Toen ik er net achter kwam dat ik zwanger was, had ik ook een keelontsteking opgelopen. Wat voor mij goed hielp voor m’n keel, was zelfgemaakte munt-thee met veel honing. Wellicht het proberen waard. Beterschap ermee.
28 mei ♡ Mom86, 32 jaar, 4e kindje 29 mei ♡ Robijn89, 29 jaar, 3e kindje 31 mei ♡ Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 4 juni ♡ Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje ♡ Ritoy, 29 jaar, 3e kindje ♡ Dehi, 29 jaar, 3e kindje 5 juni ♡ Jolicoeur, 36 jaar, 1e kindje 7 juni ♡ Lily94, 24 jaar, 1e kindje ♡ Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje ♡ Mila27, 28 jaar, 2e kindje 8 juni ♡ Mitsy, 26 jaar, 5e kindje ♡ Fien25, 31 jaar, 2e kindje ♡ Williie, 25 jaar, 2e kindje 9 juni ♡ Phloxie, 38 jaar, 2e kindje 10 juni ♡ Rietje84, 34 jaar, 3e kindje ♡ Liefdes, 32 jaar, 2e kindje ♡ Dexendon, 33 jaar, 1e kindje ♡ Yankee, 31 jaar, 3e kindje ♡ Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje ♡ Melmel, 28 jaar, 4e kindje ♡ Nuage, 36 jaar, 3e kindje 11 juni ♡ lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje 14 juni ♡ Tinywish, 26 jaar, 2e kindje ♡ Nochti, 37 jaar, 6e kindje ♡ Minivosje, 27 jaar, 1e kindje 15 juni ♡ Ponyh, 38 jaar, 2e kindje 16 juni ♡ Miesje25, 31 jaar, 2e kindje ----------------------------------------------- jongen (10) | meisje (9) | verrassing (1) | onbekend (7) ----------------------------------------------- ⭐️Liefsvanha⭐️Zonnebloem92 ⭐️Lorraine89⭐️Doornroosje94 ⭐️Momtobejuni2019⭐️Miltje ⭐️Stz90⭐️Jale ⭐️Moppie35 ⭐️Marielle1985 Afspraken: 27 December Sienna96, controle VK Lvdv89, controle vk Rietje84, controle gyn 28 December Williie geslachtsbepaling 29 December Miesje25 geslachtsbepaling 31 december Mom86 controle vk 2 januari Ponyh vroege guo Melmel controle vk 3 januari Jolicoeur uitslag vit. bloed en gesprek vk 7 januari Mom86 20weken echo 8 januari Robijn89 GUO Ritoy Controle vk 9 januari Kimberley92, Controle verloskundige 14 januari Sienna96, 20 weken echo Lesliefje, 20 weken echo Williie, controle VK 15 januari Kimberley92, 20 weken echo 16 januari Jolicoeur 20 weken echo lautjuh85 GUO Phloxie 20-weken echo 17 januari Ponyh controle gyn Ritoy 20 weken echo 18 januari Melmel , 20 weken echo Williie, 20 weken echo 21 januari Rietje84, GUO 23 januari Lvdv89, 20 wek echo gyn WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan.
Wat een hoop ouders met hartinfarcten afgelopen maand! Mijn moeder ook 2 weken geleden! Ze is gelijk gedotterd, had 4 vernauwingen en ze heeft een stent gehad. Dat was wel even schrikken.
@Mila27 @Lesliefje @Phloxie @Tinywish @Nochti hoe gaat het met jullie? Hebben jullie geen geslachtsbepaling? Of wachten jullie tot de 20 weken echo?
Wij wachten idd op de 20 weken echo.. Helaas heb ik hoogstwaarschijnlijk een prenatale depressie. Vandaar dat het wat rustiger is van mijn kant....
@Ritoy zolang ik mijn Zofran neem kom ik de dag door. De vermoeidheid en gebrek aan energie zijn echt killing. Wij wachten ook de 20 weken echo af! Daarnaast weten we ook nog steeds niet of we het wel of niet gaan vertellen wat het wordt. @Mila27 jeetje wat heftig zeg! Heb je ook nog steeds zoveel last van de misselijkheid? Ik heb toen ik in het ziekenhuis lag een paar gesprekken gehad met een psycholoog. Die vertelde dat HG en een prenatale of postnatale depressie vaak samen voorkomen. Ik hoop dat je snel de juiste handvatten krijgt hoe er mee om te gaan of het op te kunnen lossen! We moeten nog een poos!
@Lesliefje ja nog steeds vrij misselijk maar het word al wel beter... het is niet meer zo enorm overheersend gelukkig.. ik ga zoals het er nu uit ziet ook naar de psycholoog voor gesprekken.. wil niet aan de antidepressiva oid.. maar nu ik het zelf heb erkend en ook toegegeven aan manlief en nog wat mensen uit mijn omgeving, lucht het al enorm op! Dus denk dat de gesprekken me wel de zwangerschap door gaan helpen.. hoop ik.. Sommige mensen zeggen je blij te zijn met de misselijkheid en alle kwalen.. maar soms werkt je hoofd helaas gewoon niet mee.. had ik daar maar invloed op
Dit topic was gewoon weer weg uit mijn lijst ggggrrr Heb even snel bijgelezen denk dat ik niet alles heb gelezen. Hier mogelijk weer zwangerschapsdiabetes. Had 1 uur na mijn avondeten 8,2. Moet nu komende week weer 2x dagcurve prikken en dan de 31e met de gyn bespreken. Ik hoop echt dat het het toch niet is... heb hier zoooo geen zin in weer. Hoeveel zijn jullie aangekomen? Ik heb het nog steeds enorm moeilijk met aankomen en mijn buik. Ik vind het echt vreselijk eerlijk gezegd na al dat afvallen nu dit.
Jup herkenbaar. Vind het vreselijk dat aankomen. Mijn vriend vind me enorm sexy. Nou ik voel me net een kamerolifant. Krijg al commentaar op mijn werk van patiënten dat ik zo’n grote buik heb. Ben al zo’n 6 kilo aangekomen.
Je hebt al hele goede stappen gezet! Antidepressiva hoeft niet gelijk he. Niks doen waar jij je niet goed bij voelt! Fijn dat de misselijkheid niet meer zo overheersend is! Ik heb het zelfs, maar moet wel echt op tijd mijn bed uit om op tijd de Zofran te nemen. Anders is het wel bal.
Een uur na je maaltijd zijn je waardes nog hoog. Je moet echt pas na 1,5 uur meten. Bij de suikertest doen ze het zelfs pas na 2 uur. Qua gewicht ben ik redelijk constant. Ik was in het begin 2,5 kilo afgevallen. Dat ben ik weer aangekomen en zit nu op ongeveer een halve kilo boven m’n start gewicht. Als je m’n mega buik ziet zou je zeggen dat er minstens 10 kilo bij zit hahaha. Ik hoop het zo vol te houden, het rustig aankomen want die 45 kilo die ik bij m’n oudste aan ben gekomen ben ik nog niet kwijt.
Wat een hoop hartproblemen. Heel veel sterkte voor alle meiden die daar mee te maken hebben. Verder voor iedereen hele fijne kerstdagen gewenst. Hopelijk komt iedereen ze door zonder al te veel kwaaltjes en overheerst de gezelligheid
Hoop voor je dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt, ga voor je duimen! Ik ben nu bijna 2 kilo aangekomen, ik heb ook best wel moeite met het aankomen. Ben altijd wel met mijn gewicht bezig en wil nooit boven een bepaalde grens komen. Nu moet ik dat toch echt loslaten, maar ik vind dat wel lastig, ook al weet ik dat het voor een goed doel is
Wij zijn aan het verbouwen/verhuizen. We wonen wel samen maar mijn vriend had nog steeds zijn eigen huis waar hij een paar dagen in de week sliep ivm zijn werk. Vanaf 1 januari wonen we echt helemaal samen. Maar dat betekend wel zijn huis leegruimen, schoonmaken, hier ruimte maken voor zijn meubels en dan ook meteen hier maar even muren stucen en een nieuwe keuken, als we dan toch bezig zijn . Ik lees nog steeds mee en reageer af en toe maar ik ben even te druk om iedere dag mee te kletsen. Dat komt na 1 januari weer . Geslacht gaan wij (hopelijk) 3 januari zien .
@Nuage hopelijk valt het mee. Daar zit je niet op te wachten. Ik zit ook wel met het aankomen. Tot nog toe 4 kilo erbij. Maar bij mijn dochter 35 aangekomen. Ik let wel op nu, eet op vaste tijdstippen en snoep/snaai niet of nauwelijks. Vind het wel eng en voel me nu al als Toen tijdens de bevalling. Als het je erg bezig houdt even met iemand praten erover? Zullen vast mensen zijn waarmee je kunt praten erover.
Iedereen fijne kerstdagen. Ook ik ben niet zo actief geweest. Werk (mischien wel te ) veel. Daardoor ik avonds vroeg in bed lig. Zo te lezen gaat de zwangerschap niet bij iedereen makkelijk. Sterkte iedereen..
28 mei ♡ Mom86, 32 jaar, 4e kindje 29 mei ♡ Robijn89, 29 jaar, 3e kindje 31 mei ♡ Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 4 juni ♡ Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje ♡ Ritoy, 29 jaar, 3e kindje ♡ Dehi, 29 jaar, 3e kindje 5 juni ♡ Jolicoeur, 36 jaar, 1e kindje 7 juni ♡ Lily94, 24 jaar, 1e kindje ♡ Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje ♡ Mila27, 28 jaar, 2e kindje 8 juni ♡ Mitsy, 26 jaar, 5e kindje ♡ Fien25, 31 jaar, 2e kindje ♡ Williie, 25 jaar, 2e kindje 9 juni ♡ Phloxie, 38 jaar, 2e kindje 10 juni ♡ Rietje84, 34 jaar, 3e kindje ♡ Liefdes, 32 jaar, 2e kindje ♡ Dexendon, 33 jaar, 1e kindje ♡ Yankee, 31 jaar, 3e kindje ♡ Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje ♡ Melmel, 28 jaar, 4e kindje ♡ Nuage, 36 jaar, 3e kindje 11 juni ♡ lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje 14 juni ♡ Tinywish, 26 jaar, 2e kindje ♡ Nochti, 37 jaar, 6e kindje ♡ Minivosje, 27 jaar, 1e kindje 15 juni ♡ Ponyh, 38 jaar, 2e kindje 16 juni ♡ Miesje25, 31 jaar, 2e kindje ----------------------------------------------- jongen (10) | meisje (9) | verrassing (1) | onbekend (7) ----------------------------------------------- ⭐️Liefsvanha⭐️Zonnebloem92 ⭐️Lorraine89⭐️Doornroosje94 ⭐️Momtobejuni2019⭐️Miltje ⭐️Stz90⭐️Jale ⭐️Moppie35 ⭐️Marielle1985 Afspraken: 27 December Sienna96, controle VK Lvdv89, controle vk Rietje84, controle gyn 28 December Williie geslachtsbepaling 29 December Miesje25 geslachtsbepaling Minivosje controle vk 31 december Mom86 controle vk 2 januari Ponyh vroege guo Melmel controle vk 3 januari Jolicoeur uitslag vit. bloed en gesprek vk 7 januari Mom86 20weken echo 8 januari Robijn89 GUO Ritoy Controle vk 9 januari Kimberley92, Controle verloskundige 14 januari Sienna96, 20 weken echo Lesliefje, 20 weken echo Williie, controle VK 15 januari Kimberley92, 20 weken echo 16 januari Jolicoeur 20 weken echo lautjuh85 GUO Phloxie 20-weken echo 17 januari Ponyh controle gyn Ritoy 20 weken echo 18 januari Melmel , 20 weken echo Williie, 20 weken echo 21 januari Rietje84, GUO 23 januari Lvdv89, 20 wek echo gyn WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan