Wat leuk! Van harte gefeliciteerd!! De rest van de nieuwe dames, ook gefeliciteerd Echt knap dat je dat kan. Ik kan nu al niet wachten tot ik weet of het een jongen of een meisje wordt. Te nieuwsgierig haha
Hier nu toch weer bang! Vandaag was m'n NOD en net bruin bij afvegen. Alsjeblieft, laat het deze keer wel goed gaan! Maar ben zo bang dat het nu weer misgaat
Ik had ook 2 dagen bruid/donkerrood bloedverlies! Zo lang het niet helderrood en veeeel is, zou ik me geen zorgen maken.. Al doe je dat natuurlijk wel, want ik maakte me ook zorgen Ik ga voor je duimen dat het gewoon oud bloed is...
Oh wat eng... Ik ga heel hard voor je duimen!! Probeer positief te blijven. Lopen je zw testen nog op?
@Sienna96 geen testen meer in huis. Dus dat weet ik niet. @Jolicoeur nog steeds bruin bij afvegen. Vorige was dat 2 dagen zo en daarna rood. Pffff
Ze zeggen dat het zeurderig gevoel erbij hoort en je kan oud bloed verliezen. Zolang het geen vers bloed is en niet meer dan een eetlepel zou het nog goed zitten. Helaas voel je zelf het altijd het beste. Ik hoop dat her niks ernstig is en dat vanmiddag het bloeden klaar is.
Het bloedverlies is wel gestopt inmiddels, maar heb toch even naar de praktijk gebeld vanmorgen of ze me eind deze week nog kunnen zien. Vrijdag om 08.45 gaan we weer even kijken (tenzij er een bevalling is aan gezien et geen officiële spreekuur is). Oja en op basis van de echo van vorige week hadden ze al een schatting gemaakt qua uitgerekende datum. Ik zou nu 6w2d zijn al.. En zou dus de uitgerekende datum rond 25 mei liggen...
Hallo dames, ik meld me hier voorzichtig. Vind het leuk om mee te lezen en wellicht ook te schrijven maar omdat het bij mij al drie keer is misgegaan ben ik wat voorzichtig. En @Stz90 ik ben al een solomoeder van een klein meisje en hoop dus nog een kindje aan mijn gezin toe te voegen
Oh das al even verder dan je dacht! Ik had bij mijn zoon rond die periode ook bloedverlies bij het afvegen. Was ook ontzettend onzeker, maar was uiteindelijk niets. Heel veel succes met de echo! Duim voor je dat alles goed is
En nu is het dan echt! Net de verloskundige gebeld en ik kan op 1-11 terecht. In overleg toch geen vroege echo (maakt meer onzeker dan zeker). Dus nu aftellen tot 1 november Ik denk dat mijn uitgerekende datum 11-6 is, dus een dagje eerder dan ik eerder dacht.
Uitgerekend: 1 - 15 juni ♡ 1 juni Mom86, 32 jaar, 4e kindje Zonnebloem92, 25 jaar, 3e kindje Robijn89, 28 jaar, 3e kindje 2 juni 3 juni Lyan88, 30 jaar, 2e kindje 4 juni Marielle1985, 32jaar ,2e kindje Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 5 juni Jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje Dehi, 29, 3e kindje 6 juni Stz90, 28 jaar, 1e kindje Megan, 29 jaar, 1e kindje 7 juni Miltje, 34 jaar, 4e kindje Ritoy, 29 jaar, 3e kindje 8 juni Mitsy♡ 26 jaar ♡ 5e kindje 9 juni Williie, 25 jaar, 2e kindje 10 juni Mila27, 28 jaar, 2e kindje Rietje84, 34 jaar, 3de kindje 11 juni Vrouw1982, 36 jaar, 2de kindje 12 juni 13 juni 14 juni 15 juni ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (15) ----------------------------------------------- Afspraken: 12 oktober Robijn89 eerste echo 27 oktober Sienna96 eerste echo 1 november Vrouw1982 eerste echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.