Zo wat is er veel gepraat!!! Wat goed dames dat jullie je hier nog laten zien. Chapeau hoop dat het ook bij jullie snel raak is!! Hier vandaag controle gehad, zitten we in de wachtkamer komt de assistente vragen wie we waren, want ze had een uitslag nipt voor ons Gelukkig was alles goed!!! Niets gevonden. Helemaal blij en enigzins geëmotioneerd ging ik bij de gyn naar binnen. Het voelt allemaal nog zo onwerkelijk en dan weer een stap verder is zo fijn. Zou het dan nu wel goed gaan.... Tijdens de controle was er wel wat misgegaan met de bloedtesten want ze hebben de 12 weken bloedtest niet gedaan. Alleen nipt en suiker.... morgen weer terug dus om te prikken. Volgende week de 24ste hebben we de geslachtecho. We wilde dl pas na de 20weken echo vertellen dat er een broertje of zusje komt, maar nu besloten dat ze volgende week mee mag naar de geslachtsecho. Hoe reageren jullie kinderen erop? Niet zozeer het vertellen maar ook daarna. Zijn ze zich bewust ervan? Mijn dl is nu 4 jaar. Dacht eerder dat beseft ze toch niet en het duurt nog zo lang..
Oh morgen mag ik de krat voor he t laatst buiten zetten, stiekem wel blij. Al had ik maar 1krat. De keren hiervoor 2. Nu ook door de winterstop maar 9 weken meegedaan.
Mijn dochter is 3 maar die begrijpt het heel goed. Ze verteld tegen iedereen dat de baby in mama's buik een jongetje is en zit vol vragen; waar de baby moet slapen, of hij ook in mijn buik poept, of hij keelpijn kan hebben enzovoort.
It's a BOY 100% zeker een jongen, en ook zag alles er goed uit. Maar wel een eigenwijs kind. Wou niet goed gaan liggen
28 mei ♡ Mom86, 32 jaar, 4e kindje 29 mei ♡ Robijn89, 28 jaar, 3e kindje 31 mei ♡ Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 4 juni ♡ Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje ♡ Ritoy, 29 jaar, 3e kindje ♡ Dehi, 29 jaar, 3e kindje 5 juni ♡ Jolicoeur, 36 jaar, 1e kindje 7 juni ♡ Lily94, 24 jaar, 1e kindje ♡ Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje ♡ Mila27, 28 jaar, 2e kindje 8 juni ♡ Mitsy, 26 jaar, 5e kindje ♡ Fien25, 31 jaar, 2e kindje ♡ Williie, 25 jaar, 2e kindje 9 juni ♡ Phloxie, 38 jaar, 2e kindje 10 juni ♡ Rietje84, 34 jaar, 3e kindje ♡ Liefdes, 32 jaar, 2e kindje ♡ Dexendon, 33 jaar, 1e kindje ♡ Yankee, 31 jaar, 3e kindje ♡ Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje ♡ Rrbaby, 23 jaar, 1e kindje ♡ Melmel, 28 jaar, 4e kindje ♡ Nuage, 36 jaar, 3e kindje 11 juni ♡ lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje ♡ Dotjes, 29 jaar, 3e kindje 13 juni ♡ Luipaard88, 30 jaar, 2de kindje 14 juni ♡ Tinywish,26,2e kind ♡ Nochti, 37, 6e kindje ♡ Minivosje, 27 jaar, 1e kind 15 juni ♡ Ponyh, 38, 2de kindje 16 juni ♡ Miesje25, 31 jaar, 2e kindje ----------------------------------------------- jongen (7) | meisje (7) | verrassing (1) | onbekend (16) ----------------------------------------------- ⭐️Liefsvanha⭐️Zonnebloem92 ⭐️Lorraine89⭐️Doornroosje94 ⭐️Momtobejuni2019⭐️Miltje ⭐️Stz90⭐️Jale ⭐️Moppie35 ⭐️Marielle1985 Afspraken: 17 December Ponyh Controle gyn Robijn89 Controle gyn Minivosje geslachtsbepaling 18 December Phloxie controle vk 19 December Fien25 geslachtsbepaling Lautjuh85 geslachtsbepaling 20 December Ritoy Intake gynecoloog 21 December Ritoy geslachtsbepaling Williie controle VK 23 December Lvdv89, controle VK 24 December Jolicoeur controle gyn 27 December Sienna96, controle VK 28 December Williie geslachtsbepaling 29 December Miesje25 geslachtsbepaling 2 januari Ponyh vroege guo Melmel controle vk 8 januari Robijn89 GUO Ritoy Controle vk 9 januari Kimberley92, Controle verloskundige 14 januari Sienna96, 20 weken echo Lesliefje, 20 weken echo 15 januari Kimberley92, 20 weken echo 16 januari Jolicoeur 20 weken echo lautjuh85 GUO Phloxie 20-weken echo 17 januari Ponyh controle gyn Ritoy 20 weken echo 18 januari Melmel , 20 weken echo 23 januari Lvdv89, 20 wek echo gyn WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. ------------------------------------------------------
Wat lief je berichtje! Ik zou het je zo gunnen om volgend jaar een gezond baby’tje in je armen te hebben !! Hoop het echt heel erg voor je. Fijn om te horen dat het stukje bij beetje beter gaat met je. Digitale knuffel terug coor je!
Wat leuk @Jolicoeur & @miniVosje .. een meisje en een jongen. Gefeliciteerd!! Verklaar me voor gek maar ben gisteren ook weer naar mn originele pretecho gegaan. 2 weken geleden spontaan besloten eerder te gaan naar een echocentrum in utrecht. Had de originele hier niet afgezegd want dacht ik moet het echt nog 1x zeker weten voor ik los ga. En spieken naar de baby is altijd leuk. Nog steeds een meisje gelukkig dus nu ga ik deze week nog het een en ander aanschaffen en al mn blauwe spullen inpakken en weggeven
Ik snap je wel! Fijn dat je nu die extra bevestiging hebt. Nu weet je het echt zeker en kan je echt helemaal losgaan met de spullen voor je meisje
Vandaag mijn 16 weken dansje! Nog maar 3 dagen tot de geslachtsbepaling. Ben zooooo benieuwd of die nub klopte of dat zijn pielemouse dr af is gevallen
Hebben jullie al last van bandenpijn? Hier sinds vandaag echt wel flinke pijn/steken onder in mijn buik...