Hier een druk werkweekend. Dus helaas nog niet rustig aan. Vandaag heeft mijn man wel de kinderwagen opgehaald. Heel blij mee. Lijkt wel alsof mijn dochtertje de laatste weken het ineens allemaal meer gaat beseffen. Ze was nooit zo druk met poppen of knuffels. En nu doet ze echt ervoor zorgen. Eten geven, voorlezen enzo. Super schattig om te zien.
Hoi dames.. Nog de beste wensen allemaal. Wat een hectische kerstvakantie. Man was ook 2 weken vrij dus veel weggeweest met de kids, familie en vrienden. Ben wel echt blij dat het normale ritme weer ingaat zeg. Hier voel k me verder nog steeds prima. Voel de baby nog niet maar die voelde ik bij mn jongens ook pas rond de 20 weken dus ik maak me niet zo druk. 17e de GUO. Toch wel weer spannend. Ben me een beetje aan het oriënteren voor een nieuwe kinderwagen. Voor de jongens een Stokke Xplory gebruikt, maar ondanks dat ie nog prima is, heb ik wel zin in een nieuwe dit keer. Voor welke kinderwagen gaan jullie?
Wij gaan voor de joolz geo2 dit ivm grotere ligbak en hoog is. We zijn beide lang. Wij gaan hem op de beurs bestellen aangezien je dan leuke aanbiedingen heb. @Mom86 succes bij 20 weken echo.
Vandaag weer begonnen met werken, maar moet wel weer wennen aan dit ritme hoor! Dochter en ik zijn beide uitslapers, dus moeten nu terug in het werkritme.... @Mom86 veel succes, hopelijk alleen maar goed nieuws! Ik heb nog mijn bugaboo cameleon, die ook nog prima is, ik wil wel nieuwe bekleding, gewoon voor een frisse uitstraling, de vorige bekleding is wat verbleekt.
Ik mag een joolz kinderwagen overnemen van mijn collega. Vandaag een doos vol babykleding, een babynestje en een Voedingskussen van een vriendin overgenomen
Wij hebben een easywalker harvey zodat onze nu jongste en de baby straks tegelijk in de kinderwagen kunnen. We gebruiken hem nu ook voor de jongens hij is echt ideaal
Ik heb een mutsy evo gekocht vorige week, wel een 2e hands want nieuw vind ik kinderwagens veel te duur en ben ook van plan om de baby veel te dragen in de draagdoek.. Hier verder nog niks gekocht... ik denk er eerlijk gezegd ook nog niet aan misschien komt het volgende week wat meer als we eenmaal weten wat het word...
Oh zie dat velen al een kinderwagen hebben. Kinderwagens zijn nieuw inderdaad ook erg prijzig. Helaas heb ik smetvrees dus koop hierdoor wel alles nieuw. Wel een goed idee eigenlijk nieuwe bekleding. Heb net even op de stokke site gekeken. Om compleet nieuwe bekleding aan te schaffen voor zowel reiswieg, zitje als mand ben ik bijna 339 euro kwijt. Vind dat best prijzig voor enkel bekleding maar ik ben er niet erg in thuis. Misschien is het dan beter mn kinderwagen te verkopen en een nieuwe te kopen.
Wij hebben nog geen kinderwagen gekocht maar wel al gekeken. Wij gaan voor een dubatti omdat wij bij het bos en strand wonen en willen graag een wat robuustere kinderwagen. Vrijdagavond een extra echo gekregen bij de VK ivm buikpijn. Alles zag er gelukkig goed uit en hij was goed gegroeid. Ook nog naar de HAP geweest om blaasontsteking en blindedarmontsteking uit te sluiten. Mogelijk plas ik niet goed uit en heb ik daarom buikpijn. Dus nu naar de fysio. Gaat lekker zo...! Vandaag nog extra controle gehad en baarmoeder lag scheef, was wel goed gegroeid al tot navelhoogte. Heb ook extra spanning van de verhuizing en ben blij als over 3 weken alles klaar is. Blijf voorlopig halve dagen werken. Ben meer in klaag modus de laatste tijd en kan echt nog niet genieten. Als ze een echo maken of naar het hartje luisteren doet het me eigenlijk vrij weinig. Had verwacht dat zwanger zijn leuk/genieten was, maar dit had ik niet verwacht. VK is hier ook van op de hoogte. Soms denk ik ik schrijf hier maar niets, ik wil niet zo klagerig zijn. Sorry voor mijn geklaag de laatste tijd, maar ik probeer echt te gaan genieten. Ik weet alleen niet hoe.
@Kimberley92 ik vind zwanger zijn ook niks... het is gewoon een noodzakelijk kwaad om je kindje te krijgen hier doen echo’s en hartje luisteren me ook niks, maar denk dat dat ook door de prenatale depressie komt.. ik zit gelukkig nog niet heel diep erin, maar mss heb jij er ook wel een beetje last van? Schijnt wel vaker voor te komen bij vrouwen uit de mmm...
@Mila27 ohh dat wist ik niet dat het vaker voorkomt in de mmm. Tsja daar heb ik lang genoeg in gezeten en meegemaakt denk ik.. als ik dat van mezelf mag zeggen. Het is indd wel een noodzakelijk kwaad om een kindje te krijgen indd. Zal het de volgende keer eens met de verloskundige bespreken.
Je hoeft echt geen sorry voor je geklaag te zeggen hoor! Vind dat je dat gewoon mag doen hier. Ik ervaar het zelf wel anders. De eerste 12 weken maakte ik me alleen maar zorgen maar nu ben ik de laatste weken wel echt meer aan het genieten. Maar ik voel me lichamelijk ook goed, kan me heel goed voorstellen dat dat genieten een stuk lastiger is als je continu ergens last van hebt. Eerst was je al zo ontzettend misselijk, nu zoveel buikpijn.. Hoop echt dat de fysieke ongemakken snel minder worden voor je. Maar je mag hier in elk geval wel altijd komen klagen hoor
Wij zijn dit weekend heerlijk naar een roompotpark geweest, wat hebben we genoten. Ws de laatste vakantie met zijn drietjes! Kinderwagen heb ik hier nog staan van mijn dochter. Geen duur merk, gewoon 1 van bambino. Prima ding. Ik vind zwanger zijn niet leuk, maar wel bijzonder. Als ik naar mijn dochter kijk besef ik wat een wonder het eigenlijk is dat dat uit 2 mensen kan ontstaan.. Bij mijn dochter was ik continue misselijk, bleek ze na 28 weken een hartafwijking te hebben en had ik met 29 weken een trombosebeen. Bij mijn tweede dochter ook continu misselijk en na 16 weken was het sprookje over. Hoop nu wel op iets meer geluk, misselijk ben ik iig al niet . De eerste weken vond ik heel moeilijk, vooral om er in te geloven. Echo's en hartje luisteren gaven me steeds bevestiging, maar wel maar heel kort. Veel extra echo's en luistermomentjes gehad maar nu ik hem voel ga ik er steeds meer in geloven.