Uitgerekend 1 juni t/m 15 juni 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mom86, 18 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
  2. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Nogmaals heel veel sterkte. Heel oneerlijk allemaal:cry:. Woorden schieten tekort...

3. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik heb vandaag om 17.30 de termijnecho, heel laat pas helaas. Stiekem knijp ik hem heel erg. Ik vind het zo erg om te lezen dat er al meerdere hartjes zijn gestopt:(. Toch wat angstiger vandaag dan ik had gehoopt. Hopelijk is straks alles oké..

Dotjes en miniVosje vinden dit leuk.
  4. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
  5. Mom86

Mom86 Niet meer actief

@Marielle1985 , wat een nachtmerrie..! Wil jullie onwijs veel sterkte wensen met dit verlies...

6. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Ik moet nog 3 nachtjes slapen voor de termijnecho. En ik wordt ook erg onzeker door weer een gestopt hartje :cry::cry:

Dames met echo vandaag hopelijk alleen maar goed nieuws.

7. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
  8. Mitsy

Mitsy Actief lid

16 mei 2018
    117
    85
    28
    Vrouw
    @Marielle1985 nogmaals heel veel sterkte. Het is zo oneerlijk! :(

Wij doen ook geen nipt, alleen de 20 weken echo.
    Ik ben even niet zo actief geweest hier. Zulke drukke dagen gehad. Vorige week heb ik een extra (pret)echo gehad. Was onwijs nerveus of alles wel goed ging en wilde even zekerheid voor we het aan de kinderen zouden vertellen.
    Gelukkig was alles goed en haalde het kindje grappige dingen uit. Het lag eerst met het hoofdje links, toen sprong het omhoog en uit beeld en toen het weer in beeld kwam lag het met het hoofdje naar rechts. Ze kon geen foto maken van het handje of beentje want het was te bewegelijk.

We hadden al 2 weken een konijnen knuffeltje met een geheimpje in huis. De kinderen waren dus al flink aan her raden wat het geheim zou zijn.
    Dit weekend mochten de jongens hun schoentje zetten en daarbij hadden we nog een extra paar baby slofjes bij gezet met cadeautjes. Ze riepen eerst dat het konijn een baby kreeg of zelfs een tweeling:roflmao:
    Toen het doordrong dat ik een baby in mijn buik had waren ze heel blij. Meteen knuffels en kusjes voor de baby! Smolt helemaal ♡
    Smiddags lekker naar de intocht geweest en zelfs op de foto met sinterklaas! De dag kon niet meer stuk :)

Mom86, Lily94 en Trassi vinden dit leuk.
  9. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hier een goeie echo gehad!! Een kleine druktemaker in mijn buik. Helaas wilde hij niet helemaal van de voorkant op de foto haha. Ben zo opgelucht.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      75,5 KB
      Weergaven:
      37
    Mitsy, Phloxie, Mom86 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Ik begrijp je gevoel, dit zal nog een tijd duren. Sterkte met het loslaten. Het letterlijke loslaten vond ik het moeilijkste.
    Want als je het kwijt bent is het gevoel dat het nooit geweest is, terwijl dat wel degelijk zo is. Het was jullie perfecte kindje en houdt altijd een speciaal plekje.
    Heel veel sterkte.. x

11. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Getsie ik zie dat jou "vorige" uitgerekende datum al akelig dicht in de buurt komt. Heel veel sterkte als het zo ver is meid

12. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Ik ben echt aan het aftellen naar vrijdag, voor mij betekent die 12 weken grens toch echt veel. Ook al is dit misschien helemaal niet waar, maar heb dan toch het gevoel dat ik pas echt er in mag gaan geloven dat het goed zal gaan

13. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje ben beetje laat want ben goed ziek geweest maar ik schrik hier wel van. Wat ontzettend verdrietig. Hele dikke knuffel en veel sterkte..!!

14. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje wat verschrikelijk. Weet niet eens hoe te reageren hierop. Wens je veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

15. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dames.

Wens de dames veel sterkte die de baby verloren hebben en hoop oprecht dat er snel mooiere tijden komen.

Maar wat veel mooie berichten ook zeg. Meiden die een mooie echo hebben gehad, gefeliciteerd!!

Ben een week goed ziek geweest samen met mn zoontjes en man. Koorts, griep, blaasontsteking. Het was echt van alles wat. Nu gelukkig beter.

Gisteren de termijnecho gehad. Weer 4 dagen vooruit gezet dus 11.1 vandaag. Zal zo een foto plaatsen.

Voor de meiden die nog moeten, veel plezier met t kijken naar de kleine!

Mitsy, Phloxie, miniVosje en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Dexendon

Dexendon Bekend lid

25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Pff net terug uit het ziekenhuis. Hadden veel gesprekken, intake, verloskundige, de gyn, bloedprikken, omdat we naar ander ziekenhuis zijn nu.
    Maar wat een prachtige echo hadden we. De baby danste in mijn buik, en opeens "zwaaide"de baby met zijn handje naar ons... Ben zo opgelucht

Sienna96, Mitsy, Jolicoeur en 10 anderen vinden dit leuk.
  17. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed was. Snap na het bloedverlies dat dat lekker oplucht !! Geniet ervan!!

18. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zag dat er velen een NUB voorspelling deden. Ik weet er letterlijk niks van dus wat denken jullie te zien??

Bijgevoegde bestanden:

Sienna96, Jolicoeur en Lvdv89 vinden dit leuk.
  19. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier nog 1 want weet niet exact wat je moet zien om de nub vast te stellen!!

Bijgevoegde bestanden:

Sienna96, Jolicoeur en Dotjes vinden dit leuk.
  20. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Lief!
    Hier is de pijn verzacht met vandaag een goede termijnecho.
    Nu 11w2d, dus in totaal zelfs 4 dagen vooruit gezet

Bijgevoegde bestanden:

Sienna96, Mitsy, Jolicoeur en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina