28 mei ♡ Mom86, 32 jaar, 4e kindje 29 mei ♡ Robijn89, 29 jaar, 3e kindje 31 mei ♡ Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 4 juni ♡ Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje ♡ Ritoy, 29 jaar, 3e kindje ♡ Dehi, 29 jaar, 3e kindje 5 juni ♡ Jolicoeur, 36 jaar, 1e kindje 7 juni ♡ Lily94, 24 jaar, 1e kindje ♡ Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje ♡ Mila27, 28 jaar, 2e kindje 8 juni ♡ Mitsy, 26 jaar, 5e kindje ♡ Fien25, 31 jaar, 2e kindje ♡ Williie, 25 jaar, 2e kindje 9 juni ♡ Phloxie, 38 jaar, 2e kindje 10 juni ♡ Rietje84, 34 jaar, 3e kindje ♡ Liefdes, 32 jaar, 2e kindje ♡ Dexendon, 33 jaar, 1e kindje ♡ Yankee, 31 jaar, 3e kindje ♡ Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje ♡ Melmel, 28 jaar, 4e kindje ♡ Nuage, 36 jaar, 3e kindje ♡ Rrbaby, 23 jaar, 1e kindje 11 juni ♡ lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje ♡ Mariejowlijn, 36 jaar, 1e kindje 12 juni ♡ Santastisch, 33 jaar, 4e kindje 13 juni ♡ Minivosje, 27 jaar, 1e kindje 14 juni ♡ Tinywish, 26 jaar, 2e kindje ♡ Nochti, 37 jaar, 6e kindje 15 juni ♡ Ponyh, 38 jaar, 2e kindje 16 juni ♡ Miesje25, 31 jaar, 2e kindje ----------------------------------------------- jongen (12) | meisje (14) | verrassing (1) | onbekend (3) ----------------------------------------------- ⭐️Liefsvanha⭐️Zonnebloem92 ⭐️Lorraine89⭐️Doornroosje94 ⭐️Momtobejuni2019⭐️Miltje ⭐️Stz90⭐️Jale ⭐️Moppie35 ⭐️Marielle1985 Afspraken: 17 januari Ponyh, controle gyn Ritoy, 20 weken echo Yankee, GUO 18 januari Melmel, 20 weken echo Williie, 20 weken echo Minivosje, 20 weken echo 21 januari Rietje84, GUO Phloxie, Controle vk Fien25, 20-weken echo 22 januari Dexendon, GUO Nuage, GUO Jolicoeur, vervolg 20 weken echo 23 januari Lvdv89, 20 weken echo gyn Robijn89, controle gyn 25 januari Mariejowlijn, 20 weken echo gyn 28 januari Mom86, controle vk Lesliefje, controle vk 31 januari Ponyh, guo 01 februari Robijn89, hartecho bij baby 04 februari Kimberley92, controle VK Fien25, controle VK 05 februari Williie, controle gyn & VK 07 februari Jolicoeur, gesprek gyn + internist 14 februari Ritoy, suikertest deel 2.. 01 maart Lily94, 3d pretecho 06 maart Robijn89, hartecho bij baby 03 april Robijn89, hartecho bij baby WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan.
Wel jammer dat dit eerst de laatste echo was. Ik krijg met 28, 32, en 36 weken nog groei echo. En we willen nog een 3D echo rond de 30 weken.
28 mei ♡ Mom86, 32 jaar, 4e kindje 29 mei ♡ Robijn89, 29 jaar, 3e kindje 31 mei ♡ Sienna96, 22 jaar, 1e kindje 4 juni ♡ Lesliefje, 25 jaar, 2e kindje ♡ Ritoy, 29 jaar, 3e kindje ♡ Dehi, 29 jaar, 3e kindje 5 juni ♡ Jolicoeur, 36 jaar, 1e kindje 7 juni ♡ Lily94, 24 jaar, 1e kindje ♡ Kimberley92, 26 jaar, 1e kindje ♡ Mila27, 28 jaar, 2e kindje 8 juni ♡ Mitsy, 26 jaar, 5e kindje ♡ Fien25, 31 jaar, 2e kindje ♡ Williie, 25 jaar, 2e kindje 9 juni ♡ Phloxie, 38 jaar, 2e kindje 10 juni ♡ Rietje84, 34 jaar, 3e kindje ♡ Liefdes, 32 jaar, 2e kindje ♡ Dexendon, 33 jaar, 1e kindje ♡ Yankee, 31 jaar, 3e kindje ♡ Lvdv89, 29 jaar, 2e kindje ♡ Melmel, 28 jaar, 4e kindje ♡ Nuage, 36 jaar, 3e kindje ♡ Rrbaby, 23 jaar, 1e kindje 11 juni ♡ lautjuh85, 33 jaar, 3e kindje ♡ Mariejowlijn, 36 jaar, 1e kindje 12 juni ♡ Santastisch, 33 jaar, 4e kindje 13 juni ♡ Minivosje, 27 jaar, 1e kindje 14 juni ♡ Tinywish, 26 jaar, 2e kindje ♡ Nochti, 37 jaar, 6e kindje 15 juni ♡ Ponyh, 38 jaar, 2e kindje 16 juni ♡ Miesje25, 31 jaar, 2e kindje ----------------------------------------------- jongen (12) | meisje (14) | verrassing (1) | onbekend (3) ----------------------------------------------- ⭐️Liefsvanha⭐️Zonnebloem92 ⭐️Lorraine89⭐️Doornroosje94 ⭐️Momtobejuni2019⭐️Miltje ⭐️Stz90⭐️Jale ⭐️Moppie35 ⭐️Marielle1985 Afspraken: 17 januari Ponyh, controle gyn Ritoy, 20 weken echo Yankee, GUO 18 januari Melmel, 20 weken echo Williie, 20 weken echo Minivosje, 20 weken echo 21 januari Rietje84, GUO Phloxie, Controle vk Fien25, 20-weken echo 22 januari Dexendon, GUO Nuage, GUO Jolicoeur, vervolg 20 weken echo 23 januari Lvdv89, 20 weken echo gyn Robijn89, controle gyn Phloxie, 20-wekenecho (hoofdje) 25 januari Mariejowlijn, 20 weken echo gyn 28 januari Mom86, controle vk Lesliefje, controle vk 31 januari Ponyh, guo 01 februari Robijn89, hartecho bij baby 04 februari Kimberley92, controle VK Fien25, controle VK 05 februari Williie, controle gyn & VK 07 februari Jolicoeur, gesprek gyn + internist 14 februari Ritoy, suikertest deel 2.. 01 maart Lily94, 3d pretecho 06 maart Robijn89, hartecho bij baby 03 april Robijn89, hartecho bij baby WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan.
Succes weer dames! Fijn dat alle echo’s goed waren Mijn weerstand is weer helemaal weg onwijze keelpijn en Heel mijn mond is kapot en zit vol met aften( sorry beetje vies verhaal ) Ik slik al vitamines en probeer echt genoeg groente en fruit te eten. Baal er wel een beetje van en weet niet zo goed wat ik er nu nog zelf aan kan doen
Het eerste trimester wordt het inderdaad niet aangeraden. Maar daarna mag het wel. Alleen de infrarood-sauna moet je vermijden. Ze raden wel aan om korter in de sauna te gaan, en niet direct de warmste te pakken. Maar een spa is voor mij veel meer dan alleen sauna's. Die heerlijke warme baden is heel fijn bij bekkenpijn. Een echte aanrader.
Ik denk ook dat die streepjes de navelstreng zijn. Op een zijzicht heb je voor een meisje toch nooit 3 streepjes? Alleen probeer ik zijn pielemuis te ontdekken :X. Lijkt me dat die wel zichtbaar moet zijn. Beide geslachten zijn welkom (al willen alle 3 de kinderen liever een zusje). Bij de andere 3 heb ik tijdens de echo's overtuigend alle geslachten gezien (J en M) en hier niet. Waarschijnlijk de hormonen die ook met me spelen. Maar ik wil zo graag echt gaan shoppen. En gericht een naam zoeken want dat is drama! Niks vind ik leuk...
Ik heb zoveel gemist dat ik niet eens kan zien waar ik moet beginnen met terug lezen... Zover ik gelezen heb zijn de echo's goed gegaan. FIJN! Dames die vandaag mogen, succes en veel plezier!
Ik heb het bij mijn middelste gedaan. Maar ik vond er niet zoveel aan. Vond het eerder gezellig om met zijn alle na afloop nog een bakkie te doen hahaha. Water vond ik ook veel te koud omdat het gewoon in het sportbad was...
Dames die de 20 weken echo al hebben gehad, hebben jullie ook die uitslagen allemaal meegekregen? HC (hoofdomtrek), AC (buikomtrek) en FL (lengte bovenbeen) heb ik op mijn kaart genoteerd gekregen en dan achter alle drie staat een P met een getal. HC: p12 AC: p49 FL: p46 Na wat googelen denk ik dat dit dan betekent dat 12% van de baby's een kleiner hoofdje heeft met dit termijn, en 49% van de baby's een kleinere buik, etc.. Ben benieuwd of jullie die getallen ook allemaal hebben en zo ja, wat die dan zijn
Ondanks mijn ieniemini buik, zitten mijn broeken aan het eind van de dag niet lekker meer. Er is 200+ pagina's geleden een keer een site gepost met leuke betaalbare positiekleding. Weet iemand nog welke site dit was, hebben jullie nog andere tips? Ik ben al bij de prenatal geweest, maar wat viel mij alles tegen zeg! Daarbij wil ik niet de hoofdprijs betalen, want ik zal toch weinig ondernemen. Jurkjes heb ik genoeg en ben echt op zoek naar een fijne jeans! Iemand toevallig ervaring met Asos maternity?
Ik heb ze wel gehoord, maar niet onthouden. Ons mannetje had een hoofdje op P60 en de rest rond de p45 dacht ik. Maar krijg de formulieren nog thuisgestuurd. Ze zei je moet nu niet een baby met een groot hoofd verwachten want het gaat om millimeters. Net voor de tweede keer deze week naar de fysio geweest. Het helpt echt super goed! Alleen ben ik nu waarschijnlijk allergisch voor de tape die ze gebruiken
Ja bij ons werd wel gezegd dat ze een wat kleiner hoofdje had, maar dat het ook allemaal niet veel verschilt en dat we ons nergens zorgen over hoeven te maken
Ik heb dat niet meegekregen. Stond natuurlijk wel op het scherm. Maar het zegt mij eigenlijk vrij weinig. Ik heb vooral gekeken naar het aantal weken volgens de berekening. Daarop liep ik met alles à termijn tot 2 dagen voor. Mijn dochter werd klein geschat (2700gr) tijdens echo's en daardoor kreeg ik extra groeiecho's op het laatst. Maar ze kwam gewoon als een mooi gemiddeld kindje 3399gr ter wereld! Als het echt zou afwijken zou een vk of gyn dit wel vertellen.
Ik heb 2 zwangerschapsbroeken van de h&m, allebei skinny jeans. Ik vind die wel heel fijn zitten en er ook leuk uit zien. Heb er volgens mij 30 euro per stuk voor betaald
Asos zag er erg leuk en vaak ook betaalbaar uit! Even wat vlotter dan wat de prenatal had. Ik weet niet of het het assortiment was in het filiaal, maar my oh my. Je moet 1.80 zijn om het goed te passen en ik vond het was ouwelijk ofzo.. Jammer, zou zo leuk kunnen zijn allemaal..