Ik had gisteren ook veel last van mijn buik. Na elke inspanning kreeg ik pijn, vervelend. En daarom vandaag heel rustig aan en niet naar mijn werk. Babykamer nog niet heel specifiek over nagedacht, wel wat ideetjes gepind op Pinterest Heb alle grotere babyspullen nog, behalve kledingkast/commode. Daar dus nog een oplossing voor bedenken.
Wij hebben niet eens een babykamer. En die gaat er denk ik voorlopig ook niet komen. Ik zou wel willen maar ik heb simpelweg geen kamers meer over! Dus de baby komt voorlopig bij ons op de kamer. En dan zien we wel. Als het een jongen is dan denken we erover om de jongens samen op onze kamer te doen en wij in de kleinste kamer. Als het een meisje is zullen we denk ik toch een kamer op zolder erbij moeten maken...
Dankjulliewel meiden, ik ben ook weer even gerustgesteld voor nu. Zo mooi om te zien hoe groot 'hij' alweer was. @Nuage Misschien bandenpijn of groeipijn oid? Ik heb voor de babykamer nog geen idee, ligt ook aan het geslacht wat we gaan doen. De baby krijgt de inloopkast als kamer (klinkt zielig haha, maar is gewoon een normale grote). Ik heb eigenlijk alles nog van mijn dochter, dus het is vooral de aankleding waar we over na moeten denken.
Zwangerschapsdiabetes krijg je door de verandering in hormonen. De hormonen kunnen er voor zorgen dat de aanmaak van insuline minder wordt. Als je flink te zwaar bent voor je zwangerschap dan heb je een verhoogd risico. Net zoals als je eerder een miskraam, een grote baby of eerder zwangerschapsdiabetes hebt gehad. Het komt dus niet zo zeer door veel eten. Je hebt er aanleg voor of niet. Mijn suikerwaardes zijn buiten mijn zwangerschap zelfs aan de lage kant maar ik heb toch 2 keer zwangerschapsdiabetes gehad. Ik ben ook echt wel te zwaar maar niet boven de grens van een bmi van 30 of hoger.
Mag ik even klagen? Ik vind zwanger zijn echt zo niet leuk. Bevallen vind ik prachtig en als de baby er is ben ik in de wolken. Maar die 9 maanden daarvoor zijn gewoon echt niet aan mij besteed. Bandenpijn, maagzuur, nachtmerries, en ik kan de hele dag wel huilen van die rot hormonen. Ik zou echt het liefst een winterslaap houden tot eind mei. Voor mijn gevoel begrijpt echt niemand in mijn omgeving dat gevoel. Bij mijn vorige zwangerschappen kreeg ik vragen of ik het kind wel wilde, dat ik niet negatief moest zijn, zwanger zijn is toch een geweldige ervaring enz enz. Nou voor mij niet . Het enige dat ik er leuk aan vind zijn de schopjes en bewegingen voelen maar verder mogen ze van mij mogen mannen nu wel eens een tijdje de baby's dragen
Hahahaha ik zie het helemaal voor me. Deurtje dicht.... @Nochti ik snap je wel. Aan de ene kant geniet ik volop en aan de andere kant zou ik willen dat het juni was. Toch geniet ik nog van de weekendjes met ons tweeen als de kids naar hun vader zijn. Dus tis maar goed eigenlijk dat het 9 maanden duurt haha
Even een hele gekke vraag. Voel me heel de dag al niet lekker, vooral misselijk, rare smaak in de mond en moe. Kom net thuis van een dag werken, waarbij ik de hele dag gezeten heb. Vanwege moeheid even gaan liggen, nu ik wil opstaan kan ik bijna niet meer lopen. Enorme pijn (alleen bij het opstaan en lopen) in mijn rechter boven been/bil. Kan hierdoor bijna niet rechtop staan. Met zitten en liggen totaal geen last. Kan dit door de zwangerschap komen? Of wellicht komt het door mijn spierziekte... Herkenbaar?
Mijn BMI is normaal juist onder de 18. Niet bepaald gezond maar zo is mijn lichaam nu eenmaal. Dus dat ik nu in zo korte tijd al 5 kilo ben aangekomen is echt bizar. Na me vorige bevalling heeft het 1,5 jaar geduurd om 2 kilo aan te komen en daarop te blijven....
Net de termijnecho gehad...... ons kleine mopje is gestopt met groeien en leven... intens verdrietig, het lijkt wel een slechte droom..... Ik weet even niet meer wat ik nog moet zeggen.....
Ik heb dat bijna elke dag, bij mij komt het door zwangerschaps ischias. Misschien heb je daar ook last van?