Uitgerekend 1 juni t/m 15 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mom86, 18 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stz90

Stz90 Actief lid

2 jul 2018
    172
    163
    43
    Rotterdam
    Echt al een week last van mn darmen en sinds vandaag super gevoelige borsten

Werkse @Dehi

Welkom @Rietje84

2. Miltje

Miltje Niet meer actief

Sinds de ovulatie gevoelig tepels tot nu toe. Super moe en met vlagjes misselijk. Oh ja mijn darmen zijn ook harde aan het werken. Heb steeds het gevoel van verstopping :confused:.
    Maar ja.... ALLES VOOR DE BABYYYY:thumup:

3. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor het welkom!
    Het is mega spannend alleen met 3 kids. Ik twijfel eerlijk gezegd nog of ik het houd. Om te snappen waarom even kort mijn verhaal. Na 8 jaar mmm is het eindelijk gelukt om samen met m’n ex een kindje te krijgen. Het was dan ook een wonder dat Ik dankzij de mmm al relatief snel weer zwanger was. De kans dat ik spontaan zwanger zou worden was minder dan 1%. Ik heb 2 hele zware zwangerschappen gehad met zware diabetes en Bekkeninstabiliteit waardoor ik bijna in een rolstoel ben beland. 2 maanden terug ben ik zwanger geworden. Ik heb toen uit angst een abortus laten plegen. Dit omdat ik een tumor op m’n milt had waarvan ik niet wist of ik bestraling ed nodig had. Vorige week te horen gekregen dat het gelukkig volledig goedaardig is. Nu ben ik dankzij een afgegleden condoom en ondanks de morning-afterpil weer zwanger geworden. Geen contact meer met de vader aangezien hij terug is bij z’n ex. De twijfel is vooral of ik lichamelijk nog wel een zwangerschap aankan en hoe ok het in hemelsnaam moet zien te redden met 3 kindjes. M’n kindjes zullen tegen die tijd 5 en 3,5 zijn en dus al wel wat zelfstandiger maar nog steeds jong. Daarnaast heb ik epilepsie en reuma wat me in het dagelijks leven beperkt en wat tijdens een zwangerschap niet gunstig is. M’n gevoel schreeuwt dat ik het kindje wil houden maar m’n verstand is het daar niet helemaal mee eens. Het feit dat ik hier nu ben is omdat ik m’n keuze wel heb gemaakt denk ik, al blijf ik twijfelen.

Sorry toch wat langer geworden dan gedacht ☺️

4. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Lastig die nachtdiensten. Hopelijk hoef je dat niet te vaak te doen.

Qua kwaaltjes heb ik lichtjes last van misselijkheid en voel van alles in m’n buik. M’n borsten zijn gegroeid en iets gevoeliger en ik ruik ineens mega goed. Niet echt een voordeel

5. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Hier qua kwaaltjes af en toe misselijk en m'n darmen.. Ik kan echt moeilijk voor #2. Verder gevoelige tepels, borsten zelf niet. Ik voel me wel echt anders dan de afgelopen 2 x. Dat geeft me hoop

6. Stz90

Stz90 Actief lid

2 jul 2018
    172
    163
    43
    Rotterdam
    dat extra goed kunnen ruiken *zucht* niet altijd een voordeel inderdaad (vooral in het OV :|)

7. Marielle1985

Marielle1985 Bekend lid

20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Ik ben echt super moe, echt niet normaal. Verder last van borsten en veel last van darmen. Maar heb ook pds en speelt nu lekker op.

8. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    @riet86, dat is een keuze die je alleen zelf kunt maken. Een hele heftige en moeilijke, van beide kanten. Heel veel sterkte.

9. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Zo blij met mijn oploop!!! :thumup:

Bijgevoegde bestanden:

Miltje, Stz90 en Dehi vinden dit leuk.
  10. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Qua kwaaltjes ben ik af en toe misselijk, maar eerder wat weeïg. Heel moe. Ik kan de hele dag wel slapen. En mijn buik is echt opgezwollen. Heb ook enorme last van winderigheid :confused: ook steken net boven mijn schaambeen. Het lijkt wel beurs. Dat komt en gaat.

Bij mijn zoon ben ik 8 maanden misselijk geweest. Daar hoop ik nu niet op.

11. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Dit is wel echt een heavy verhaal.
    Jij bent de enige die hier een beslissing in kan nemen, zo lang je twijfelt zou ik nog geen definitief besluit nemen.
    Is er iemand in je omgeving met wie je kan praten? Enkel al zodat je het van je af kunt praten en niet alleen met dit dubbele gevoel zit.
    Heel veel sterkte met welk besluit je ook gaat maken.

12. Stz90

Stz90 Actief lid

2 jul 2018
    172
    163
    43
    Rotterdam
    Woouuw goed te zien zeg! Ik ga nu even snel naar de kruitvat 2v5, wil ook graag een oploop gaan zien :D

13. Miltje

Miltje Niet meer actief

Je ziet in een moelijk positi
    ziet er super goed uit ;)

14. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL

Ik heb m’n ouders en vriendinnen met wie ik kan praten. Welk besluit ik ook neem, ze zullen me hoe dan ook steunen. Ik neem ook de tijd om te beslissen en wil het weloverwogen doen om spijt achteraf te voorkomen.

15. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Loopt mooi op!!

16. Stz90

Stz90 Actief lid

2 jul 2018
    172
    163
    43
    Rotterdam
    hèhè de oploop begint een beetje te komen...
    schrok net wel even want ik zag een beetje bloed, maar dat schijnt 'normaal' te zijn toch?

Bijgevoegde bestanden:

Mitsy vindt dit leuk.
  17. Stz90

Stz90 Actief lid

2 jul 2018
    172
    163
    43
    Rotterdam
    fijn dat je steun krijgt en goed dat je tijd neemt voor deze moeilijke beslissing

18. Mitsy

Mitsy Actief lid

16 mei 2018
    117
    85
    28
    Vrouw
    Welkom!

19. Mitsy

Mitsy Actief lid

16 mei 2018
    117
    85
    28
    Vrouw
    Heb bij mijn eerste en derde zwangerschap ook wat bloedverlies gehad in het begin. Komt vaak omdat de baarmoedermond gevoeliger is er de adertjes dikker zijn en oppevlakkiger liggen.
    Ziet er mooi uit!

20. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Beetje bloed is heel normaal. Had ik ook bij m’n 2de zwangerschap.

Deel Deze Pagina