Heb dat topic ook gemist. Maar klinkt beetje gek allemaal. Jeetje wat erg van het meisje van 6. Dan sta je toch mooi weer even stil bij het feit dat gezondheid niet zo vanzelfsprekend is. Veel sterkte en beterschap toegewenst. Hier ook een pretecho ingepland 17 december. Toch wel spannend hoor!
Vandaag wilde mijn vriend opeens babykamers gaan kijken, daar zeggen we natuurlijk geen nee tegen! Pfff en wat een keuzes heb je allemaal. We waren uiteindelijk beland op de afdeling kinderwagens, hoe kan je daar nu uit kiezen haha, de ene mooier dan de ander nog... Dit gaan een lang proces worden ben ik bang haha
Volgens mij is ze gewoon nog op het forum hoor... heb overigens het topic niet gelezen. Maar haar naam zegt me wel iets. En ja Dicky34 is ook wel apart inderdaad...
Lekker stil hier Geen nieuws is goed denk ik dan maar! Wij hebben een luie zondag, dochter is beetje ziek. De week die komt is druk, dus hoop dat ik de energie ervoor heb!
Ja heerlijk dagje. Vanmorgen op kraamvisite geweest en vanmiddag bij de oma van mijn man geweest om het nieuws te vertellen. Nu lekker op de bank met een dekentje. Genieten van onze nieuwe tv
Inderdaad rustig hier! Ik heb ook een drukke week gepland staan, maar gelukkig ben ik niet meer zo moe als een paar weken terug. Moet dus wel lukken deze week
Dames ik wil het gewoon echt van de daken gaan schreeuwen alleen weet mijn zwager het nog niet en moet ik tot donderdag avond nog mijn mond houden Oohhh wordt steeds moeilijker
Ja hier zou ik het ook willen schreeuwen maar op de een of andere manier durf ik het nog niet..... 11.1 nu. Nog maar even wachten. Ik heb de afgelopen dagen echt last van mijn buik. Zit heel snel vol, en kan moeilijk naar de wc. Misschien toch maar even zakjes vragen aan de ha
Hier ook vooral heel druk geweest. Gister via mp een kinderwagen gekocht die er echt nog nieuw uitziet. Ik had nog een wagen maar nu hebben m’n ouders er ook een en hoeft m’n moeder niet elke weet de wagen mee te slepen. Ik heb het vorige week bekend gemaakt. Vandaag dan eindelijk m’n 12 weken dansje
12 weken!!! *doetduizendvreugdedansjes* (en als extra geruststelling gaat onze IVF poging-teller nu weer op nul)
Ook 12 weken! Voel toch bijzonder om deze grens voorbij te zijn. Nog drie weken tot het geslacht en dan kunnen we echt gaan shoppen
@Dexendon ik dacht dat dat vanaf 16 weken was? Maar als het 12 weken is staat die van ons ook weer op 0
Hier ook alweer 12 weken vandaag!! Gaat stiekem best wel snel allemaal. Straks als we het geslacht weten dan weet ik of ik veel kan shoppen. Heb al een zoontje van juni 2017 dus als het weer een jongen wordt heb ik wel heel erg veel al thuis wat nog in nieuwstaat is. Succes meiden die vandaag een echo hebben.
Heeft er iemand een gevoel wat betreft geslacht? Je weet het natuurlijk nooit zeker, maar misschien omdat mn zwangerschappen een beetje identiek zijn aan die vd jongens, en ik al 2x heb gedroomd dat het een jongen is, verwacht ik eigenlijk wel een 3e jongentje.