Ik had er nog nooit van gehoord. Even opgezocht, maar zo voelt het inderdaad. Ga het in de gaten houden en hopen dat het eenmalig is. Moet er niet aandenken dat dit de hele zwangerschap nog moet blijven! Hoe ga je er mee om, hoe doe je dat bijvoorbeeld met werk?
Wat een vreselijk bericht, ik kan gewoon de juiste woorden niet vinden. Heel veel liefde en sterkte gewenst.
Ah nee wat afschuwelijk te horen, zo onverwachts en nog zo laat.... Heel erg veel sterkte , woorden te kort....
@Moppie35 wat verschikkelijk zeg. Heel veel sterkte deze tijd. Dit is echt de grootste nachtmerrie...
Moppie35 neeeeee wat schrik ik hiervan!! Wanneer had jij de laatste echo dan gehad? Oh meis wat vreselijk... heel veel sterkte. Als ik ergens mee kan helpen qua vragen of wat dan ook dan help ik graag. Heel oneerlijk...
Anderhalve week geleden super mooie echo. Blijkt dat het hartje ongeveer 5 dagen geleden is gestopt met kloppen. Tenminste dat was de inschatting op basis van de lengtemeting. Voel me zo leeg, terwijl de ukkepuk nog steeds warm bij mij zit. Ergens wil ik dat t snel over is, maar ergens wil ik haar/hem nog niet loslaten. Zij/hij was zo welkom!!!!
10,1 ongeveer.... voor t eerst durfde ik een truitje voor mn zoontje te kopen, durfde ik met 6 weken een zwangerschapsbroek aan te schaffen. In mn achterhoofd dacht ik nog ‘zou dat bad luck zijn?’ Maar ik stapte eroverheen, want ik had die broek echt nodig. Altijd leef ik in een bepaalde angst (bij bijna alles) en nu voor t eerst in lange tijd liet ik t gaan en durfde ik te vertrouwen, te vertrouwen dat dit kleintje lekker ging groeien in mama’s buik. Ik ben lamgeslagen. 11 weken is al zo’n lange tijd, zat heerlijk op mn roze wolk, misselijk en wel....
Ik ga gewoon in de ziektewet als de pijn te erg wordt. Mijn baas is ervan op de hoogte en ik heb alles al geregeld voor als ik ineens uit val. Bij mijn vorige zwangerschap viel ik met 18 weken uit. Van de ene op de andere dag kon ik ineens niet meer autorijden omdat ik zelf mijn linkerbeen op moest tillen om op het pedaal te zetten en toen vond ik het mooi geweest..
Wat verschrikkelijk dit. Het moet een nachtmerrie zijn. Ik heb hier echt geen woorden voor. Zo oneerlijk
Oh, ik word nu wel weer erg nerveus voor morgen hoor. Zeker na het bericht van Moppie, we zijn er nog niet in die relatief veilige zone.
Ik kan me zo goed voorstellen dat je nog niet kan loslaten, maar ook niet heel lang wil wachten tot je kindje vanzelf uit je buik komt. Oh wat moeilijk Moppie, hoe gaat het vandaag? Heb je kunnen slapen?