Ik heb sterk het gevoel dat het een jongen is. Vanaf het begin direct al gehad. Eigenlijk nergens op gebaseerd en puur een gevoel In mijn omgeving denken ook veel mensen dat het een jongen is. Mijn 6 vriendinnen gingen met elkaar een weddenschap aan of het een jongen of meisje zou zijn, gokken ze allemaal een jongen. Ehh.. op die manier valt er niet veel te winnen met een weddenschap
Ik denk ook dat wij een meisje krijgen, maar dat komt puur omdat ik geen jongensnaam kan bedenken meisjesnaam hebben we wel. Toch heb ik gedroomd dat ik een jongen kreeg haha.
Ik kan ook geen jongensnaam bedenken, maar toch denk ik dat het een jongen is haha. Dat wordt dan nog wat heb alle lijsten al doorzocht maar ik vind gewoon geen enkele jongensnaam echt heel leuk..
Nee, mijn arts vertelde bij 12 weken. Nu gaan we er natuurlijk gewoon vanuit dat we helemaal geen nieuwe poging meer nodig hebben, maar het geeft me net meer rust.
Ik wist eerst zeker dat dit een jongetje word, maar ik twijfel nu omdat ik steeds droom dat we een dochter krijgen. In het skullstopic denken ze ook een meisje, en die hadden het vorige keer ook goed . Ach we zien het wel. Kan hoe dan ook gaan shoppen, want er is seizoensverschil.
Ben heel benieuwd wanneer iemand de baby voor het eerst gaat voelen! Zal denk ik nog wel even duren, maar kan echt niet wachten
Ik heb vandaag geprikt voor de nipt. Laat het wachten maar beginnen pfff 2 weken. Wel nog even een echo gemaakt, omdat er normaal binnen 1 week na termijnecho nipt geprikt wordt en dat was nu langer geleden. Ik vond dat helemaal niet erg nog even spieken. Hij maakte zo een sprongetje tijdens de echo zo mooi om te zien.
Ik had in het begin sterk het gevoel dat het een jongetje is maar denk ondertussen een meisje. Ik heb ook een lichte voorkeur voor een meisje. Ik heb altijd gedacht dat ik 2 meiden en een jongen zou krijgen. Ik heb van beide 1 dis dan moet dit een meisje worden. Het wordt sowieso shoppen want beide waren een ander seizoen
Ik denk een jongen. Had bij m'n andere 2 kinderen ook meteen een gevoel. Beide keren waren ook juist.
Ik dacht altijd een meisje en een jongen.. Dus dan zou het toch een jongetje zijn. We wachten (on)geduldig af .
Hier nog steeds sterk het gevoel dat het een jongen is. Alleen me vriend is sinds een week zeker dat het een meisje is...
Hoi allemaal, Ik wilde nog even iets van mij laten horen voor ik deze groep ga verlaten. Mijn zwangerschap gaat nog steeds erg goed en ik heb vanmorgen de termijn echo gehad. Mijn uitgerekende datum staat op 18-juni vandaar dat ik hier niet meer zal meeschrijven. Of in mijn geval vooral meelezen want dat is wat ik vaak deed ivm de geschatte uitgerekende datum die eerder aa de hand van de echo berekend was. Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en goede zwangerschap!
29 mei ♡ Robijn89, 28 jaar, 3e kindje 30 mei ♡ Mom86, 32 jaar, 4e kindje 31 mei ♡ Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 4 juni ♡ Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje ♡ Ritoy, 29 jaar, 3e kindje ♡ Dehi, 29, 3e kindje 5 juni ♡ Jolicoeur, 36 jaar, 1e kindje 7 juni ♡ Lily94, 24 jaar, 1e kindje ♡ Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje 8 juni ♡ Mitsy, 26 jaar, 5e kindje ♡ Fien25, 31 jaar, 2e kindje 9 juni ♡ Mila27, 28 jaar, 2e kindje ♡ Williie, 25 jaar, 2e kindje ♡ Phloxie, 38 jaar, 2e kindje 10 juni ♡ Rietje84, 34 jaar, 3de kindje ♡ Liefdes, 32 jaar, 2e kindje ♡ Dexendon, 33 jaar, 1e kindje ♡ Yankee, 31 jaar, 3e kindje ♡ Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje 11 juni ♡ lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje ♡ Melmel , 28 jaar , 4e kindje ♡ Dotjes, 29 jaar, 3e kindje 12 juni Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje ♡ Nuage, 36 jaar, 3e kindje 13 juni ♡ Luipaard88, 30 jaar, 2de kindje 14 juni ♡ Tinywish,26,2e kind ♡ Nochti, 37, 6e kindje ♡ Minivosje, 27 jaar, 1e kind 15 juni ♡ Ponyh, 38, 2de kindje 16 juni ♡ Miesje25, 31 jaar, 2e kindje ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (27) ----------------------------------------------- ⭐️Liefsvanha⭐️Zonnebloem92 ⭐️Lorraine89⭐️Doornroosje94 ⭐️Momtobejuni2019⭐️Miltje ⭐️Stz90⭐️Jale ⭐️Moppie35 ⭐️Marielle1985 Afspraken: 29 November Melmel termijnecho Lvdv89 afspraak gynaecoloog 30 November Robijn89 afspraak gyn 5 December Kimberley92 afspraak VK 6 December Sienna96 geslachtsbepaling + controle Ponyh counseling nipt 7 December Minivosje termijnecho 10 December Lvdv89 geslachtsbepaling Lesliefje controle vk 11 December Rietje84 geslachtsbepaling ? December Nuage, geslachtsbepaling 15 December Dehi geslachtsbepaling Melmel geslachtsbepaling 17 December Jolicoeur geslachtsbepaling Ponyh Controle gyn 19 December Fien25 geslachtsbepaling Lautjuh85 geslachtsbepaling 21 December Lily94 geslachtsbepaling Ritoy geslachtsbepaling Williie controle VK 28 December Williie geslachtsbepaling 29 December Miesje25 geslachtsbepaling 2 januari Ponyh vroege guo 17 januari Ponyh controle gyn WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.