@ de nieuwe dames; welkom @ de testen, prachtig allemaal. Heerlijk om te zien! @Vrouw1982 nog van harte gefeliciteerd! Hier mijn lijstje met testen
Hallo, meer mama's uitgerekend rond deze periode die het leuk vinden mee te kletsen?! Uitgerekend: 1 - 15 juni ♡ 1 juni Mom86, 32 jaar, 4e kindje, onbekend Zonnebloem92, 25 jaar, 3e kindje, onbekend 2 juni 3 juni 4 juni 5 juni Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, onbekend Dehi, 29, 3e kindje, onbekend 6 juni 7 juni 8 juni 9 juni 10 juni Rietje, 3de kindje, onbekend 11 juni 12 juni 13 juni 14 juni 15 juni ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (3) ----------------------------------------------- Afspraken: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te geven
Hoi meiden, ik kom voorzichtig mee kletsen. Ik zit nu pas op 12 dpo maar 2 dagen terug al positief getest. Niet gepland omdat de korte relatie met de vader al weer over is. Ik ben dus alleenstaand met nog 2 kleine kindjes. Ik wist overigens gelijk dat ik zwanger was en voel ondertussen van alles “kriebelen” onder in m’n buik. Er gebeurt voelbaar van alles daar binnen
Uitgerekend: 1 - 15 juni ♡ 1 juni Mom86, 32 jaar, 4e kindje Zonnebloem92, 25 jaar, 3e kindje Robijn89, 28 jaar, 3e kindje 2 juni 3 juni Lyan88, 30 jaar, 2e kindje 4 juni Marielle1985, 32jaar ,2e kindje Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 5 juni Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje Dehi, 29, 3e kindje 6 juni Stz90, 28 jaar, 1e kindje 7 juni Miltje, 34 jaar, 4e kindje Ritoy, 29 jaar, 3e kindje 8 juni Mitsy♡ 26 jaar ♡ 5e kindje 9 juni Williie, 25 jaar, 2e kindje 10 juni Mila27, 28 jaar, 2e kindje Rietje84, 34 jaar, 3de kindje 11 juni 12 juni Vrouw1982, 36 jaar, 2de kindje 13 juni 14 juni 15 juni ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (15) ----------------------------------------------- Afspraken: 12 oktober Robijn89 eerste echo 27 oktober Sienna96 eerste echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
@Rietje84 welkom en gefeliciteerd! Dat is misschien wel spannend om alleen voor 3 kleine kindjes te zorgen.
Hebben jullie ook al ergens last van? Ik ben nu alweer misselijk Bij mijn zoontje van week 6 tot week 20 maar vind dit wel erg vroeg!
Ja last van me rug. Vlagen van misselijkheid, maar nog geen gevoelige tepels. Oh en vandaag behoorlijk last van me darmen.
Jazeker, ik heb vreselijk gevoelige borsten, ben met vlagen misselijk en kokhals er dan wat af. Vanavond dacht ik heel even een soort van bandenpijn te voelen maar was al snel weer weg. Naar gevoel vind ik dat. Ik moet zo gaan werken, blughhh heb ik toch helemaal geen energie voor, ik wil slapen. Zo moe, kleine spruit slurpt nu al energie haha
Mijn boobs zijn al 2 weken heel pijnlijk.. maar kwam ook door de pregnyl.. nu zijn ze ook echt grooot.. maar die misselijkheid vind ik niks hoor heb echt een enorme angst voor spugen.. was bij mijn zoontje ook een drama Ooh ja snap dat je daar geen zin meer in hebt! Ik ben 4 maanden geleden gestopt met mijn nachtdiensten.. had het idee dat ik daardoor ook niet zwanger werd en aangezien we ook de mmm in gingen, ben ik daarmee gestopt.. nu wel heel blij mee haha werkse iig!
Aan alle nieuwe meiden; welkom en gefeliciteerd. Word een gezellig clubje zo . Qua klachten ben ik met vlage misselijk, maar ik heb vooral hele pijnlijke borsten. Al vanaf eisprong (meestal is het na eisprong over en nu hield het aan.). Het voelt alsof ze elk moment kunnen knappen .
Thnx! Tot 5.30 ongeveer. Ik woon tegenover mijn werk dus kan het lopend af dat scheelt haha. Lig meestal rond 06.00 in bed. Rond 07.00 worden de kindjes wakker maar dan staat m'n man op en gaat met ze naar beneden.