oh jeetje hopelijk wordt alles weer snel aangevuld en voel jij je beter. Sterkte in het ziekenhuis en hopelijk vanavond wel in je eigen bed slapen.
@Kimberley92 Sterkte! Je gaat je met een infuus en vitamines echt weer beter voelen. Laat je daar maar goed verzorgen. Ik weet niet hoeveel ketonen je had, maar meestal houden ze je wel tot de ketonen uit je urine zijn verdwenen. Zorg er ook voor dat je geprikt wordt door iemand met ervaring, want je aders zullen met uitdroging iets minder makkelijk zijn te vinden.
Ik mocht kiezen of opname of nu 1L glucose/zout en met veel medicijnen naar huis. Nou ik gaat heerlijk in mijn eigen bed slapen! Ik had alleen geen idee dat dit spoed zou zijn en ik hier dus het spoednummer van de verloskundige voor mocht bellen. Hoop dat ik me snel beter voel! Krijg Primperan zetpil, Emesafene zetpil, Movicolon en Antagel voor de maag
We hebben net voor t eerst t hartje gehoord❤️ ging wel moeizaam want ik denk dat hij/zij een goede springer later wordt
Waarom movicolon als ik vragen mag? Dat maakt toch juist je ontlasting dun? Is dat handig als je al niks binnen houd? Fijn dat je lekker thuis bent. Hoop dat je je snel beter gaat voelen!
Fijn dat je in je eigen bed mag slapen. Hopelijk voel je je snel beter! Fijn gevoel hé hartje horen!!
29 mei ♡ Robijn89, 28 jaar, 3e kindje 30 mei ♡ Mom86, 32 jaar, 4e kindje 31 mei ♡ Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 2 juni 3 juni 4 juni ♡ Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje ♡ Ritoy, 29 jaar, 3e kindje ♡ Dehi, 29, 3e kindje 5 juni ♡ Jolicoeur, 36 jaar, 1e kindje 6 juni 7 juni ♡ Lily94, 24 jaar, 1e kindje ♡ Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje 8 juni ♡ Mitsy, 26 jaar, 5e kindje ♡ Fien25, 31 jaar, 2e kindje 9 juni ♡ Mila27, 28 jaar, 2e kindje ♡ Williie, 25 jaar, 2e kindje ♡ Phloxie, 38 jaar, 2e kindje 10 juni ♡ Rietje84, 34 jaar, 3de kindje ♡ Liefdes, 32 jaar, 2e kindje ♡ Dexendon, 33 jaar, 1e kindje 11 juni ♡ lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje ♡ Melmel , 28 jaar , 4e kindje ♡ Dotjes, 29 jaar, 3e kindje 12 juni ♡ Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje ♡ Nuage, 36 jaar, 3e kindje 13 juni ♡ Yankee, 31 jaar, 3e kindje ♡ Luipaard88, 30 jaar, 2de kindje 14 juni ♡ Tinywish,26,2e kind ♡ Nochti, 37, 6e kindje ♡ Minivosje, 27 jaar, 1e kind 15 juni ♡ Ponyh, 38, 2de kindje 17 juni ♡ Miesje25, 31 jaar, 2e kindje ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (28) ----------------------------------------------- ⭐️Liefsvanha⭐️Zonnebloem92 ⭐️Lorraine89⭐️Doornroosje94 ⭐️Momtobejuni2019⭐️Miltje ⭐️Stz90⭐️Jale ⭐️Moppie35 ⭐️Marielle1985 Afspraken: 21 November Phloxie intake Mitsy termijnecho 23 November Williie termijnecho Nuage 7e echo zkh Miesje25 termijnecho 26 November luipaard88 termijnecho Nochti 4e echo Rietje84 afspraak gyn Jolicoeur Counseling 29 November Melmel termijnecho Lvdv89 termijnecho 30 November Robijn89 afspraak gyn 5 December Kimberley92 afspraak VK 6 December Sienna96 geslachtsbepaling + controle Ponyh counseling nipt 7 December Minivosje termijnecho 10 December Lvdv89 geslachtsbepaling Lesliefje controle vk 11 December Rietje84 geslachtsbepaling ? December Nuage, geslachtsbepaling 15 December Dehi geslachtsbepaling Melmel geslachtsbepaling 17 December Jolicoeur geslachtsbepaling Ponyh Controle gyn 19 December Fien25 geslachtsbepaling Lautjuh85 geslachtsbepaling 21 December Lily94 geslachtsbepaling Ritoy geslachtsbepaling 29 December Miesje25 geslachtsbepaling 2 januari Ponyh vroege guo 17 januari Ponyh controle gyn WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Ik probeer steeds de lijst aan te passen maar lukt me niet zo. Kan iemand me zetten op 10 juni. Heb nog geen pretecho ingepland. Doe ik morgen. Gaan jullie ook in week 15? Dan kan het hier pas.
Nee mij ook niet.... Vanaf 15 weken kan het geslacht gezien worden. Al zeiden ze hier liever naar 16 a 17 weken. Ik krijg met 16. 2 de vroege guo, misschien wacht ik daar op
@Yankee hier kan het ook vanaf 15 weken en liever zelfs wat later, dus ik heb de pretecho gepland met precies 16 weken
Het is mijn 2e. Ondanks dat ik -8 kilo zit, heb ik wel een beginnend buikje! Dit is jouw eerste toch? Toen had ik vanwege HG een ieniemini buikje die kleiner was dan 20 weken dan mijn nicht aan het eind . Ik heb de hele zwangerschap in mijn normale broeken kunnen lopen!
Dit wordt mn 3e. Overdag valt het mee en lijk je niets te zien. Maar in de avonden heb ik toch opeens een buikje!