Ik kon mezelf ook niet inhouden en heb ook al een paar kleine dingetjes gekocht Succes vandaag met de echo’s!
29 mei ♡ Robijn89, 28 jaar, 3e kindje 30 mei ♡ Mom86, 32 jaar, 4e kindje 2 juni ♡ Marielle1985, 32 jaar 2e kindje 3 juni ♡ Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 4 juni ♡ Moppie35, 37 jaar, 2e kindje 5 juni ♡ Jolicoeur, 36 jaar, 1e kindje ♡ Dehi, 29, 3e kindje 6 juni ♡ Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje ♡ Ritoy, 29 jaar, 3e kindje 8 juni ♡ Mitsy, 26 jaar, 5e kindje ♡ Fien25, 31 jaar, 2e kindje 9 juni ♡ Mila27, 28 jaar, 2e kindje ♡ Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje ♡ Williie, 25 jaar, 2e kindje 10 juni ♡ Rietje84, 34 jaar, 3de kindje ♡ Liefdes, 32 jaar, 2e kindje ♡ Lily94, 24 jaar, 1e kindje ♡ Dexendon, 33 jaar, 1e kindje 11 juni ♡ lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje ♡ Melmel , 28 jaar , 4e kindje ♡ Dotjes, 29 jaar, 3e kindje 12 juni ♡ Phloxie, 38 jaar, 2e kindje ♡ Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje ♡ Nuage, 36 jaar, 3e kindje 13 juni ♡ Yankee, 31 jaar, 3e kindje ♡ Luipaard88, 30 jaar, 2de kindje ♡ Ponyh, 38, 2de kindje ♡ Minivosje, 27 jaar, 1e kind 14 juni ♡ Tinywish,26,2e kind ♡ Nochti, 37, 6e kindje 15 juni 17 juni ♡ Miesje25, 31 jaar, 2e kindje ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (29) ----------------------------------------------- ⭐️Liefsvanha⭐️Zonnebloem92 ⭐️Lorraine89⭐️Doornroosje94 ⭐️Momtobejuni2019⭐️Miltje ⭐️Stz90⭐️Jale Afspraken: 12 November Robijn89 termijnecho Moppie35 termijnecho 13 November Lily94; termijnecho 14 November Phloxie termijnecho Ritoy termijnecho (poging 2) 15 November Rietje84 termijnecho Jolicoeur gesprek gyn Kimberley92 Termijn echo Dehi termijn echo Marielle1985 termijn echo Sienna96 termijn echo Minivosje afspraak gyn. 15 November Ponyh extra echo 19 November Miesje25 termijnecho + intake Tinywish termijnecho Yankee termijnecho 20 November Fien25 termijnecho Lautjuh85 termijnecho Dotjes termijnecho 21 November Phloxie intake Mitsy termijnecho 22 November Ponyh termijnecho23 November Williie termijnecho Nuage 7e echo zkh 26 November luipaard88 termijnecho Nochti 4e echo Lvdv89, termijnecho + gyn Rietje84 afspraak gyn 29 November Melmel termijnecho 30 November Robijn89 afspraak gyn 6 December Sienna96 geslachtsbepaling 10 December Lvdv89 geslachtsbepaling 11 December Rietje84 geslachtsbepaling December Nuage, geslachtsbepaling 15 December Dehi geslachtsbepaling Melmel geslachtsbepaling 17 December Jolicoeur geslachtsbepaling 19 December Fien25 geslachtsbepaling 21 December Lily94 geslachtsbepaling WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Een grote baby hoeft niets te zeggen over je bevalling hoor. Mijn kleine baby deed er veel langer over dan mijn reus En bij de kleine moest ik erna nog geopereerd worden omdat de placenta niet kwam. De reus floepte dr uit, placenta dr achteraan en een uur later lagen we weer lekker te slapen in ons eigen bed
Het enigste wat ik hier al gekocht heb, zijn zwemluiers, haha. Ze lagen in de afprijshoek van 7 euro naar 2 euro. Zal altijd wel van pas komen, en anders kan ik ze altijd nog doorgeven.
29 mei ♡ Robijn89, 28 jaar, 3e kindje 30 mei ♡ Mom86, 32 jaar, 4e kindje 2 juni ♡ Marielle1985, 32 jaar 2e kindje 3 juni ♡ Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 4 juni ♡ Moppie35, 37 jaar, 2e kindje 5 juni ♡ Jolicoeur, 36 jaar, 1e kindje ♡ Dehi, 29, 3e kindje 6 juni ♡ Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje ♡ Ritoy, 29 jaar, 3e kindje 8 juni ♡ Mitsy, 26 jaar, 5e kindje ♡ Fien25, 31 jaar, 2e kindje 9 juni ♡ Mila27, 28 jaar, 2e kindje ♡ Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje ♡ Williie, 25 jaar, 2e kindje 10 juni ♡ Rietje84, 34 jaar, 3de kindje ♡ Liefdes, 32 jaar, 2e kindje ♡ Lily94, 24 jaar, 1e kindje ♡ Dexendon, 33 jaar, 1e kindje 11 juni ♡ lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje ♡ Melmel , 28 jaar , 4e kindje ♡ Dotjes, 29 jaar, 3e kindje 12 juni ♡ Phloxie, 38 jaar, 2e kindje ♡ Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje ♡ Nuage, 36 jaar, 3e kindje 13 juni ♡ Yankee, 31 jaar, 3e kindje ♡ Luipaard88, 30 jaar, 2de kindje ♡ Ponyh, 38, 2de kindje ♡ Minivosje, 27 jaar, 1e kind 14 juni ♡ Tinywish,26,2e kind ♡ Nochti, 37, 6e kindje 15 juni 17 juni ♡ Miesje25, 31 jaar, 2e kindje ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (29) ----------------------------------------------- ⭐️Liefsvanha⭐️Zonnebloem92 ⭐️Lorraine89⭐️Doornroosje94 ⭐️Momtobejuni2019⭐️Miltje ⭐️Stz90⭐️Jale Afspraken: 12 November Robijn89 termijnecho Moppie35 termijnecho 13 November Lily94; termijnecho 14 November Phloxie termijnecho Ritoy termijnecho (poging 2) 15 November Rietje84 termijnecho Jolicoeur gesprek gyn Kimberley92 Termijn echo Dehi termijn echo Marielle1985 termijn echo Sienna96 termijn echo Minivosje afspraak gyn. 15 November Ponyh extra echo 19 November Miesje25 termijnecho + intake Tinywish termijnecho Yankee termijnecho 20 November Fien25 termijnecho Lautjuh85 termijnecho Dotjes termijnecho 21 November Phloxie intake Mitsy termijnecho 22 November Ponyh termijnecho23 November Williie termijnecho Nuage 7e echo zkh 26 November luipaard88 termijnecho Nochti 4e echo Lvdv89, termijnecho + gyn Rietje84 afspraak gyn 29 November Melmel termijnecho 30 November Robijn89 afspraak gyn 6 December Sienna96 geslachtsbepaling 10 December Lvdv89 geslachtsbepaling 11 December Rietje84 geslachtsbepaling ? December Nuage, geslachtsbepaling 15 December Dehi geslachtsbepaling Melmel geslachtsbepaling 17 December Jolicoeur geslachtsbepaling 19 December Fien25 geslachtsbepaling 21 December Lily94 geslachtsbepaling Ritoy geslachtsbepaling WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Dat heb ik inderdaad al vaker gelezen/gehoord! Ik weet alleen wel dat mijn moeder een baby van 12 pond echt niet grappig vond en daar wel heel veel last van heeft gehad, en nog steeds wel heeft.. Maar het is inderdaad niet zo dat een grote baby direct wil zeggen dat de bevalling zwaar is, maar toch lijkt het me wel eng als ik echt zo'n grote baby krijg hoop dat ze het gewoon goed in de gaten gaan houden. Hoe zwaar was jouw 'reus'?
Nou inderdaad. Die van mij woog 2570 gram maar heb 1,5 uur moeten persen en uiteindelijk een knip omdat mevrouw met haar hand naast haar hoofd lag. Dames waardoor krijg je eigenlijk zwangerschapsdiabetes?? Echt door veel eten en aankomen?? Want dan ben ik er bang voor
Ben heel benieuwd of ik morgen nog iets vooruit gezet wordt, want volgens mijn berekeningen zit het er nu gewoon een paar dagen naast. Dan zou ik 4 dagen nadat we geklust hebben pas zwanger zijn geraakt (mijn man was daarna weg voor werk dus ik weet het heel zeker )
Hoi dames. Hier was het even rustig, weekend weg geweest met de paarden en vriendinnen. Verder druk met werken en afleiding zoeken. Ben toch wel blij met de extra echo vrijdag. Woe duurt nog zo lang en ben zo onzeker...... Hoop dat vrijdag alles g9ed is, dan kunnen we met een beetje vertrouwen naar de termijn echo. Vandaag 9 weken als de laatste meting klopt. Hele dag nog misselijk helaas. Maar gelukkig nog niet over moeten geven. Dames die vandaag een echo hebben succes! Super leuk pakje zag ik voorbij komen. Ik hou van Dat groene bij baby's. Hebben jullie al ideeën voor de babykamer?
Balen zeg dat je nog de hele dag misselijk bent.. Wij hebben voorzichtig al wat ideeën opgedaan voor de babykamer, we vinden het heel leuk om een muursticker te nemen met een boom met van die schattige uiltjes enzo. Op www.stickerkamer.nl hebben we daar veel leuke van gezien! Voor de meubels willen we in januari gaan shoppen als alles goed blijft gaan
Ik had zwangerschapsdiabetes maar at niet overdreven veel of ongezond. Het zijn de genen. Ik kwam aan door het vele vruchtwater en het zware kind.
Wij krijgen de babykamer van vrienden van ons. Kinderwagen joolz mag ik overnemen van een collega. Matrasje koop ik wel nieuw.
Het heeft te maken met de innesteling. Daar kan best een aantal dagen verschil in zitten. Misschien heb je een vroege bevruchting gehad, maar is het eitje pas laat ingenesteld. Over een paar dagen zou ik me geen zorgen maken hoor
Je krijgt zwangerschapsdiabetes door aanleg en ook wel overgewicht. Als je lichaam moeite heeft met het reguleren van de eigen insuline aanmaak of als je lichaam juist een beetje ongevoelig wordt voor insuline. Ik kreeg het echt omdat ik veel te zwaar was en ik denk dat ik zonder zwanger te zijn al een beetje insulineresistent aan het worden was. Ik heb gisteravond echt behoorlijke buikpijn gehad. Het was één lange kramp in mijn baarmoeder. Ik deed mijn pyjamabroek aan, ging op de bank liggen en toen begon het. Heeft zeker 1,5 uur geduurd en heb een paar keer echt zitten denken of ik nou moest bellen of niet. Uiteindelijk ging het weg toen mijn man mijn benen ging masseren. Iemand enig idee waar het door kan komen? Heb dit nog nooit gehad.
Zeker een mooie echo! Ik heb de verloskundige net gesproken en ik krijg donderdagavond nog een termijnecho