Voor het begin zou ik alleen wat dingen in maat 56 en 62 kopen. Zelf nooit wat gekocht kleiner dan dat. Combi maat 50/56 dan weer wel. Sja hoeveel per maat..pfoe lastig. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Hier hing de kast aardig vol altijd. Met zelf gekochte dingen, maar ook met wat we gekregen hadden (veelal krijg je de kleine maatjes als cadeau). Zorgde er wel altijd voor dat ze alles aangehad hadden.. dus elke dag een nieuwe set, soms 2 @Williie , beterschap gewenst!!
Wij willen in de tweede week van de kerstvakantie lekker gaan shoppen. We zijn al bij baby & tiener kamer geweest in sliedrecht. Lekker groot en genoeg keuze. Maar nu zag ik op de website van mamaloes babysjop een leuke babykamer staan. Er zit een winkel in Breda, weten jullie of dit de moeite is om heen te gaan? En weten jullie nog andere goede (grote) winkels die de moeite zijn?
Wij gaan pas na de 20 weken echo shoppen.. en als de vloer boven is vervangen.. Nog even geduld dus (wat ik niet heb) We hebben al wel een kast + ledikant gekocht aangezien we niet zo’n typische babykamer willen. Bij zoontje wel gedaan maar vond het uiteindelijk zonde geld aangezien je de kamer maar ong 3 jaar gebruikt, en dan is de kledingkast vaak te klein.. hier iig wel.. dus we hebben nu meteen een grote kast (van woood) gekocht die jaren meekan, gewoon wit en een wit ledikant. Commode moeten we nog even om kijken..
@Lily94 bij mijn zoontje had ik niet zoveel omdat ik constant van iedereen kreeg te horen dat je ook veel van de kraamvisite zou krijgen. Ik had dus 3-5 setjes per maat maar achteraf echt spijt van want ik kreeg echt lelijke kleding hahahaha Ik vind zelf merken zoals Z8, B.Nosy, Quapi, Noppies enz erg leuk maar dat is vrij prijzig voor een kraamcadeautje dus de meeste mensen kwamen aan met Hema of zeeman kleding, en dan vaak alleen een shirtje bijv. Dus deze keer koop ik de kleding gewoon zelf, en dan minstens 10 setjes per maat en ik vraag cadeaubonnen als kadotip Toch zonde van mensen hun geld als je de gekregen kleding niet draagt. (En er is trouwens niks mis met hema of zeeman kleding hoor, maar de kleding die ik toen kreeg was gewoon echt niet leuk )
Hier heb ik alleen bij de eerste een commode gehad maar nooit gebruikt haha. Ik vind het zo onpraktisch. Badderen en aankleden doe ik in de praktijk toch beneden, waar het veel warmer is dan boven en waar ik zicht heb op de andere kinderen.
Hier een keelontsteking te pakken! Twijfel of ik de HAP even zou bellen voor wat ik in mag nemen. Wil geen risico dat ik straks iets neem wat niet mag. Klieren zijn ook al aan het opzetten en temperatuur 37.9 graden.
@Kimberley92 helaas mag je alleen maar paracetamol. Je kan proberen te gorgelen met zout water. Koorts moet in de zwangerschap altijd behandeld worden met paracetamol. Beterschap! Keelontsteking is niet fijn. Als het echt de spuigaten uitloopt moet je bellen voor antibiotica.
Voel me verder gelukkig niet ziek, alleen veel pijn. We kijken terug nog even aan en als het erger wordt gaan we ff voor advies bellen. En anders morgen de huisarts.
Wij hebben net verf gehaald voor mijn dochter. Deze week gaan we haar kamer verven en kunnen we daarna met de babykamer aan de slag.
Nou hier word ik gek, heb normaal al redelijk grote borsten vind ik zelf, maat 75/D. Maar nu... Ging even een BH shoppen... 75/G hallo zeg daar schrok ik me een hoedje... Nu snap ik wel waarom de rest de echt niet lekker meer zit
Hahaha omg nu al ! , wacht maar tot je stuwing krijgt in de kraamweek , ongelooflijk hoe groot ze dan worden.
Hoi meiden, Hier even een berichtje van mij. Het ging even niet zo lekker, maar voel me gelukkig weer helemaal goed nu Ennnnn... wij krijgen een MEISJE!! (Hihi, heerlijk om het hier eruit te schreeuwen. We houden voor de omgeving nog even een verrassing) Superleuk om al die kleurtjes in de lijst te zien.
28 mei ♡ Mom86, 32 jaar, 4e kindje 29 mei ♡ Robijn89, 28 jaar, 3e kindje 31 mei ♡ Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 4 juni ♡ Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje ♡ Ritoy, 29 jaar, 3e kindje ♡ Dehi, 29 jaar, 3e kindje 5 juni ♡ Jolicoeur, 36 jaar, 1e kindje 7 juni ♡ Lily94, 24 jaar, 1e kindje ♡ Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje ♡ Mila27, 28 jaar, 2e kindje 8 juni ♡ Mitsy, 26 jaar, 5e kindje ♡ Fien25, 31 jaar, 2e kindje ♡ Williie, 25 jaar, 2e kindje 9 juni ♡ Phloxie, 38 jaar, 2e kindje 10 juni ♡ Rietje84, 34 jaar, 3e kindje ♡ Liefdes, 32 jaar, 2e kindje ♡ Dexendon, 33 jaar, 1e kindje ♡ Yankee, 31 jaar, 3e kindje ♡ Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje ♡ Melmel, 28 jaar, 4e kindje ♡ Nuage, 36 jaar, 3e kindje 11 juni ♡ lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje 14 juni ♡ Tinywish, 26 jaar, 2e kindje ♡ Nochti, 37 jaar, 6e kindje ♡ Minivosje, 27 jaar, 1e kindje 15 juni ♡ Ponyh, 38 jaar, 2de kindje 16 juni ♡ Miesje25, 31 jaar, 2e kindje ----------------------------------------------- jongen (9) | meisje (8) | verrassing (1) | onbekend (9) ----------------------------------------------- ⭐️Liefsvanha⭐️Zonnebloem92 ⭐️Lorraine89⭐️Doornroosje94 ⭐️Momtobejuni2019⭐️Miltje ⭐️Stz90⭐️Jale ⭐️Moppie35 ⭐️Marielle1985 Afspraken: 24 December Jolicoeur controle gyn Ponyh geslachtsecho 27 December Sienna96, controle VK 28 December Williie geslachtsbepaling 29 December Miesje25 geslachtsbepaling 2 januari Ponyh vroege guo Melmel controle vk 8 januari Robijn89 GUO Ritoy Controle vk 9 januari Kimberley92, Controle verloskundige 14 januari Sienna96, 20 weken echo Lesliefje, 20 weken echo Williie, controle VK 15 januari Kimberley92, 20 weken echo 16 januari Jolicoeur 20 weken echo lautjuh85 GUO Phloxie 20-weken echo 17 januari Ponyh controle gyn Ritoy 20 weken echo 18 januari Melmel , 20 weken echo Williie, 20 weken echo 23 januari Lvdv89, 20 wek echo gyn WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan.
Ik heb luipaard88 eraf gehaald. Ze heeft ergens in november afscheid van ons genomen. Is de lijst verder nog up to date? Rrbaby?
Oh serieus heb ik toen niet meegekregen denk ik, maar idd even mensen eraf die niks meer laten horen.
Staan ook geen afspraken van haar in de lijst. Van beide staan er geen afspraken. Denk dat ze eraf kunnen