Ik vind het echt bizar wat die vrouw zegt maar vooral wat ze denkt.. en hoop dan ook dat ze echt in een psychose zit en ze dit niet met haar volle verstand zegt...
Ja die kans zit er in.. Eigenlijk moeten we er gewoon niet op reageren, daar is ze juist op uit. Maar die dingen die ze zei kan echt niet.
Ja, dat was zij. En ze heeft gisteren een topic geopend dat ze het pestgedrag niet vond kunnen.. waarop reacties kwamen met dat haar verhaal niet klopte, dat het klonk alsof ze gewoon een heftige menstruatie had gehad. Waarop ze dingen zei als 'stelletje zielige mensen, jullie willen gewoon aandacht. En jullie gebruiken je dode kind om je gelijk te krijgen.. bladiebla." Ze zei ook een keer dat we onze miskramen vast verzonnen hadden. Nou zeg ik je, zou fijn zijn als dat zo was . Zou mij een hoop rouw gescheeld hebben. Maar goed! Ik ga feest vieren, mijn dochter is jarig!
Dat huh topic had ik ook gelezen, fijn dat se verwijderd is, vond het gewoon een gek wijf... Gefeliciteerd met je dochter!!!
Oh het topic heb ik gemist. Moet eerlijk zijn dat ik in weinig andere topics kijk haha Ik las over het meisje van 6.... Heel erg. Dat moet niet zo zijn...vreselijk. sterkte
Ze heeft zelfs haar “miskraam” lucie genoemd Die is echt gek. Heb verder niet in het topic gereageerd
Ja dat is het beste vriendinnetje van mijn dochter. Echt heel verdrietig inderdaad. Gefeliciteerd @Robijn89 met je dochter!