwam het toch mega onverwachts toen ons dochtertje stil op de echo lag..
    Ik ben nu ook echt heel gefocust op buikpijn. Terwijl dat er natuurlijk ook gewoon bij hoort in bepaalde mate.

Heel veel sterkte. Ik hoop voor jullie op een niet te lange nasleep.

3. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

4. Kimpyy

Kimpyy Actief lid

18 mei 2017
    499
    181
    43
    Vrouw
    Hihi klopt @Kimberley92 mijn placenta ligt ook aan de voorkant en ben bijna 20 weken en voel hem nog steeds niet.. met de doppler kon ik hem pas rond 13 a 14 weken horen..

Kimberley92 vindt dit leuk.
  5. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik hoop dat je lichaam het snel op de natuurlijke manier op gang laat komen. Ik vond het zelf heel moeilijk om het af te wachten. De nodige emoties kwamen toen ook los, en de tranen kon ik ook niet in bedwang houden. Maar ook dat hoort bij het verwerkingsproces. Knap dat je voor deze manier kiest.

Heel veel sterkte de komende tijd. Geef jezelf de tijd om het te verwerken, en pak je rust.

Weten je meiden het?

6. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Heel veel sterkte Jale :cry:

7. Miltje

Miltje Niet meer actief

Ach Meid toch:( . Ik wens je heel veel sterkt en ik weet het hoe zuur dat is en allen de tijd zal helen maar het komt wel goed hoor. Veel sterkte ❤️

8. Sienna96

Sienna96 Bekend lid

20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Oh wat erg.. blijft zo heftig he. Ik duim voor je dat het deze keer goed gaat. Daar gaan we vanuit!

Robijn89 vindt dit leuk.
  9. Sienna96

Sienna96 Bekend lid

20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Nog een keer heel veel sterkte.. hopelijk kunnen jullie het een plekje geven en hebben jullie snel een blijvend baby’tje

10. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Die 16 weken is voor mij ook een grens. 11 jaar geleden ging het bij mij ook mis met 16 weken. Het kwam toen echt door de medicijnen die ik toen gebruikte wat nu wel wat gerust stelt, maar de ongerustheid blijft. Ik leef ook echt van echo naar echo. Donderdag termijn echo. Ik maak me nu toch wel wat meer zorgen omdat ik gister een epileptische aanval heb gehad. Had ik bij m’n dochter ook rond dit termijn en dat ging ook goed dis daar houd ik me maar aan vast.

Prettig weekend voor iedereen

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Oh dat is heftig!! Ben je bekend met epilepsie?

Vanmiddag verjaardag van schoonzus.(vriendin van mijn broertje) Zij weten het ook nog niet. Zal ff leuk kadootje bedenken. :)

12. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb het al sinds m’n 18de. Ik moet nu m’n medicijnen ophogen waar ik nog liever een aantal weken mee gewacht had. Ze verhogen het risico op afwijkingen bij de baby. Maar ja, aanvallen zijn ook niet goed voor de baby.

O leuk! Dan weet iedereen het in een keer

13. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.125
    5.044
    113
    Vrouw
    Er zijn achteraf wel oorzaken gevonden waar ik nu voor behandeld word, dus daar hou ik me maar aan vast :)

Sienna96 vindt dit leuk.
  14. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Misselijkheid is hier weer terug. Vanmorgen voor het eerst moeten spugen. Hopen dat het ook gauw weer weg is!

Moeten jullie ook zoveel plassen? Ik zorg dat ik 's avonds nog maar 1 glas drink, maar alsnog 2/3 x er uit snachts om te plassen.

15. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Heel herkenbaar hoor. Moet er s’nachts vaak ook meerdere malen uit. Maakt niet uit hoeveel ik drink. Maar ik merk wel ik nu meer water drink. Dorstiger dan normaal;).

De misselijkheid is hier al 4 weken aan de gang, zonder spugen gelukkig. Maar het blijft een rot gevoel. Lig een groot gedeelte van de dag op de bank, omdat ik me gewoon echt niet lekker voel:(.

16. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Precies dit! Meerdere malen per nacht eruit. Veel willen drinken en dat vreselijke misselijke gevoel. Gelukkig vrijwel niet spugen, maar om de paar dagen moet het er opeens uit, en eigenlijk lucht dat vaak wel op. Kan me gewoon niet voorstellen dat ik me ooit nog lekker ga voelen, heb dit nu al 6 weken...

Fien25 vindt dit leuk.
  17. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Bij m’n eerste duurde het tot 16 weken:confused:. Met een beetje geluk nog 6 weken hier, haha. Ik merk ook dat ik minder aan het genieten ben van de zwangerschap, omdat de misselijkheid heftiger is. Hierdoor heb ik het ook eerder aan m’n werkgever verteld, en zit ik nu thuis.

Het enigste wat ik je kan zeggen, is dat het (vaak) uiteindelijk ineens over is. Heel raar is dat ineens. Dan kan de vlag ook uit hier:p

18. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier nu 2 weken aan het spugen. Opzich gelukkig niet zo veel maar 2/3 keer op een dag, dat ik dan 10 minuten boven de wc hang. Ben nog wel erg moe. Qua plassen ga ik meestal snachts 1x mijn bed uit.

19. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Ik ben even stil geweest! Ik zit helaas nog steeds 3x daags aan de primperan. Maandag voor de termijnecho en intake naar de vk en dinsdag nog een keer langs bij de gyn.
    Volgende week wordt mijn dochtertje 3, maar ik zie een beetje op tegen haar verjaardag/visite. Nu heb ik al iedereen uitgenodigd van 14.00 tot 17.00, maar ik hoop maar dat ik het trek. Deze week ook weer geprobeerd wat uurtjes te werken, dat ging helaas ook nog niet zo goed; binnenkort dus op gesprek bij de bedrijfsarts.

20. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Ik word niet goed van het vele plassen. Normaal ga ik max 4 keer per dag. Nu lijk ik op de wc te wonen.

Degene die zo veel dorst hebben, hebben jullie al je suiker waardes laten prikken? Bij mij was dat het eerste teken van zwangerschapssuiker. Ik heb nu ook de afspraak met de gyn en internist gelijk een suikerdrankje te nemen zodra ik weer zo veel dorst krijg. Nu zijn de waardes gelukkig nog goed. Aan de lage kant zelfs.

Deel Deze Pagina